Ik heb altijd gewild dat ik dat was

30-10-2011 16:46 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na wat relaties in mijn leven waarin ik altijd iets miste, ging ik me afvragen wat voor iemand ik zou willen in mijn leven. Nadenken daarover duurde niet eens lang, ik wilde iemand die de mannelijke versie van mij was.

Het kan zijn dat het toeval was of dat het universum naar mij geluisterd had, maar daar was hij ineens. En wat waren we blij, de sterke band was er meteen, we konden urenlang praten over van alles, konden onszelf laten zien. Ik die altijd vol wantrouwen is, durfde ineens van alles te delen. Mooi verhaal zou je denken.

Wat ik me echter niet gerealiseerd had, was dat er een keerzijde was. De minder mooie kanten die ik zelf bezit zag ik ook terug in hem. De zwaktes die we bezaten werden feilloos gezien door de ander. Als we samen waren was alles mooi en leuk en hadden we rust. Zodra we niet samen waren, sloeg de rust om in onrust.

Om een lang verhaal kort te maken, het heeft niet lang geduurd, maar het was zo heftig dat ik er wel mee moest stoppen.

Wat wil ik met dit verhaal, niks eigenlijk, alleen even mijn verhaal kwijt.
Jij bent toch van die 'ziekenhuismeneer'?

Rot voor je dat de relatie niet werkte... wil je er meer over kwijt?
Ik snap het ook niet zo goed zodra jullie niet samen waren werd het onrustig? Omdat? En nu is het uit.. terwijl het wel fijn was? Heftig zodat je moest stoppen? klinkt niet echt als echt fijn.
Eind goed, al goed. Nu kun je jezelf weer zijn.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 30 oktober 2011 @ 16:48:

Jij bent toch van die 'ziekenhuismeneer'?

Rot voor je dat de relatie niet werkte... wil je er meer over kwijt?

Ach ja, die.

Uh, ik ben eigenlijk wel benieuwd ja...
Ja klinkt wel erg vaag.. wat zorgde voor die onrust dan, was je bang dat hij je ging verlaten??

En wat was er dan precies zo heftig?
Die onrust kwam uit het feit dat ik nogal van het aantrekken en afstoten ben en hij was net zo.

Ja, ik ben die van die ziekenhuismeneer (klinkt grappig). Gaat trouwens niet over hem.
quote:Mickyindegloria schreef op 30 oktober 2011 @ 16:54:

Die onrust kwam uit het feit dat ik nogal van het aantrekken en afstoten ben en hij was net zo.

Tja... da's lastig. Opposites attrackts, dat gezegde is er niet voor niks (al is dat niet altijd waar).

Ja, ik ben die van die ziekenhuismeneer (klinkt grappig). Gaat trouwens niet over hem.Wilde niet meteen loepen en wist zijn functie daar niet meer. Maar herkende je nick en ava meteen.
Tja dan denk ik dat je misschien eerst aan jezelf moet werken voordat je sowiso een relatie begint. Het maakt dan niet uit of de ander een relatie"kopie"is of niet. Aantrekken afstoten werkt toch nooit als je volledige relatie wilt, denk ik.

Dat is zo vermoeiend voor iedereen en je word er zeker niet gelukkig van.
Dat ik zo herkenbaar ben, ben al een tijd niet op het forum geweest, als je loept zie je trouwens een update over dat topic destijds.
Wil ik bij deze mickyindegloria even welkom terug heten!
Dank je badmeester.
Ik denk dat vooral je nick zo herkenbaar is. Bij mij gaat er meteen een soort Lang zal ze leven spelen in mijn hoofd

Ik herken het een beetje, dat het heel aantrekkelijk kan zijn als iemand op je lijkt, maar tegelijk helemaal mis kan gaan.
Aantrekken en afstoten werkt niet en het probleem ligt dan bij jezelf als jij dat gedrag tevens vertoont.

Als het de man is die dit gedrag vertoont, zo snel mogelijk dumpen.
Graag gedaan micky, net even andere topic gelezen: kop op!

Neem aan dat je je mij nog herrinert?:-)
Het mooie is dat ik er wel van geleerd heb. Dat ik zelf ook helemaal niet makkelijk ben en dat het voor een ander nogal overweldigend kan zijn. Dus dat moet ik maar voor ogen houden. Harde maar goede les.
Badmeester, ik ken je nog.
quote:Mickyindegloria schreef op 30 oktober 2011 @ 17:10:

Het mooie is dat ik er wel van geleerd heb. Dat ik zelf ook helemaal niet makkelijk ben en dat het voor een ander nogal overweldigend kan zijn. Dus dat moet ik maar voor ogen houden. Harde maar goede les.

Neem 'm ter harte.

Dan was het dus een waardevolle ervaring Micky
Hoe gaat t nu verder?
Ach, de dokter heeft een andere patiënte gehad zeker.....
quote:Hoops schreef op 20 november 2011 @ 18:04:

Ach, de dokter heeft een andere patiënte gehad zeker.....Duh.
De verhaallijnen van deze roman waren te moeilijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven