Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Hihi.. ik lees het al, het gaat bij jullie net zo als hier dus!

Oh Kath, dat herken ik ook helemaal hoor... vrees ook met grote vrezen voor wat er straks allemaal gebeurd met de 2e erbij!

Ik vermoed dat het hier dan bijna net zo zal gaan als bij Duuv!

Duuv: lijkt me idd ook vreselijk vermoeiend als D al zo doet terwijl jij S de fles moet geven.

Maar heb zo'n vermoeden dat dat straks hier ook zo gaat... T heeft nu al moeite om zichzelf te vermaken, dus hoe dat dan straks zal moeten??

Zal ook af en toe wel even de tv wat extra aan hebben, maar dat is dan even niet anders hoor...

Oeh, GW, lasagne tegen de witte muur... niet tof!!

Gelukkig blijft het hier bij brood gooien, en nog geen warme hap *klopt af*

Hier was madame na het slapen wat beter te pas, en heeft ze weer oren gekregen..

Ze wil alleen de hele dag naar papa toe, maja die is werken.. Ze is ook elke dag heel verdrietig als hij weggaat, echt tranen met tuiten... Dan vraagt ze eerst: "papa werken?" En als hij dan ja zegt, begint ze te huilen, en zegt: "ikke ook schoenen aan, ikke ook werken". En zoooo verdrietig dat dat niet kan...

Zo zielig!

Zo, zal zo even aardappelen schillen en opzetten.. We eten op tijd vandaag, ik ga vanavond nog even weg, en moet daarvoor al op tijd vertrekken..
prachtige kleur, beck! model vind ik mwoch.

hebben jullie ook zoveel problemen met forum? ik kom er geregeld niet op.

zo, Sjaak ligt op bed. Hij viel al haast in slaap op zijn aankleedkussen. Kleine schat was weer kapot (logisch, hele middag haast 40 graden koorts..).
Eens met Moom, Becks. Mooie kleuren maar model lijkt me beter voor iets forsere dames. Hier geen problemen met het forum.
de tweede vind ik wel heel tof (al herkende ik wel gelijk welke winkel ie van kwam.. zo jammer vind ik dat!)
forum doet het idd weer.
Vind de kleur ook erg mooi beck, weet alleen niet of het niet een ontzettend chemisch (zweet)stofje is?

Hier geen forum problemen.

Iemand nog belangstelling voor 2 konijnen? Zwager doet ze weg, ze hebben een 2e hondje gehaald, grr daar kan ik dan zo pissig om worden, zoiets bedenk je toch eerder?
2e is idd typisch steps, nu herkent gelukkig hier niemand dat
Becky: ik vind ze beide super leuk!!

Ik ga trouwens vrijdag shoppen. Móet echt positiekleding. Met S was ik dikker en was het zomer, dus die dingen kan ik nu niet aan.

Hoop dat ik wat kan vinden bij m.iss e.tam. Op internet hebben ze leuke dingen!
Kleine correctie: mijn lijf was dikker tijdens zw. S. Nu is buik veeel groter!
Ik vind beide jurkjes wel leuks beck. Onderste t leukst.

Ik heb vandaag veel geld uitgegeven via internet. Heb een nieuwe laptop, droger, printer en waterkoker besteld. We kregen ruim 1200 euro terug van t gas en elektra, direct maar weer uitgegeven. (nou ja niet alles, t viel me uiteindelijk wel mee)
wow maya wat krijgen jullie een hoog bedrag terug (dan waren jullie toch ook wel veeeeeeeeeeel te hoog ingeschaald?) maar wel lekker en er goed van geshopt zo te lezen
hahaha, maya, goed bezig!
Het maandbedrag ging nu ook 80 euro naar beneden
had je al een droger of wordt dit je eerste?
i droger
gooi jij er alles in moom?
oh, nee, zeker niet! handdoeken/beddegoed doe ik helemaal (kastdroog), tshirts/broeken/truien ed doe ik half (strijkdroog) (en hang het dan nog op. scheelt vnl met strijken, en wordt iets zachter)
tja, strijken doe ik al niet en mis tot nu toe ook nog geen droger al had ik er ooit 1 in studentenhuis, was echt ideaal voor beddegoed (had daar maar 1 set )
Zo... badkamer gepoetst én natuurlijke highlights bijgewerkt.

Wij slapen ook meestal onder dezelfde, terwijl we er toch echt meerdere hebben.
Nou gelukkig heb ik tegenwoordig wel meer dan 1 set, maar dit was nog in mijn tijd als uitwisselingsstudent (eigenlijk zou ik wel een beetje teleurgesteld zijn als H later niet wil studeren, ik weet dat je niet te hoge verwachtigen van je kind moet hebben, maar ik zou haar zo graag net zo'n studententijd wensen als ik zelf heb gehad)
We hebben nu wasmachine en droger in 1. Zeer onpraktisch. Kan en niet doorwassen en hij droogt heel slecht. Ik heb in huis geen ruimte lom was op te hangen. Scheelt straks al boel als ik handdoeken en jeans in droger kan doen. Gebruik nu de droogstand zelden. Moet echt de helft vd was eruit en dan nog duurt t eeuwen voordat t droog is
ah, ja, zo'n combi ding is echt ruk. hadden wij eerst ook. wat haatte ik het ding zeg!
Hier ook droger. Hebben toen we gingen samenwonen wasmachine en droger van zeer goedkoop merk gekocht. Is nu ruim 6 jaar geleden, dus maar aan sparen voor nieuwe, want zal niet lang meer duren voor ze er mee op houden
We hebben beide, mijn wasmasjien en vents droger. De eerste gebruik ik vier keer per week de tweede vier keer per jaar. Heb de ruimte om het op te hangen dus waarom niet?
Mijn ouders hebben ook goedkoop merk,maar hij doet t al meer dan 10 jaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven