Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Nou ja arme N. Ze wil gewoon niet slapen ik weet dan echt niet wat ik moet doen. Ze zit nu bij me THE voice te kijken.
Hier gaan we als ze hysterisch wakker wordt (heeft ze de laatste tijd vaak rond 10 11 uur) altijd even maan kijken, dan wordt ze rustig en gaat ze daarna weer gewoon slapen. Ze is dan echt helemaal hysterisch, ik weet niet of ze dan gedroomd heeft ofzo.

maya, ik ga even kijken wat het daar kost
Ze heeft nog niet geslapen....
De boerderij heb ik hier voor 40 euro gevonden, denk dat we die gaan doen.
Nog niet geslapen?! Pff ze maakt het je echt niet makkelijk he?

tja, geen idee wat je nog kunt doen, ik vind zelf laten huilen geen optie, maar er zijn er genoeg die het doen.
kwam ook dit tegen,

jammer dat H daar nog te jong voor is

oeh ze ligt er in zonder hysterie,..... hopelijk blijft het zo!

Fijne avond ladies!
goeie site van maya.

amazo n.de is ook best goedkoop, gw (sowieso bij jullie wel volgens mij).

beck, veel plezier vanaaf!
ik heb net al mijn am@zon bonnen al ingeleverd

'maar het is hier idd volgens mij wel goedkoper

zit ook al vast voor verjaardag neefje te kijken, moeillijk, ze hebben echt al zoveel speelgoed.

Zag ook cars duplo, mss is dat wat?
En zoals voorspeld, kind over de rooie tussen 10 en 11...

man is even maan aan het kijken met haar.
maar idd goedkoop moom, am@zon
wat zijn dat voor bonnen, gw?

ebp
Becky, heeft N de nacht verder nog door geslapen?

Erg vervelend voor jullie en voor N als ze zo hysterisch huilt. Laten huilen is dan ook niet echt een optie. Zeker als ze er van gaat overgeven, dan haal je haar uiteindelijk toch uit bed. En bij dit soort "methodes" is het wel zo, dat het gedrag in het begin verergert en dan pas afneemt. En als je 1x toch "toegeeft" en haar uit bed haalt, wordt het gedrag ook erger. Maar ja laten liggen als ze zo hysterisch is is ook niet echt een optie natuurlijk!

Hier was het voor t eerst in weken 7 uur! Tja en dan gaat vannacht de klok een uur terug, Is t weer 6 uur!
Hier is ze net wakker geworden eens kijken of we haar vanavond later op bed krijgen

Moom was een bon die we kregen omdat we ze op fb geliked hadden weliswaar maar 5 euro pp maar met zijn 2-en toch mooi tien en ik had nog vijf euro tegoed staan
Pff, hier was t vanmorgen 5:45 uur.. Beetje vroeg.. Bleek dat haar luier was overstroomd ofzo, luier helemaal loaded (plas) en ook haar romper en pyama een beetje vochtig. Na diaperchange helaas geen slaap meer, dus bij ons in bed lopen keten..

Ook een beetje ongerust hier, omdat we kat al 2 dagen niet meer hebben gezien. We zijn heel weinig thuisgeweest, maar de laatste keer dat we haar gezien hebben was donderdagochtend. T is normaal nou niet zo'n uithuizig beest, staat vaak voor de deur te miauwen dat ze erin wil. Ik ga zo maar eens een rondje maken, kijken of ik haar ergens kan vinden. Ben bang dat ze misschien ergens in een schuur zit ofzo..
Potverdorie, ben ff wat dingen aan uitzoeken over zwangerschapsuitkering voor straks na bevalling.

Móet eerst 26wk gewerkt hebben voordat ik in aanmerking kom. Maar ik kan maar 20 wk werken tot aan verplicht verlof.

Grrrr....

Iemand die weet hoe het werkt?

Anders ma maar even naar instantie bellen...
Phieuw, kat weer terecht! Was aan de overkant van de drukke straat terecht gekomen, nog geen 30m van ons huis, maar ik geloof dat ze toch een beetje de weg kwijt was..
Gelukkig Kath! En euh, balen van hetgeen op haajf staat!!

Becky: hoe is het nu met N ?
Oh kath wat een stress gelukkig is ie d'r weer

char ik denk dat je er weinig aan kunt veranderen

we gaan zo even winkelen voor we schoenen voor h en daarna gezellig eten op het foodcourt
GW, ben er ook bang voor, maar goed. Ben al blij dat ik nu kan werken, dus maar ff wat geld opzij schuiven
Char, geen idee hoe t met uitkering werkt.

Kath, gelukkig is de kat weer terrecht
pfoei, poesbeest weer gevonden, kath!

gw, succes. even pica van de nieuwe stapperts he!? de sloffen zitten dus goed, trouwens?

ben vanmorgen even naar kapper geweest, moest hoooooog nodig. Nu heb ik overal van die kleine puntjes in mijn kleding. prikt als een gek! bah... van de week nog zelf de natuurlijke hilights weer bijwerken, zie ik er weer netjes uit.
Jeej, meevaller! Krijg een tegemoetkoming van een instantie omdat ik chronisch ziek ben. Is niet heel veel geld, maar wist niet eens dat ik daar recht op had!
fijn char, dat je toch een potje hebt gevonden.
Is maar 20 euro per maand hoor . Dus klein bedrag, maar krijg dat wel over 2 jaar met terugwerkende kracht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven