Quorn van de AH veranderd
donderdag 27 oktober 2011 om 19:52
Of althans, de namaak-quorn van de AH. De appie verkoopt de quornproducten niet meer, maar maakt ze nu zelf. Nou heb ik net de 'quornstukjes', oftewel de 'wokstukjes'(?) gegeten en wat zijn die goor! Waar de quornstukjes eerst meer op kip leken, lijkt dit op een soort varkensvlees, rubberachtig. Jak!
Hebben anderen dezelfde ervaring of had ik een slechte batch?
Hebben anderen dezelfde ervaring of had ik een slechte batch?
donderdag 27 oktober 2011 om 20:46
Ik ken die smaak niet (koop niet bij AH), maar ik vind Quorn (de echte) sowieso niet echt lekker. Als je daarvan de blokjes in bvb. de nasi doet, dan overheersen die blokjes, ondanks al die kruiden van de nasie. Proeft naar mijn idee muffig.
Maar als ik jou was dan zou ik de verpakking en bon bewaren en via hun site een klacht/opmerking indienen. Ten eerste: je weet dan waar het aan ligt. Ten tweede: wellicht krijg je wat gratis.
Maar als ik jou was dan zou ik de verpakking en bon bewaren en via hun site een klacht/opmerking indienen. Ten eerste: je weet dan waar het aan ligt. Ten tweede: wellicht krijg je wat gratis.
donderdag 27 oktober 2011 om 21:37
vanmiddag heb ik nog Quorn bij AH gekocht, alle soorten en maten. Gaat Quorn uit het assortiment van AH? Of heeft alleen de winkel waar jij ze koopt uit hun assortiment gehaald? Misschien dat dat filiaal te weinig verkoopt?
En ja, Quorn smaakt wat mij betreft prima in gerechten. Lijkt inderdaad op kip
En ja, Quorn smaakt wat mij betreft prima in gerechten. Lijkt inderdaad op kip