Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
becky, niets voor jou?

al was dat andere groene wat feller.
Justdeb: ik heb folder gekregen van m.edela. dacht eerst ook aan de kolven daarvan, maar zij hebben ook ondersteunend ondergoed.
Oh ja, ik denk dat we het wel.willen weten, alleen weet ik man zijn standpunt niet zo goed. Dus nog ff overleggen
Grrr ze zouden vandaag ook de laptop, waterkoker en printer bezorgen. maar nu stond er ineens dat dat pas 12 november geleverd zou worden. Ik had gister zitten kloten met de leverdatum, maar deze wel terug naar vandaag gezet. Was dus niet goed geregistreerd.

Net maar even gebeld of ze er nog wat aan konden veranderen. nu is de oude bestelling geannulleerd en opnieuw besteld en nu komt het morgen
balen maya!

char, fijn dat alles weer goed was! Mijn vk zei dat het normaal was dat je baarmoeder bij de 2e groter is, die van mij was ook elke keer een stuk groter dan normaal.

Wanneer heb je de 20 weken echo?

Net nieuwe jas gehaald. Ook nog wat kleren gepast, maar broeken willen nog niet dicht. Leuk jurkje gezien, maar eerst moet die buik er maar af. Dus vanaf vandaag weer op dieet! Heb nog steeds een "doof"gevoel aan de onderkant van mijn buik, dus hoop dat het een beetje lukt..
moom: hopen dat de kuur nu wel aan slaat. Arme A..

Becks, kan me je frustratie goed voorstellen.. je hebt het vast al eens geprobeerd, maar misschien een keer een poosje laten huilen? Heb het bij d toen ook maar eens doorgezet. Elke keer heen, zeggen dat hij nog even moest slapen en dan weer weg gaan. 2 dagen gedaan, en toen sliep hij in ieder geval tot half 7 i.p.v 5 uur.
Volgens mij heeft Hema ook van dat ondersteunden zwangerschapsondergoed.

Zo, muur is weer wit, toch handig zo'n restje (en het weerhoudt me er voorlopig van om in de woonkamer een muurtje te gaan behangen).

Duuv, hebben wij al eens een foto gezien van S haar kamertje?
pfff. heb al hele dag zo'n buikpijn..... ook naar toilet luchte niet op. hoop niet dat ik ga kotsen (zo een meeting).
GW, is volgens mijn vk niet stevig genoeg... Had het daar zelf ook al gezien nl.

Trouwens, weten jullie hoe het met de hoogte baarmoeder zit?

Ik heb ergens gelezen dat aantal cm +4 het aantal weken is.

Komt bij mij op 24cm +4 is 28 weken! Zou betekenen dat ik 10wk! Voor loop?
char,

GW en Char: mijn vk zei idd ook Hem.a, maar daar zie ik alleen maar van dat figuurcorrigerende ondergoed, maar dat is toch niet hetzelfde??

Char: dat van die baarmoeder weet ik zo niet... Heeft mijn vk niet gezegt... Ik heb ook geen idee waar ik dat in mijn controle boekje kan vinden, heb net even gekeken voor je.
Ik dacht dat ze ook zwangerschapsonderbroeken hadden met extra stevig buikgedeelte.
buikband

Deze heb ik nu.

Oh, echt waar GW?? Dan moet ik zo nog maar eens even kijken, kom er toch langs..
Ik weet het niet, ik dacht alleen ze daar gezien te hebben
GW, nog weer een bevestiging. Ik loop wel heeeeeeeel erg voor op groei!! Echo afwachten. Deze hebben we 18nov
Ik kom ook nog bij hema in buurt vandaag dus zal ook ff kijken
char, mijn collega liep bij de 3e ook qua grootte van de baarmoeder steeds voor. De vk grapte ook dat het kindje een heerlijk zwembad had om baantjes te trekken.

mijn schoonzusje had zo'n buikband

Zij vond het echt ideaal.
o en droger is net geleverd. Morgen maar uitproberen, moet nu zo weg.
Fijn dat droger er is Maya! En vreemd van rest dat dat niet vandaag komt.
Duuv: nog verlaat gefeliciteerd!

Heftig trouwens dat d zo ondeugend is tijdens het voeden van S!

Grappig Kath: S zegt precies dezelfde woorden en loopt vaak met een tasje om en zegt dan daaag!

S hier al dikke week elke dag nog steeds om 5.30/5.45 wakker. Laten liggen helt niet dan gaat het van kletsen over in huilen in brullen. Papfles en weer terug werkt maar af en toe.

Zelf niet helemaal fit, maar met pcm toch aan het werk gegaan. Straks naar verjaardag van mams met S.
gw, zal straks even foto's maken. Het is nog niet helemaal af, gordijnen moeten nog ( maar ik kan niet echt iets leuks vinden) en 1 muur is nog leeg. Wou ik in mijn verlof zelf wat leuks op maken, maar ja, dat is niet meer gelukt.

geen verstand van die banden, maar lijkt me wel prettig inderdaad..
Bij hema geweest, vind het niet heel stevig aanvoelen, dus niet gekocht.
Hier ook bij Hema geweest... En hier nu wel gevonden, het is bij mij alleen voor de nacht, dus ik heb er 1 meegenomen. Moet ook niet té strak zitten 's nachts, want dan kan ik nog al niet slapen..

Die band overdag zit me al strak genoeg...
ben dus zelf doodziek geworden. kan de tijd nooit eens gewoon voorbij kabbelen? sinds terug zijn van vakans is t een en al ellende. zit er echt ff doorheen nu
Moom jij buikpijn las ik op haajf? Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven