Entertainment alle pijlers

Bachelorette?

28-08-2011 21:44 199 berichten
Ik doe een poging, maar vind 't maar weird vooralsnog.

Zeker zonder forum.



Meer probeerders?
Alle reacties Link kopieren
Mm niet de laatste aflevering dus..
Alle reacties Link kopieren
Wat zou er gebeuren als ze allebei de roos niet accepteren??
deze twee zien er wel heul lief uit voor 'r. Dat moet toch weer een goed gevoel geven.
netjes doen en vervolgens die roos verpletteren haha
Alle reacties Link kopieren
*waarom heb ik dit niet eerder gekeken want die Chris yummie*
Alle reacties Link kopieren


Was wel even leuk om te zien met jullie uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Dat was het weer! Ik ga lekker slapen. Welterusten allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Oh weer een week wachten... Moet me echt inhouden om niet te googlen...

Ik vind ze allebei yummie Steph:-)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is er wiki waar ik even op heb gekeken dus ja ik weet het al.
Navond! De lol is er wel een beetje af denk ik nu met de foute types hahaha
Zo...daar gaan we weer! Ben benieuwd!
Hoi HEMAlover!
Hoi! Op wie hoop jij?
Alle reacties Link kopieren
Roberto!!!
gottegot, ik moet hier eigenlijk ook helemaal niet naar kijken: mis nou m'n vriendje alweer (winterdip is ingezet sinds klok verzetten?) en we zagen elkaar vandaag nog, ben ik errug zeg ;-p
Chris zou meer mijn type zijn. Ik vind Roberto wat te saai overkomen (mooie ietwat oppervlakkige jongen). Maar past volgens mij wel goed bij haar. Don't know
Ach, jij hebt tenminste een vriendje !



Ik ben voor Chris!
Dat is toch wel een beetje mal, om al in termen van trouwen te gaan denken na (in feite) een paar dates??
hahaha ja, ik acht mezelf ook niet geheel ontoerekeningsvatbaar. Word altijd zo snel onnodig onzeker als ik niet helemaal lekker in m'n vel zit.
nou nou, ze oogt wel een beetje als 't pprinsesje thuis
Die Roberto is toch ook wel een scheetje...
Ja. Hij is serieus ook, vond dat traantje vorige week wel schattig, toen hij met haar zat te praten.
hahahaha, lekker zakelijke benadering (zoals hij zich uit) door vader
broer, zus en pa lijken vooralsnog wat enthousiaster over Chris! Maar kan ook gemonteerd zijn natuurlijk
heu.. tegen die vader zegt-ie het meteen en bij haar vindt-ie het zo moeilijk? Naja haha, het zal wel. Ik vind het sowieso nogal 'gekunsteld', dit soort gesprekken. Normaal gesproken ga je toch gewoon elkaar lekker verder leren kennen? Raarrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven