Halloween party crisis
donderdag 27 oktober 2011 om 11:27
Hi guys and girls,
Ik heb zaterdag een feestje bij vrienden en op het laatste moment is besloten is het een halloween thema feestje gaat worden
Nu ben ik echt een noob met thema feestjes en ik heb een budget van 0,0 (nouja ok, 5 euro kan nog wel..)
Nu weet ik dat jullie viva-ers altijd erg creatief en origineel zijn dus wie heeft er zin om met mij mee te denken voor een leuke outfit?
Of wie heeft er ergens in een winkel leuke goedkope spullen gezien?
Ik wil niet als heks of vampier en het moet ook niet te heftig zijn(dus dik in de schmink ofzo) ik wil er nog wel gewoon leuk uitzien haha.
Bedankt alvast!
Ik heb zaterdag een feestje bij vrienden en op het laatste moment is besloten is het een halloween thema feestje gaat worden
Nu ben ik echt een noob met thema feestjes en ik heb een budget van 0,0 (nouja ok, 5 euro kan nog wel..)
Nu weet ik dat jullie viva-ers altijd erg creatief en origineel zijn dus wie heeft er zin om met mij mee te denken voor een leuke outfit?
Of wie heeft er ergens in een winkel leuke goedkope spullen gezien?
Ik wil niet als heks of vampier en het moet ook niet te heftig zijn(dus dik in de schmink ofzo) ik wil er nog wel gewoon leuk uitzien haha.
Bedankt alvast!
Internagelaktisch
donderdag 27 oktober 2011 om 11:45
donderdag 27 oktober 2011 om 11:45
quote:Martini schreef op 27 oktober 2011 @ 11:43:
Wij hebben ook een feestje en nog geen nieuwe outfit gescoord. Wil eigenlijk wel echt 'eng'..en heb dan alleen een duivelspakje.
Een vriendin van mij gaat naar dit soort feestjes als "The Joker"...
Easy does it. Beetje smink, colbertje, stropdag. Klaar.
Wij hebben ook een feestje en nog geen nieuwe outfit gescoord. Wil eigenlijk wel echt 'eng'..en heb dan alleen een duivelspakje.
Een vriendin van mij gaat naar dit soort feestjes als "The Joker"...
Easy does it. Beetje smink, colbertje, stropdag. Klaar.
donderdag 27 oktober 2011 om 11:46
quote:Fame schreef op 27 oktober 2011 @ 11:45:
Even naar de kringloop voor een rok? Kan ook binnen die 5 euro en die waxinelichtfolietjes heb je vast zelf en anders de buurvrouw wel. Wimperlijm bij de action natuurlijk!
Zou me nix verbazen als de action dat soort rokken daar ook heeft liggen ..
Een rok met onderrok vinden is wellicht moeilijk, maar like i said, een hemdje kan ook
Even naar de kringloop voor een rok? Kan ook binnen die 5 euro en die waxinelichtfolietjes heb je vast zelf en anders de buurvrouw wel. Wimperlijm bij de action natuurlijk!
Een rok met onderrok vinden is wellicht moeilijk, maar like i said, een hemdje kan ook
donderdag 27 oktober 2011 om 11:48
quote:perseph0ne schreef op 27 oktober 2011 @ 11:46:
[...]
Een rok met onderrok vinden is wellicht moeilijk, maar like i said, een hemdje kan ook Twee rokken over elkaar kan natuurlijk ook.
[...]
Een rok met onderrok vinden is wellicht moeilijk, maar like i said, een hemdje kan ook Twee rokken over elkaar kan natuurlijk ook.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 27 oktober 2011 om 11:51
Ernstige wond zou idd ook nog kunnen. Zal zaterdag eens binnenlopen bij de fopshop..verwacht dat ik met een hele andere outfit naar buiten kom (heb een zwak voor verkleedfeestjes...) en anders pimp ik mn duivelspakje nog een keertje op.
Joker is idd ook leuk!! Zal martini-mate eens zover proberen te krijgen..maar die is dan weer niet van de sminck.
Joker is idd ook leuk!! Zal martini-mate eens zover proberen te krijgen..maar die is dan weer niet van de sminck.
donderdag 27 oktober 2011 om 11:52
donderdag 27 oktober 2011 om 12:01
Het is wel een groep mensen waarvan 40% de moeite neemt om IETS te doen.. De rest doet weinig/niets.
Ook een reden waaromik niet over de top wil!
Ik denk zelf dat ik een wond maak ofzo en dan hele donkere make up die ik laat uitlopen en nepwimpers op (heb ik thuis nog incl goede lijm!
Zoiets?
Ook een reden waaromik niet over de top wil!
Ik denk zelf dat ik een wond maak ofzo en dan hele donkere make up die ik laat uitlopen en nepwimpers op (heb ik thuis nog incl goede lijm!
Zoiets?
Internagelaktisch