Mode & Beauty alle pijlers

Huispak

27-10-2011 20:03 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd hoe anderen daar over denken.

Trek jij na een dag werken/studeren/whatever lekker een makkelijk huispak aan, of blijf jij tot je naar bed gaat gewoon je kleren aanhouden.

Ik ben single, dus geen hond die ernaar kijkt (behalve mijn twee katten ) zou je zeggen, maar ik merk dat ik het niet leuk meer vind. Om dus thuis in een trainingsbroek en een wijde trui op de bank te zitten. Ik voel me er zo onverzorgd door.

Maar ja, opgedirkt blijven vind ik ook niets.

Wat doen jullie?
Als je voor je werk in pak moet kan ik mij dat wel voorstellen.
's Avonds douchen en daarna heerlijke lekkere trainingsbroek en shirtje aandoen. Nee is inderdaad niet sexy vrees ik.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik trek mijn pak uit en mijn joggingbroek + chilltrui aan. Ook omdat ik anders mijn pakken teveel naar de stomerij moet brengen
christiane, kun je even in het culi-box topic kijken? Ik heb je adres nodig, anders blijft de box hangen.
Huispak. Heerlijk, geen zin om mijn nette kleRen aan te houden savonds...
Joggingbroek, shirt/sweater, lenzen uit, sloffen aan.. het is zo'n beetje het eerste wat ik doe als ik thuis kom.

Oh, en ik vind het zalig. Het boeit me niet wat anderen daar van vinden. Maar als ik visite krijg blijf ik wel netjes aangekleed hoor. Of kleed ik me weer netjes aan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vriend trouwens hetzelfde, dus wij staan regelmatig in de slaapkamer allebei om te kleden, dat heeft ook nog wel eens gezellige gevolgen dus zo onsexy is het ook allemaal niet hoor!
Ik moet een uniform aan op mn werk dus als ik verder geen afspraken heb duik ik vaak gewoon na de douche zo mn "huispak" in. Je hebt natuurlijk huispakken en huispakken.. Ik heb een vrij nette joggingbroek en dan met een simpele longsleeve/vestje ofzo. Later trek ik dan wel weer mn slaapoutfit aan!
Geen huispak, maar ik heb wel een lekkere deken voor op de bank.
Geen huispak in de zin van een joggingspak, maar ik trek wel een makkelijke spijkerbroek aan. Voor mijn werk moet ik altijd zakelijke kleding dragen, dus die wil ik graag netjes houden.
Ik wil ook een motto
+
quote:himalaya schreef op 27 oktober 2011 @ 20:08:

Joggingbroek, shirt/sweater, lenzen uit, sloffen aan.. het is zo'n beetje het eerste wat ik doe als ik thuis kom.

Oh, en ik vind het zalig. Het boeit me niet wat anderen daar van vinden. Maar als ik visite krijg blijf ik wel netjes aangekleed hoor. Of kleed ik me weer netjes aan.JA, LENZEN DIRECT UITTTTT
Ik kan in spijkerbroek naar mijn werk dus die houd ik gewoon aan als ik thuis kom. Maar dan ga ik wel met dikke sokken, een deken en 3 katten op de bank zitten!
Ik draag overdag ook een spijkerbroek o.i.d. maar thuis doe ik lekkerder zittende kleding aan. Heb echt geen zin om in spijkerbroek en schoenen/laarzen te zitten thuis.
Ik doe ook meteen mijn pijama /huispak aan. Waarom? zit lekkerder en dan komen er geen kattenharen op mijn nette kleren.
Ik werk niet, dus ben veel thuis. Zolang ik de deur niet uit hoef, heb ik iets 'flodderigs' aan, huis/nachtpak dus. Zodra ik de deur uit moet, hondjes uitlaten, boodschappen doen, trek ik een spijkerbroek en blouse of trui aan.

Maar zodra ik weer thuis ben en niet meer weg hoef (einde van de middag bvb.), ga ik koken, eten en douchen en daarna.... weer huispak. Kortom: ik heb het grootste deel van mijn leven dit aan.
Op mijn werk draag ik sportkleding. Thuis hangt het er van af. net als Captain O staan vriend en ik ook regelmatig samen in de slaapkamer om iets makkelijks aan te doen en belanden al snel in bed.
Na 't sporten douchen en dan lekker wat makkelijks aan: jogging of stretchjeans en een shirt of trui, eventueel met m'n fleece er nog over.
Zodra ik thuiskom kleed ik me om in joggingbroek en tshirt of trui en dikke sokken. Zodra ik naar buiten ga, ook al is het voor boodschappen dan doe ik wel een spijkerbroek oid aan. Nooit in joggingbroek.

Niemand die het ziet.
Ik heb inderdaad mijn joggingbroek alleen thuis aan (en bij het sporten uiteraard). Nooit met boodschappen doen. Hoewel ik wel eens bijna in de verleiding ben gekomen
Ik draag overdag bijna altijd zeer comfortabel zittende katoenen, zijden, of satijnen jurkjes, dus die houd ik soms aan bij thuiskomst. Andere keren douche ik meteen bij thuiskomt (omdat ik gesport heb bijv.) en dan trek ik meteen mijn nachtkleding aan in de vorm van een nachtjurkje, wederom katoen, satijn of zijde. Tot ik ga slapen draag ik daar dan een kimono of zo over heen. Ik vind het ideaal, het zit heerlijk, ziet er ook nog leuk uit, en ik heb het toch niet snel koud, dus ook prima voor het hele jaar door.
Ik ga gerust in 'n jogging om boodschappen en ook met m'n bezweet trainingspak na 't sporten.
Het houdt er naar hoe comfortabel iets zit,vandaag had ik een jerseyjurk aan met dikke panty en vestje erover,dat houd ik dan gewoon aan.

Maar na een dag in' pak' trek ik wel iets makkelijkers aan
een panty vind ik sowieso oncomfortabel, dat draag ik nooit

schoenen draag ik ook nooit binnenshuis trouwens, ik doe ze gelijk uit (ook bij vriendin thuis)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven