Trouwen in 2011/2012 - Deel VI

24-05-2011 14:49 2984 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor alle romantische, stijlvolle, stoere, moderne, traditionele, net-een-beetje-anderse, ontzettend lieve bruiden en bruiden-to-be: een geheel nieuw, fris en vers topic!

Iedereen is welkom om zich hierbij aan te sluiten, ter inauguratie lezen we graag je aanzoekverhaal. Voor dit topic bestaat een besloten hyve, waarop we foto's en meer persoonlijke informatie delen. Om lid te worden van de hyve, leren we je graag hier wat beter kennen.

NaamDatumBudgetIvetje1 april 2011 Vlammetje1 april 2011 SilkenTofuapril 2011 en april 2012 Dzjannke6 mei 2011 scully198127 mei 2011 Jilzz9 juni 2011 Ringelding 14 juni 2011 Knappekloon 25 juni 2011 souffle1 en 2 juli 2011 Dark Enchantress1 juli 2011 Goudvis1 juli 2011 Likaaugustus 2011 Cardhu26 augustus 2011 Fotogravin10 september 2011 Kuzu11 november 2011 Lian11 november 2011 Evelise April 2012 < ¤ 4.000,- Posie 27 april 2012 ¤ 2.500,- Liesje 25 mei 2012 ¤ 12.000,-Tut1 juni 2012 Mousiemous 8 juni 2012 Shortyshirke 8 juni 2012 ¤ 10.000,- Zoovie 15 juni 2012 ¤ 17.000,- Dotje juni 2012 ¤ 12.000,- Ringqueen 22 juni 2012 ¤ 5.000,- Chiquita 13 juli 2012 ¤ 15.000,- Woepsie 19 juli 2012 max ¤ 5.000,- Suuzefluus 17 augustus 2012 ¤ 5.500,- Bride 2012 25 augustus 2012 ¤ 15.000,- Fiona September 2012 < ¤ 3.000,- Niehow oktober 2012 ¤ 17.500,-
Mooie jurken allemaal zeg! Grappig genoeg had ik van tevoren ook heel veel jurken gezien en vond ik simpel leuk. uiteindelijk heb ik een veel meer bewerkte jurk gekocht. Maar ja, als je eenmaal verliefd bent dan is er geen houden meer aan!

Ik vind de videozuil een geweldig idee, tenzij je van te voren weet dat je familie een stelletje stijve harken wordt als er een camera in de buurt is, hihi..

Vriendlief en ik hebben deze week veel tijd uitgetrokken om over onze verwachtingen t.a.v.de bruiloft te praten en aan elkaar te schrijven. Het lijkt erop dat we het allebei goed vinden voelen om in het buitenland te trouwen. Dat voelt zo fijn!

Eens kijken of we dat verder vorm kunnen geven.
Sorry dat ik weinig reageer! Het is chaos op mijn werk qua werken, veel zieken en ook hectisch qua jongeren die er wonen! Zit heel weinig online!

Hopelijk snel weer wat rustiger

Heb een paar jurken van ladybird opgeslagen, die wil ik sowieso passen volgende maand

Wij hebben gekozen voor een videozuil! Die komt bij de toiletten te staan, als mensen dan een bakkid ophebben spreken ze wel wat ik
DJU!

Haha, Chiquita, vast geen bakkie koffie

Martje, wat fijn dat jullie het toch eens worden zo. Aan wat voor buitenland denken jullie dan? Een bruiloft met z'n tweetjes op een parelwit strand of een mooie kleine Toscaanse bruiloft met lange tafels in het gras, hmmmmm!

En ben nu wel benieuwd naar je jurk, waar is hij van?
O en Woepsie, die schoen die je leuk vindt, heet Briony. In mijn zoektocht naar platte trouwschoenen kwam ik daar steeds op uit. Dus als je gewoon die naam icm trouwschoen of iets dergelijks googlet, kom je hem zo tegen.

Of je moet in Canada gaan zoeken, dat wil ook nog wel eens helpen
Shirley mooie jurk en die onderste schoen vind ik ook heel leuk met dat kleine hakje.

Woepsie die jurk van die link vind ik ook gaaf.

Tut bedankt voor het aanpassen, vond het ineens zo herkenbaar worden.
@ Woepsie, hele mooi neckline die jurk, waauw! Verder sluit ik mij bij Dzjanke aan. Ik ken de jurken verder niet, maar Dzjanke's jurk is van achteren heel mooi!

@ Martje, goed dat jullie je gevoelens op gaan schrijven en erover gaan praten. Veel succes en ik hoop dat jullie er na het weekend uit zijn wat het gaat worden en dat je er allebei gelukkig mee bent!

Ik heb gisteravond de 'catwalknight' gehad en het was echt super super gaaf! Ik heb een verslagje en foto's op de hyves gezet.
Vraag, heb ik hier iemand gelezen over een student van de filmacademie of zo als videograaf? Wat kost dat en hoe regel je dat?
@ Tut, ik heb het toen over een student van een mbo-opleiding gehad, die vroeg zich nog 600 of 800 euro. Dat vinden wij belachelijk veel geld voor een tweedejaars mbo'er, dus we zijn daar niet mee in zee gegaan.

Wij kwamen via onze fotograaf met hem in contact.
Tut, haha nee ik bedoel idd geen bakkie koffie :-D

pfff wat slecht getypt dat bericht van mij, naja schuld van de Iphone die woorden stom aanpast.

Shirley, mooie jurk
Wauw Shirley, mooie jurk zeg! Wanneer ga je passen?

Ik ga ook op zoek naar platte schoenen, want ik kan echt niet op hakken lopen (helemaal niet van die smalle hakjes, terwijl ik die wel het mooist vind meestal).

@Woepsie, grappig dat je vriend juist meer laagjes en plooitjes wil, mijn vriend vindt dat juist niet mooi en houdt meer van simpele jurken met een niet te wijde onderkant

Dot, geweldig die catwalknight, fijn dat het zo geslaagd was!

Hier niet veel trouwnieuws, erg druk met werk dus nog niet eens tijd gehad om de save-the-dates af te maken. Ik zit er nu wel over te denken om ook een uitnodiging met meerdere kaartjes te maken, dat doet toch wat luxer aan Verloofde vindt alles best, dus ik moet zelf de knoop maar doorhakken
@ tut

22 juni 2012 5000
@ zoovie,

wat een ontzettende leuke dingetjes! ik vind vooral het windlicht erg mooi! maar......ik denk niet dat ik crea genoeg ben om dit te gaan maken.

we hebben al wel doosjes gevonden in "onze" kleuren en die worden voorgedrukt en moet ik alleen nog vouwen, ideaal dus.

@ shirley wat een mooie jurk!

zijn er al dames die al op jurkenjacht zijn geweest? ik heb een afspraak staan voor januari, dat lijkt nog eeuwen weg hahah!
@dot: geen van beide :-) we zijn buitenmensen, dus zitten te denken aan IJsland of Engeland. Lapland is mss ook wel gaaf. Nieuw-Zeeland lijkt mij ook geweldig, maar is wel ver weg en prijzig. Dan gaan we het niet voor 3500 euro redden...

Een idee van mijn stijl van jurk:

http://www.verkoopjetrouw ... 0sottero%20maat%2040.html

De eerste jurk

@niehow: welke organisatie regelt jullie bruiloft en wat zijn jullie ervaringen daarmee?
@ dotje.. ja die jurk vond ik wel erg mooi. Heb niet eens naar t merk gekeken, alleen maarnaar t plaatje haha Maar op de site staan geen enkele prijzen. Als jij er 1 van dat merk heb, kan jij mij vertellen in welke richting ik moet denken? Ik vrees veeel te duur haha

@ shirley

Voor ik voor schoenen ga kijken moet ik toch eerst weten wat ik aan ga trekken qua jurk :D
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
@ Woepsie, ik denk dat Dzjanke je dat wel kan vertellen. Ik ken het merk verder ook niet.

@ Martje, ik denk dat je antwoord op de vraag van Tut.

IJsland lijkt me wel echt heel gaaf! Lijkt qua natuur ook wel heel veel op NZ, dus ik denk dat dat een hele goede keuze is!

De jurk vind ik echt gaaf. Ik heb één keer een bruid in een donkerblauwe jurk gezien en dat is dan ook echt de mooiste bruid geweest van alle bruiden die ik in levende lijve heb gezien. Dat stond gewoon zo mooi!
@ Dot: heb je ook bruiden in niet levende lijve gezien dan??

@ Ringqueen: waarom ga je pas in januari jurken passen? Ik zelf trouw een week eerder dan jij, maar heb m'n jurk al gekocht.. Ik weet dat dit ook geldt voor Mous, Tut en Dot (ook juni bruiden). Nou zijn wij misschien wel vroeg hoor, maar hou er wel rekening mee dat er op de meeste jurken een levertijd van een maand of 5 zit. Als ie dan nog wat ingekort of ingenomen moet worden (wat meestal wel het geval is) kan het wel krap worden misschien.. En je hebt gelijk dat het nog lang wachten lijkt (ik ga in feb voor de eerste keer afpassen, duurt ook nog veeeeel te lang naar mijn zin), het is nl. ook echt heel erg leuk!

@ Martje: Ijsland lijkt me heel erg gaaf om te trouwen! Je zou Lika eens kunnen vragen voor meer info ! LIIIIKAAAAAAAAA, WAAR BEN JE???
@ zoovie,

dat klopt, ik dacht eerst ook dat het te laat zou zijn.

mijn jurk wordt speciaal op verzoek gemaakt en de dame verzekerde mij ervan dat januari ruim op tijd is, ze maken de jurk binnen 12 weken en dan al gelijk de eerste keer passen.

ga er vanuit dat het wel goed komt.

voor de fun ga ik nog wel met mijn moeder naar wat andere winkels, gewoon lekker rondkijken!
Hallo Dames,

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Ik ben net door mijn vriend ten huwelijk gevraagd en om het hier een beetje anoniem over te kunnen hebben, heb ik een nieuw account aangemaakt..

De exacte trouwdatum hebben we nog niet, waarschijnlijk wordt het over 1,5 jaar.. Ik schrik al wel van de prijzen zeg!! Vooral voor het feest en het diner.. We hebben een grote familie, waardoor we al snel veel mensen uit moeten nodigen.. Ik had daarom het idee om ergens te gaan bbq-en om de prijzen een beetje binnen de perken te kunnen houden. Het zou het makkelijkste zijn als we op die locatie gelijk ook het feest kunnen houden.. Alleen.. hoe kom ik aan zo'n locatie...?? Hebben jullie een idee of zijn jullie handig met google? Het moet ergens in zuid holland zijn, tussen Den Haag, Leiden en Rotterdam, maar liever niet in een van deze drie steden...

Dank jullie!!
Hieeeeer ben ik, voelde me al geroepen hihi. Zoov wil je mijn beschrijving wel weer even weghalen? Zo bekend!

Martje ik kan je zeker meer vertellen over een huwelijk in IJs land of Finland maar als je meer wil weten kan je me beter mailen... Lika04 @ hotmail punt nl .

Wel even hier laten weten want kijk bijna nooit in die mail.
@ Dennen: welkom en gefeliciteerd! Hoe heeft hij je gevraagd? Wij zijn hier heel goed in meedenken, maar (voor mij geldt) wel pas vanaf morgen, nu eerst the voice kijken...

@ Lika: done! (en sorry!)
No prob meis! Ik heb ook een date met mijn dekentje op de bank! Tvoh is altijd leuk
@ Lika: zit hier ook met m'n snuggy, haha!
Hij heeft mij op vakantie gevraagd in een geweldig mooi huisje. Echt zo'n huisje die je wel eens op tv ziet waar je zelfs vanaf de douche een heel mooi uitzicht had op de omliggende natuur (Alsof je buiten stond te douchen zegmaar). Ik had het niet verwacht en was helemaal sprakeloos:)

Ik zat zelf al een beetje te kijken naar scoutinggebouwen. Als je dit een beetje versiert heb je een mooie goedkope feestlocatie.. Het grote voordeel zit denk ik in het feit dat je de drank niet af hoeft te kopen en zelf je bier, cola etc in kan kopen.
Dennen, gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven