Help, ik heb een date!

01-11-2011 17:51 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een date. Ik die altijd zegt dat ik nu absoluut geen tijd heb voor mannen en vriendjes.

Ik ben nog nooit echt op een "date" geweest, vorige vriendjes kende ik altijd al. De smsjes vliegen echt over en weer en ik kan echt niet wachten tot morgen!! .

De date in kwestie is een Engelsman en het lijkt me een echte gentleman. We gaan eerst naar een bar en daarna naar een tapas-restaurant.

Mijn huisgenootjes hebben zichzelf al aangesteld als mijn stylisten.

Ik ben echt best wel superzenuwachtig. Wat ik wil met dit topic? Tips, do's and don'ts. .

Wat doe je met de rekening? Laat je hem betalen of sta je er op de rekening te delen?

Seks op de eerste date, do or don't?

Sexy topje, rokje en laarzen of een mooie (maar ook wel een beetje sexy) tuniek?

Laat ik mijn huisgenoten mijn haar bewerken met een stijlstang of houd ik mijn krullenbos?

Er is al gezoend trouwens, maar toen waren we allebei gekleed in een Halloween-kostuum en een beetje dronken.
gaat niet meer egel.
wij slapen nooit.
Ja ik lees nog mee Badmeester.

Ik weet niet zo goed wat ik moet denken, ik lees hier zoveel tegenstrijdige dingen! Ik ga denk ik gewoon het topje en het rokje dragen, ik voel me er goed in.
Ik ben net zo tegengesteld aan mijn avatar als u:-)

Basketbal is een hobby.
hartstikke goed sorcha.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 01 november 2011 @ 21:05:

egel, van die broer horen we niks meer.

ik heb t namelijk uitgemaakt met sv, dacht dat hij niet enthousiast was. later mails nog eens doorgelezen, is communicatiefout!!!

Oef!

Ik ga je straks nog even mailen dan!

even andere taak regelen.
Ja dat komt ervan als allerlei mensen adviezen gaan geven

Zoveel mensen zoveel adviezen. Maar ben blij dat je gewoon doet waar je zin in hebt
Ik lijk helemaal niet op mijn avatar nee.

@sorcha, doe wat je prettig vind en kleding waar jij je lekker in voelt daar begint het mee.

Veel plezier morgen!
If you say so egel, if you say so
Ik verbaas me altijd hoe serieus mensen hierop reageren. Zo van: WEL regels, GEEN regels. Lekker habbetabben op elkaar, terwijl de Sorcha het volgens mij énorm luchtig bedoelt Gewoon lekker even de zenuwen laten gieren, een beetje humor, en toch een beetje ervaringen uitwisselen.

Het lijkt me nou niet dat ze echt precies gaat zeggen of doen wat hier wordt gezegd.
quote:elastiekje schreef op 01 november 2011 @ 21:16:

Ik verbaas me altijd hoe serieus mensen hierop reageren. Zo van: WEL regels, GEEN regels. Lekker habbetabben op elkaar, terwijl de Sorcha het volgens mij énorm luchtig bedoelt Gewoon lekker even de zenuwen laten gieren, een beetje humor, en toch een beetje ervaringen uitwisselen.

Het lijkt me nou niet dat ze echt precies gaat zeggen of doen wat hier wordt gezegd.
Schiet mij toch opeens een leuk liedje binnen voor al de nosexonthefirstdate dames:

http://www.youtube.com/watch?v=HWZisnZ-RGE&ob=av2n
Hoe je kunt testen of hij puur op sex uit is. Nou leg je hand maar eens op zijn been. Leunt hij naar achter dan is het op sex gericht. Blijft hij in de positie en pakt hij je hand dan is hij verliefd. Zorg ervoor dat hij in een neutrale positie zit waarbij je duidelijk zijn lichaamstaal kunt aflezen nadat je dit doet.
quote:nienke501 schreef op 01 november 2011 @ 22:29:

Hoe je kunt testen of hij puur op sex uit is. Nou leg je hand maar eens op zijn been. Leunt hij naar achter dan is het op sex gericht. Blijft hij in de positie en pakt hij je hand dan is hij verliefd. Zorg ervoor dat hij in een neutrale positie zit waarbij je duidelijk zijn lichaamstaal kunt aflezen nadat je dit doet.Nog zo'n date regel.
goed he!
Ik weet er ook nog eentje:

Altijd een rare outfit aantrekken, als hij je dan nog leuk vind dan weet je het zeker

Al heb jij (TO) al gezoend in haloween kostuum. Dus dat is check!

Nu dus gewoon casual/wat je lekker vind zitten.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
(en nu hopen dat iemand deze net zelf verzonnen regel opvolgt)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:neweve schreef op 01 november 2011 @ 22:58:

Ik weet er ook nog eentje:

Altijd een rare outfit aantrekken, als hij je dan nog leuk vind dan weet je het zeker

Al heb jij (TO) al gezoend in haloween kostuum. Dus dat is check!

Nu dus gewoon casual/wat je lekker vind zitten. Niet zomaar een Halloween kostuum, een sexy Powerpuffgirl kostuum!
Als je voor hem gaat koken de eerste keer; vieze macaroni maken.

Anders denkt ie dat je je vanaf nu enorm gaat uitsloven voor hem.
quote:zammm schreef op 02 november 2011 @ 17:46:

Als je voor hem gaat koken de eerste keer; vieze macaroni maken.

Anders denkt ie dat je je vanaf nu enorm gaat uitsloven voor hem. Daarom neem ik nooit bloemen mee. De precedentwerking hè.
Rotterdam toevallig?
Wat rotterdam?
Ik ben net terug, ik typ morgen iets uitgebreider...

Maar er werd heel veel gezoend en ik ben VERLIEFD!!
Holly sh**.. nu al?
Rouke, was ik ook al hoor na een potje stevig zoenen met mijn huidige vriend Kende hem dan wel wat langer maar het maakte heel wat los Ik zou het eerder infatuation noemen dan echt 'verliefd', maar potatoe potatoe.
En....?

Hoe is dit nu (afgelopen)? Nieuwsgierig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven