Stapmaatjes in Amsterdam gezocht!
zaterdag 24 september 2011 om 12:33
zondag 25 september 2011 om 19:00
zaterdag 1 oktober 2011 om 16:08
He meiden....gaan we een x gezellig 'daten' ?
Ik zal mijn email even geven dan hoeft niet iedereen open en bloot op het forum
kreeftje75@gmail.com
Dus dames, binnenkort de Amsterdamse kroegen onveilig maken?
Ik zal mijn email even geven dan hoeft niet iedereen open en bloot op het forum
kreeftje75@gmail.com
Dus dames, binnenkort de Amsterdamse kroegen onveilig maken?

zondag 2 oktober 2011 om 12:38
zondag 2 oktober 2011 om 12:51
He meiden! Als jullie mij even mailen op onderstaand email adres dan kunnen we binnenkort even een meeting organiseren
kreeftje75@gmail.com
kreeftje75@gmail.com
zondag 2 oktober 2011 om 21:18
maandag 3 oktober 2011 om 21:04
zaterdag 22 oktober 2011 om 10:19
Hallo 'amberton' en anderen,
Na vanochtend weer eens ingelogd te hebben en op dit forum te hebben gezeten, zag ik dit oproepje staan.
Is het balletje gaan rollen om wat af te spreken of ben je / zijn jullie nog zoekende? Is het een vereiste om in Amsterdam te wonen, alhoewel dat makkelijker afspreken is dan wanneer je van 'ver' dient te komen.
Ben benieuwd of en welke plannen er gemaakt zijn... Groeten!
Oja, zojuist heb ik ook gereageerd op een andere Amsterdamse zoektocht, dus wellicht dat dit bericht bij sommigen als gekopieerd over zal komen.
Na vanochtend weer eens ingelogd te hebben en op dit forum te hebben gezeten, zag ik dit oproepje staan.
Is het balletje gaan rollen om wat af te spreken of ben je / zijn jullie nog zoekende? Is het een vereiste om in Amsterdam te wonen, alhoewel dat makkelijker afspreken is dan wanneer je van 'ver' dient te komen.
Ben benieuwd of en welke plannen er gemaakt zijn... Groeten!
Oja, zojuist heb ik ook gereageerd op een andere Amsterdamse zoektocht, dus wellicht dat dit bericht bij sommigen als gekopieerd over zal komen.

zondag 30 oktober 2011 om 21:55
Hey meiden,
Kan ik me nog aansluiten? Ik ben 32, getrouwd en moeder van 2 kinderen. Maar in tegenstelling tot mijn man nog geen zin om veroordeeld te zijn een bankstal te worden. Ik woon in Zaandam dus zit met 7 minuten in het centrum. Lijkt me ontzettend gezellig eens af te spreken. Ik zal ook nog even mailen! Groetjes Miriam
Kan ik me nog aansluiten? Ik ben 32, getrouwd en moeder van 2 kinderen. Maar in tegenstelling tot mijn man nog geen zin om veroordeeld te zijn een bankstal te worden. Ik woon in Zaandam dus zit met 7 minuten in het centrum. Lijkt me ontzettend gezellig eens af te spreken. Ik zal ook nog even mailen! Groetjes Miriam
maandag 7 november 2011 om 20:09
Hoi,
Deze vrolijke en sinds kort weer vrijgezellige dame (29) zou ook graag haar vriendenkring weer wat uit willen breiden.
Als ik nog mag aansluiten, dan hoor ik het graag!
danielledeklerk@hotmail.com
Groetjes!
Deze vrolijke en sinds kort weer vrijgezellige dame (29) zou ook graag haar vriendenkring weer wat uit willen breiden.
Als ik nog mag aansluiten, dan hoor ik het graag!
danielledeklerk@hotmail.com
Groetjes!

donderdag 15 december 2011 om 21:44
maandag 19 december 2011 om 23:19
maandag 19 december 2011 om 23:35
Oh ik heb dit topic helemaal gemist! Wat jammer. Ik wil eigenlijk ook wel aanhaken als dat nog mag. Ga sinds een maand of twee weer echt elke week uit en zoek nog mensen die daar ook van houden. Gewoon de kring een beetje uutbreiden.
24 jaar, single, bijna afgestudeerd en aan het werk. Woon in oud-west.
Mijn huidige vrienden houden wel van dansen, maar alleen heel af en toe en ik wil gewoon wel vaker. Houdt eigenlijk van allerlij soorten muziek en gelegenheden, als het naar niet de hele avond 1 soort is...
24 jaar, single, bijna afgestudeerd en aan het werk. Woon in oud-west.
Mijn huidige vrienden houden wel van dansen, maar alleen heel af en toe en ik wil gewoon wel vaker. Houdt eigenlijk van allerlij soorten muziek en gelegenheden, als het naar niet de hele avond 1 soort is...

vrijdag 23 december 2011 om 18:25