Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Oefelt lig vlak bij Nijmegen Zaartje.
Peper, en daarom is een hotel ook lekker idd! Geen bed te verschonen.

Engel, ah Nijmegen.. Brings back sweet memories (allereerste buiten de deur honger krijgen actie).
He angel. Long time no see
Leuk Zaartje,geile herinneringen

Hoi Pepersteak,leuk je te lezen.

Lang geleden.

Have fun met je a.s sv/minnaar.
Als hij maandag komt gaat dat zeker lukken angel.

Merk nu wel aan mezelf dat ik onzeker wordt. Juist omdat het nog zo pril is kijk ik vaak of hij al iets van zich heeft laten horen. Wordt vast beter als het allemaal wat duidelijker is.
Die onzekerheid heb ik soms nog wel is,en dat na ruim 4 jaar

Ik hoop dat je maandag een superdate hebt.x
Ik weet ook wel dat die zal bljven angel.

Het is alleen dat mijn lastste dates allemaal ook potentieeltjes waren en met een lullig mailtje afgedaan werden. Eerste date en dagen daarna zijn dus beetje doorslaggevend in mijn hoofd.
En ja ik ken de regels voor een Nr 2 heel goed dus ik zoek geen contact.
Bkstr's bahack!

Ik heb nog niet bijgelezen, weet ook niet of me dat gaat lukken, maar wilde gewoon weer even mijn blonde snoet laten zien
En blondie, lekker bruin geworden?
hahahahaha, die is dubbelzinnig Stew

Ik ben qua kleurtje op mijn huid niet bijzonder bruin geworden, wel een beetje. Maar ik heb 5,5 kilootjes achtergelaten in het buitenland, en voel me als herboren. Izdawa!
Ik hoop dat het mij komende week ook gaat lukken
Volgend weekend hopelijk een date!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
fame: Nice

Stew: wat gaat lukken: een kleurtje of kilootjes minder?
Een kleurtje gaat zeker lukken, maar ik denk eerder dat het kilootjes meer worden.

Fame, geniet ervan!
lekker stew: geniet ervan!
Mannen

Ik begin langzaamaan te denken dat WF man een gevalletje droogneuken is.

Vandaag weer geen date (vriendin ziek thuis)

Hij weet me te vinden als hij wel serieus iets leuks wil doen maar ik zoek geen contact meer.
Lees al een tijdje mee (heel wat oude delen doorgespit) en nu toch maar eens wat posten.

Om maar gelijk antwoord te geven op de vraag "een minnaar hebben zonder verliefd op 'm te worden": nee, ik ben er achter dat ik dat niet kan. (was het maar wel zo was een stuk eenvoudiger)

Even de situatie: alle twee getrouwd, beide kinderen. Mijn huwelijk is niet goed, hij zegt het zijne wel (daar zet ik m'n vraagtekens bij)

We kennen elkaar van vroeger en een maand of wat geleden weer in contact gekomen. Na eerst een paar maanden intensief sms en telefooncontact elkaar gezien en dat loog er niet om. Het was heerlijk, vertrouwd en heftig. Na de eerste date zijn er nog een paar gevolgd.

Maar wat heeft het mijn leven op z'n kop gegooid, ik werd dus verliefd, en hij ook.

Het werd hem te veel en nu hebben we een stilte ingelast waar ik ontzettend veel moeite mee heb. Vooral omdat ik het idee heb dat dit uitdraait op een definitieve stop. En daar moet ik niet aan denken, geen contact meer. Terwijl ik met m'n verstand weet dat het beter is, het heeft tenslotte geen toekomst. Aan de andere kant moet dat per se, waarom kunnen we niet gewoon genieten van de momenten die er samen zijn? Dat vraag ik me vaak af.

Zo even in het kort mijn verhaal, fijn om het hier kwijt te kunnen en herkenning te lezen.
Ik zou dat niet kunnen...zonder verliefdheid komt mijn seks niet goed uit de verf...en eht hoeft niet ingewikkeld te worden..dat heb je zelf in de hand toch?
Mixxi, moeilijk joh! Hij kan duidelijk niet met de situatie omgaan. Waarschijnlijk is hij gestopt omdat hij niet wil dat het uit de hand loopt. Het enige dat je kunt doen is dat respecteren. Sterkte !
Mixxi, lastig.. Is er niet een middenweg te vinden tussen alles en niets?
Mixxi, praat er met hem over. Vraag hoe hij de toekomst ziet. Je hebt zeker gelijk in je kijk op gewoon proberen te genieten van de dingen die er zijn.

De een kan dat en voor de ander komen er vaak dubbele gevoelens bij kijken. Aan de ene kant het genieten en het fijne contacte en aan de andere kant schuldgevoelens en niet om kunnen gaan met gevoelens van verliefdheid.

Kan ook zijn dat hij gewoon even een time out nodig heeft om alles op een rijtje te zetten.
quote:stewardess schreef op 26 oktober 2011 @ 22:02:

Lijkt me best moeilijk, Piekelientje, zo zonder gevoelens. Met een beetje gevoel voor elkaar is de seks zoveel leuker.

Tja.. Ik weet niet of ik dat helemaal met je eens ben. Met mijn vriend is de sex anders dan met mijn minnaar. Maar niet per definitie beter omdat we van elkaar houden. Met minnaar is er gewoon veel meer, ummm... lust? Passie?

Als voorbeeld even situatieschets laatste wip met minnaar:

Vriend is werken, ik vrij, maar geil en heb de hele dag nog de tijd. Minnaar ge-smst of ie thuis is en dat ik er rond zus-en-zo-laat kan zijn. Reactie: KOM HIER, NU!

Meteen die kant opgegaan en werd uiteindelijk na een tijdje blauwbekken op t station, opgehaald door hem.

-even ter info: mijn vriend is absoluut niet iemand van publiekelijk tonen van affectie, een zoen op de wang is al heel wat als er anderen in de buurt zijn, ik daarentegen, heb daar totaal geen moeite mee-

Minnaar ziet mij, ik hem en hij trekt een sprintje mijn kant op. Drukt zn mond op de mijne en zn handen zitten binnen no-time op 'verboden terrein'. Al frummelend strompelen we dan naar zijn huis, alwaar stomende sex volgt.

Later word ik zelfs nog keurig uitgezwaaid bij de trein.

Ik vind hem een leuke, aantrekkelijke en spontane man, maar we lijken in bepaalde opzichten ook ontzettend op elkaar, qua slechte eigenschappen. Dus als er gevoelens zouden komen, kap ik het sowieso af, want al was ik vrijgezel, een relatie met hem wordt oorlog.
Dat klinkt heerlijk Piekelientje!

Die lust, passie, spanning... herkenbaar!

In iedere relatie gaat die natuurlijk over. Ik fantaseer heus wel eens stiekum (mag eigenlijk niet van mezelf ) hoe het zou zijn als minnaar en ik een relatie zouden krijgen. Nou, al die bovenstaande dingen zouden dan na een tijd ook weer afvlakken. Bovendien zouden wij denk ik als stel ook niet echt een goeie combi zijn.

Pepersteak... balen!! Afwachten?

Mixxi... Tja, lastig!! Wie heeft ooit gezegd dat vreemdgaan makkelijk is? Het is soms een soort van emotionele achtbaan lijkt wel, pffff. Kleine verliefdheidsgevoelentjes ken ik wel. Ik probeer er maar van te genieten en het niet te groot te maken in mezelf (gevecht tussen verstand en gevoel, dat herken je misschien wel). Soms wordt het te groot en daarom zijn wij al 2x gestopt met elkaar zien, maar ook weer 2x begonnen om elkaar toch weer wel te zien. Verslavend!
@secret: afwachten ja, wachten Nee!

Jammer maar helaas (vooral voor hem)

Het kan natuurlijk zijn dat het allemaal echt waar is maar het komt op mij over als een gevalletje "droogneuken" maar niet genoeg ballen om echt af te spreken.

Next !!!!!

Next kan in dit geval zomaar een stel zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven