De comfortabele ruimte.
donderdag 3 november 2011 om 00:35
De laatste tijd denk ik steeds vaker, kon ik maar even verdwijnen.
Gewoon je afsluiten van alles om je heen.
Omdat het te veel is, te druk, je maar achter de feiten aan blijft hollen, je vreselijk moe bent,elk geluid door je hoofd dreunt, je 100 dingen in 1 uur probeert te stoppen, praten, luisteren etc.. etc..
Dan zou ik willen dat ik eens soort vluchtoord had.
Waar ik na veel drama stampvoetend "nu even niet ja"! met een ferme klap van de deur mij kan afzonderen.
Een kleine ruimte.
Geluidsdicht.
Een heerlijke hangbank, veel kussens.
Dimlicht, een heerlijke geur die zich verspreid door de kamer.
Aansluitend een veranda waar je uitkijkt op mooie bloemenvelden, met een schommelbank. De vogeltjes fluiten ( zachtjes dan natuurlijk), de zon altijd schijnt.
En er is niemand!
Just me myselfe and i.
Soort snoezelruimte voor volwassenen
Jullie ook weleens die behoefte? en wat is dan je ideale snoezelruimte?
Gewoon je afsluiten van alles om je heen.
Omdat het te veel is, te druk, je maar achter de feiten aan blijft hollen, je vreselijk moe bent,elk geluid door je hoofd dreunt, je 100 dingen in 1 uur probeert te stoppen, praten, luisteren etc.. etc..
Dan zou ik willen dat ik eens soort vluchtoord had.
Waar ik na veel drama stampvoetend "nu even niet ja"! met een ferme klap van de deur mij kan afzonderen.
Een kleine ruimte.
Geluidsdicht.
Een heerlijke hangbank, veel kussens.
Dimlicht, een heerlijke geur die zich verspreid door de kamer.
Aansluitend een veranda waar je uitkijkt op mooie bloemenvelden, met een schommelbank. De vogeltjes fluiten ( zachtjes dan natuurlijk), de zon altijd schijnt.
En er is niemand!
Just me myselfe and i.
Soort snoezelruimte voor volwassenen
Jullie ook weleens die behoefte? en wat is dan je ideale snoezelruimte?
donderdag 3 november 2011 om 01:10
quote:iry schreef op 03 november 2011 @ 00:35:
Jullie ook weleens die behoefte? en wat is dan je ideale snoezelruimte?Als ik een behoefte moet doen heb dan ga ik naar het schijthuis een kleine, knus ingericht kamertje die we allemaal om en om gebruiken.
Jullie ook weleens die behoefte? en wat is dan je ideale snoezelruimte?Als ik een behoefte moet doen heb dan ga ik naar het schijthuis een kleine, knus ingericht kamertje die we allemaal om en om gebruiken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 3 november 2011 om 01:12
quote:iry schreef op 03 november 2011 @ 00:55:
Oeh ja Wifra, die klinkt ook heerlijk!!
Een bed met sluiers er om heen, goed idee! Stofnesten.
kan je je een beetje verstoppen, voelt lekker veilig.
Uiteraard hang mijn meest heerlijke joggingpak klaar. Nog een beetje vochtig en kreukelig uit de was gekomen.
En in de hoek staat achter een muurtje en mooi vrijstaand bad waar je in geurende olie even weg kan zakken. Na het bad ben je drie uur aan het boenen om die olierand uit het bad te krijgen
Muren in lichte pastel kleur, veel kaarsen.Die lekker tegen je pastelwand staan te roeten.......
Oeh ja Wifra, die klinkt ook heerlijk!!
Een bed met sluiers er om heen, goed idee! Stofnesten.
kan je je een beetje verstoppen, voelt lekker veilig.
Uiteraard hang mijn meest heerlijke joggingpak klaar. Nog een beetje vochtig en kreukelig uit de was gekomen.
En in de hoek staat achter een muurtje en mooi vrijstaand bad waar je in geurende olie even weg kan zakken. Na het bad ben je drie uur aan het boenen om die olierand uit het bad te krijgen
Muren in lichte pastel kleur, veel kaarsen.Die lekker tegen je pastelwand staan te roeten.......
quote:flutzel schreef op 03 november 2011 @ 01:08:
[...]
-bij gebrek aan een kwijlende smiley-
Zie het nu pas!
Dit is dus fotobehang!!
Niet het echte werk, maar wel het sfeertje mee te creeren.
Ik bedenk ineens een ideale muur om het op te plakken in de slaapkamer.
Houten vloer, witte frisse lakens, pastelblauwe kussens ( veel!! )
een geurstekker met zeelucht in het stopcontact.
Een cd met het geluid van aanspoelende golven...
Met een beetje fantasie en gebrek aan beter komt het in de buurt
[...]
-bij gebrek aan een kwijlende smiley-
Zie het nu pas!
Dit is dus fotobehang!!
Met een beetje fantasie en gebrek aan beter komt het in de buurt
donderdag 3 november 2011 om 01:16
quote:iry schreef op 03 november 2011 @ 01:12:
[...]
Zie het nu pas!
Dit is dus fotobehang!!
Met een beetje fantasie en gebrek aan beter komt het in de buurt Doen! Ik heb net alles vernieuwd thuis, dus ik zie het niet zitten, maar denk idd dat je daar al wel een eind mee komt, fantasie kan veel doen.
[...]
Zie het nu pas!
Dit is dus fotobehang!!
Met een beetje fantasie en gebrek aan beter komt het in de buurt Doen! Ik heb net alles vernieuwd thuis, dus ik zie het niet zitten, maar denk idd dat je daar al wel een eind mee komt, fantasie kan veel doen.
donderdag 3 november 2011 om 01:19
ik moest opeens hieraan denken:
http://www.youtube.com/watch?v=bVDfmn_TMkI
En nee, dat is helemaal niet ZEN, maar ik moest er toch aan denken.
http://www.youtube.com/watch?v=bVDfmn_TMkI
En nee, dat is helemaal niet ZEN, maar ik moest er toch aan denken.
donderdag 3 november 2011 om 01:21
quote:iry schreef op 03 november 2011 @ 01:19:
[...]
oke , dus die klus moet ik uit besteden?
thanks voor de tip!Ik wil je niet al te veel ontmoedigen, maar zelfs voor de meest handige behanger is dit een lastige klus. Die delen rekken allemaal als ze nat zijn, de inwerktijd luistert heel nauw, het is héél lastig plakken als je het op elkaar aan moet laten sluiten en je te plakken deel is 3 cm groter dan het stuk wat er al opgeplakt zit, het scheurt snel...............
[...]
oke , dus die klus moet ik uit besteden?
thanks voor de tip!Ik wil je niet al te veel ontmoedigen, maar zelfs voor de meest handige behanger is dit een lastige klus. Die delen rekken allemaal als ze nat zijn, de inwerktijd luistert heel nauw, het is héél lastig plakken als je het op elkaar aan moet laten sluiten en je te plakken deel is 3 cm groter dan het stuk wat er al opgeplakt zit, het scheurt snel...............
donderdag 3 november 2011 om 01:21
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2011 @ 01:21:
[...]
Ik wil je niet al te veel ontmoedigen, maar zelfs voor de meest handige behanger is dit een lastige klus. Die delen rekken allemaal als ze nat zijn, de inwerktijd luistert heel nauw, het is héél lastig plakken als je het op elkaar aan moet laten sluiten en je te plakken deel is 3 cm groter dan het stuk wat er al opgeplakt zit, het scheurt snel...............Jij mag mijn volgende weddingplanner zijn pffffff
[...]
Ik wil je niet al te veel ontmoedigen, maar zelfs voor de meest handige behanger is dit een lastige klus. Die delen rekken allemaal als ze nat zijn, de inwerktijd luistert heel nauw, het is héél lastig plakken als je het op elkaar aan moet laten sluiten en je te plakken deel is 3 cm groter dan het stuk wat er al opgeplakt zit, het scheurt snel...............Jij mag mijn volgende weddingplanner zijn pffffff
donderdag 3 november 2011 om 01:22
donderdag 3 november 2011 om 01:23
quote:amand1969 schreef op 03 november 2011 @ 01:21:
[...]
Jij mag mijn volgende weddingplanner zijn pffffff
Weet je tenminste zeker dat wát je krijgt goed is.
Geen moodboards met dingen die er niet uit gaan zien zoals op het plaatje. Als je tante Toos een ouwe zeur is wordt ze niet ineens de lieflijkheid zelve van Italiaans gedekte tafels in een weiland bij zonsondergang.
[...]
Jij mag mijn volgende weddingplanner zijn pffffff
Weet je tenminste zeker dat wát je krijgt goed is.
Geen moodboards met dingen die er niet uit gaan zien zoals op het plaatje. Als je tante Toos een ouwe zeur is wordt ze niet ineens de lieflijkheid zelve van Italiaans gedekte tafels in een weiland bij zonsondergang.