Entertainment alle pijlers

Dit is mijn lijf

26-10-2011 21:30 792 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk ook de Nederlandse versie.

Wie is zo gek om op tv te gaan
Frankly my dear, I don"t give a damn
24 X 550 is......een dikke ¤13000

Toe maar, je gaat mij niet wijsmaken dat deze meneer dat zelf heeft opgehoest...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:nummerzoveel schreef op 02 november 2011 @ 22:13:

Eens dat het gebit er erg onnatuurlijk uit ziet?Haha, ja, en hij praat ook met een mond vol tanden :-)
Summer, stom vraagje misschien, maar om de boel eens goed te laten reinigen is een mondhygiënist waarschijnlijk beter dan een tandarts?
@molly

Volgens mij had ik laatst mijn verhaal verteld over dat topic over die morfinepleisters. Schreef jij daar ook niet mee?
Ohhhh er wordt hier een coupe gepleegd dames, nou het was gezellig. Ik zal Schimpie nooit vergeten
quote:Summerdance schreef op 02 november 2011 @ 22:14:

24 X 550 is......een dikke ¤13000

Toe maar, je gaat mij niet wijsmaken dat deze meneer dat zelf heeft opgehoest...Natuurlijk niet. Maar zoals je zag was dit het gebit van Dhr Janssen, de patiënt die vorige week is overleden. Da's en stuk goedkoper, recyclen
13K? Dat is wel heel veel geld! Ik ben goed aanvullend verzekerd, maar volgens mij zou ik die behandeling dan over 13 jaar moeten spreiden. 'Dag tandarts, daar ben ik weer, dit jaar 2 tandjes graag'

quote:S0LEIL schreef op 02 november 2011 @ 22:15:

[...]

Natuurlijk niet. Maar zoals je zag was dit het gebit van Dhr Janssen, de patiënt die vorige week is overleden. Da's en stuk goedkoper, recyclen
quote:S0LEIL schreef op 02 november 2011 @ 22:14:

Summer, stom vraagje misschien, maar om de boel eens goed te laten reinigen is een mondhygiënist waarschijnlijk beter dan een tandarts?

Is geen stomme vraag.

Eens per jaar de boel laten schoonmaken is zo=zo goed.

Maar een mondhygieniste mag geen gaatjes vullen EN ze ziet vaak niet alles

Dat is een beetje het verschil tussen een HBO opleiding van 4 jaar en 6 jaar studeren aan de universiteit

Een klinisch onderzoek door een tandarts is niet te vergelijken met een klinisch onderzoek van een mondhygieniste.

Als de patienten bij ons gaatjesvrij zijn dan komen ze 1x oer jaar bij de tandarts, en 1x per jaar bij de mondhygieniste

Zo worden ze 2x per jaar gecontroleerd en 1x per jaar grondig schoongemaakt
quote:nummerzoveel schreef op 02 november 2011 @ 22:15:

@molly

Volgens mij had ik laatst mijn verhaal verteld over dat topic over die morfinepleisters. Schreef jij daar ook niet mee?Ach ja, sorry. Had de link niet gelegd. Hier zie je er anders uit, haha. Zal aan de context liggen.
quote:S0LEIL schreef op 02 november 2011 @ 22:15:

[...]

Natuurlijk niet. Maar zoals je zag was dit het gebit van Dhr Janssen, de patiënt die vorige week is overleden. Da's en stuk goedkoper, recyclen
quote:nummerzoveel schreef op 02 november 2011 @ 22:16:

13K? Dat is wel heel veel geld! Ik ben goed aanvullend verzekerd, maar volgens mij zou ik die behandeling dan over 13 jaar moeten spreiden. 'Dag tandarts, daar ben ik weer, dit jaar 2 tandjes graag'

Molly,
quote:Summerdance schreef op 02 november 2011 @ 22:17:

[...]

Is geen stomme vraag.

Eens per jaar de boel laten schoonmaken is zo=zo goed.

Maar een mondhygieniste mag geen gaatjes vullen EN ze ziet vaak niet alles

Dat is een beetje het verschil tussen een HBO opleiding van 4 jaar en 6 jaar studeren aan de universiteit

Een klinisch onderzoek door een tandarts is niet te vergelijken met een klinisch onderzoek van een mondhygieniste.

Als de patienten bij ons gaatjesvrij zijn dan komen ze 1x oer jaar bij de tandarts, en 1x per jaar bij de mondhygieniste

Zo worden ze 2x per jaar gecontroleerd en 1x per jaar grondig schoongemaakt

OK, thanks.

Ik denk niet dat ik gaatjes heb nl (maar goed, dat moet ik natuurlijk ook even laten checken), ik heb een sterk gebit en heb mijn hele leven goed gepoetst, maar ik zou het wel eens willen laten schoonmaken, ik rook en drink aardig wat koffie nl.

Daar kun je zo heen toch, hoeft niet via de tandarts?
Een gebit recyclen... Gatver!!! Het idee alleen al!!!
quote:molly74 schreef op 02 november 2011 @ 22:18:

[...]

Ach ja, sorry. Had de link niet gelegd. Hier zie je er anders uit, haha. Zal aan de context liggen. Ja, als Enter zonder makeup;-)
Nee hoor Zon, daar kan je gewoon heen.

Kijk alleen wel even in je aanvullende verzekering of ze de mondhygieniste vergoeden

Een vrijgevestigde mondhygieniste declareert T-codes, en die zitten niet altijd in de aanvullende verzekering

Een mondhygieniste die binnen een tandartspraktijk werkt kan ook M-codes declareren, en die worden vrijwel altijd vergoed uit de aanvullende verzekering.
quote:phoolan schreef op 02 november 2011 @ 22:20:

[...]

Ja, als Enter zonder makeup;-)Haha, da's ook zo'n geval inderdaad, qua avatar. Denk je dat je iemand kent, dragen ze opeens een masker!
quote:phoolan schreef op 02 november 2011 @ 22:10:

Ja, loud and clear!
ik snap echt niet dat die vrouw nooit eerder iets heeft laten doen...
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
ik snap het eigenlijk ook niet. je kunt je toch praktisch op elke straathoek laten laseren.
blijven smeren dus
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
Wat heeft deze man? Ik zat even niet op te letten.
Die blouse van de dokter...ik word er helemaal tureluurs van
quote:Nikkie79 schreef op 02 november 2011 @ 22:24:

ik snap het eigenlijk ook niet. je kunt je toch praktisch op elke straathoek laten laseren.Jahaaaa.....maar dat is niet gratiessss!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven