Entertainment alle pijlers

Bachelorette?

28-08-2011 21:44 199 berichten
Ik doe een poging, maar vind 't maar weird vooralsnog.

Zeker zonder forum.



Meer probeerders?
Alle reacties Link kopieren


Is DE ontknoping al geweest?
nope, ze gaat nu chris dumpen zo te zien
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:48:

nope, ze gaat nu chris dumpen zo te zienDus is dat die andere man of iemand buiten het programma?
de ander. Ik vind het op zich wel netjes zo van haar
maar dit moet ze toch al langer hebben geweten? ik vind het zo raar, al dat gelebber en geplak, een nacht samen doorbrengen..
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:52:

maar dit moet ze toch al langer hebben geweten? ik vind het zo raar, al dat gelebber en geplak, een nacht samen doorbrengen..Ik snap ook niet dat je lebberd met twee mannen. Maar ja dat is preutse Steph.
in deze setting snap ik het sowieso niet. Maar als er intieme dingen worden gedaan qua setting, date, praten.. Als je toch wéét dat je voor'een persoon meer voelt.. dat heb ik tegen dit programma.
volgens mij heeft hij een wat meer down to earth meisje nodig
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:56:

in deze setting snap ik het sowieso niet. Maar als er intieme dingen worden gedaan qua setting, date, praten.. Als je toch wéét dat je voor'een persoon meer voelt.. dat heb ik tegen dit programma.Ja, het is wel romantisch daar. Hoe zou het IRL gaan?
brr, dat moet je toch eerst weten voor je iemand ten huwelijk vraagt??
Alle reacties Link kopieren
Gaan ze nu al een aanzoek doen? Niet normaal.

Het is wel al één keer goed gegaan en die Bachelorette is nog steeds samen maar ik vind het snel gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het daar prachtig zeg. En die Roberto ziet er wel goed uit zeg.
Alle reacties Link kopieren
Totaal off-topic maar mijn lichaam weet nog niet dat het wintertijd is, rolluiken willen dicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta al in de winterstand, heb nog geen slaap. Moet trouwens nog afwassen ook.

Weer on topic: Zal het nog spannend worden? denk het eigenlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij is alles wat ik nog over heb? JIJ hebt Chris gedumpt.
Alle reacties Link kopieren
Ja duh en die hobbels en alles opgegeven, je hebt de hele wereld over gereisd, lekker gegeten, gedronken, gelebberd met al die mannen.

Keek net ff naar een reis naar Bora Bora... duur !!!!
Alle reacties Link kopieren
Goh verassing ze zegt jaa.
Alle reacties Link kopieren
Wat een flut-show.
hahaha, mocy. Naja, ik geloof dat ze nog steeds gelukkig zijn enzo. Mooi dan. Ik goat slap'n. Morgen nog een dagje vrij, dan weer het werkende real life met al 't gezeik :-s
iemand?
Alle reacties Link kopieren
Coolpack. Ik heb eerst SYTYCD gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Huh het was toch afgelopen? Ze heeft toch gekozen?
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dit is een nabeschouwing dat doen ze altijd in Amerika.
Ah hoi, toch volk haha. In vs waren dit zelfs twee aparte programma's. Ze zagen er wel happy uit, maar ja, nog geen normaal leven geleid natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven