...Bar too mucht 192....
donderdag 27 oktober 2011 om 09:03
Zal me worst wezen wat mag. We hebben afgesproken dat hij vanmiddag thuis gaat leren wat hij op school niet heeft gedaan. Dat zou dus best een boel kunnen zijn. En als hij niet meewerkt, haal ik hem vanaf vrijdag niet om 2 uur van school, maar pas als het werk wel af is. Bij de inschrijving zeiden ze dat ze hem op niveau zouden proberen te houden. Da's niet één uurtje theorie in twee dagen. Dat ze maar lekker nablijven met zijn allen tot hij wel klaar is Stom gedoe dat lol belangrijk is. Lol doe je maar thuis met je vrienden. Met etters die met kanker blijven schelden ookal geeft Zoon aan dat hij er een oom aan heeft verloren, hoef je geen lol te hebben. My ass!!!
donderdag 27 oktober 2011 om 09:19
Nou ja, en als ze het dus vertikken om daar tot pakweg 5 uur met hem te zitten, dan blijft hij maar weer thuis.
Echt te zot voor woorden dat dit bestaat. Onwijs dure school. Het doel is natuurlijk om uit de maatschappij vallende leerlingen op weg te helpen. Maar moet dat dan door lol, schilderen, kickboksen en tijdens lestijd peuken mogen halen?! Ik wil niet dat Zoon weet hoe je moet boksen. Ben allang blij dat ik hem dankzij mijn jiu jiutsi ook fysiek nog op zijn plek kan zetten als dat nodig is.
Zoon krijgt er aan de lopende band complimenten dat hij zich zo goed inhoudt. Ja, duh!
Echt te zot voor woorden dat dit bestaat. Onwijs dure school. Het doel is natuurlijk om uit de maatschappij vallende leerlingen op weg te helpen. Maar moet dat dan door lol, schilderen, kickboksen en tijdens lestijd peuken mogen halen?! Ik wil niet dat Zoon weet hoe je moet boksen. Ben allang blij dat ik hem dankzij mijn jiu jiutsi ook fysiek nog op zijn plek kan zetten als dat nodig is.
Zoon krijgt er aan de lopende band complimenten dat hij zich zo goed inhoudt. Ja, duh!