Seksspeeltjes voor de man
woensdag 20 mei 2026 om 23:34
Vrouwen hebben tegenwoordig bijna allemaal wel een of ander speeltje in het nachtkastje liggen. Een dildo of satisfyer is heel normaal tegenwoordig.
Echter valt het mij op dat als een man een seksspeeltje zoals een fleshlight of tantaly wil dat daar vaak moeilijk over gedaan wordt. Sommigen zien dat dan als een soort van vreemdgaan.
Waarom is dat?
Echter valt het mij op dat als een man een seksspeeltje zoals een fleshlight of tantaly wil dat daar vaak moeilijk over gedaan wordt. Sommigen zien dat dan als een soort van vreemdgaan.
Waarom is dat?
donderdag 21 mei 2026 om 00:25
dweedledee schreef: ↑20-05-2026 23:55Trouwens. Ik ben ooit eens in een distributiecentrum geweest van een sexwinkel en de mannenspeeltjes vinden gretig aftrek hoor.
"valt mij op", "sommigen", wat weer mysterieus. Vrouwen gebruiken ook namaakpiemels, denken mannen daar hetzelfde over?
Ik denk dat vooral andere mannen er een mening over hebben als een man een seksspeeltje heeft.
Het ligt er misschien ook wel een beetje aan hoe groot het deel is wat na-geaapt wordt. Een half vrouwenlichaam is misschien toch wat anders dan alleen een namaakpiemel of -schede. Laat staan een heel vrouwenlichaam, tegenwoordig zelfs inclusief persoonlijkheid.
Ik vind het een beetje moeilijk te geloven dat dit een wijdverspreid ding is.
donderdag 21 mei 2026 om 09:53
Ik heb wel het idee dat vrouwen onderling makkelijk over seksspeeltjes praten, het is heel genormaliseerd. Ervaar dat niet zo bij mannen. Misschien omdat een groot deel van die speeltjes gericht zijn op anaalplezier en daar voor hetero mannen soms nog een taboe op ligt?
Die vreemdgaan angle herken ik dat weer totaal niet.
Die vreemdgaan angle herken ik dat weer totaal niet.
donderdag 21 mei 2026 om 12:38
Hoewel vaak gedaan wordt, dat vooral vrouwen er last van hebben, zijn het vooral mannen die heel erg bezig zijn, met hoe andere mannen naar ze kijken. Of over ze denken.
Die zich kleden voor andere mannen. Zich zelf de schompes werken in de sportschool (tot een lichaam, wat maar weinig vrouwen mooi vinden, maar mannen wel), nemen een snor (want andere mannen doen het ook)
En durven zich naar andere mannen niet te uiten.
Mannen zijn erg bang voor de mening van andere mannen
Die zich kleden voor andere mannen. Zich zelf de schompes werken in de sportschool (tot een lichaam, wat maar weinig vrouwen mooi vinden, maar mannen wel), nemen een snor (want andere mannen doen het ook)
donderdag 21 mei 2026 om 14:04
Ik herken dit totaal niet uit mijn omgeving, waar heb je deze wijsheden vandaan?Lila-Linda schreef: ↑21-05-2026 12:38Hoewel vaak gedaan wordt, dat vooral vrouwen er last van hebben, zijn het vooral mannen die heel erg bezig zijn, met hoe andere mannen naar ze kijken. Of over ze denken.
donderdag 21 mei 2026 om 14:08
Haha ja in het kader daarvan vond ik deze tegenstelling bij Hugh Jackman wel grappig. Wat mannen willen zijn vs wat vrouwen willen zien.Lila-Linda schreef: ↑21-05-2026 12:38Hoewel vaak gedaan wordt, dat vooral vrouwen er last van hebben, zijn het vooral mannen die heel erg bezig zijn, met hoe andere mannen naar ze kijken. Of over ze denken.
donderdag 21 mei 2026 om 14:58
Vrouwen praten openhartiger en vrijer over seksspeeltjes voor zichzelf. Onder elkaar, in de media, online....Veel mensen weten wel dat een satisfyer en een tarzan speeltjes zijn voor vrouwen.
Mannen die open praten over seksspeeltjes voor zichzelf....zeldzaam.
Mijn indruk is dat vrouwen het prima als een man een speeltje voor zichzelf wil.
Máár...ergens zit er wel een scheidingslijn want zodra het over anaal gaat wordt het snel 'gay' en daar proberen een hoop mannen van weg te blijven. Nogal onzin natuurlijk, maar mannen onder elkaar maken daar volgens mij wel een issue van.
Dus die mannenspeeltjes, ook de anale, worden vast veel gebruikt, alleen niemand praat er zo openlijk over.
Mannen die open praten over seksspeeltjes voor zichzelf....zeldzaam.
Mijn indruk is dat vrouwen het prima als een man een speeltje voor zichzelf wil.
Máár...ergens zit er wel een scheidingslijn want zodra het over anaal gaat wordt het snel 'gay' en daar proberen een hoop mannen van weg te blijven. Nogal onzin natuurlijk, maar mannen onder elkaar maken daar volgens mij wel een issue van.
Dus die mannenspeeltjes, ook de anale, worden vast veel gebruikt, alleen niemand praat er zo openlijk over.
donderdag 21 mei 2026 om 15:08
Ik zie dat ook hoor, dat mannen bezig zijn met wat andere mannen van ze denken. De vieze grapjes aan de kantinetafel worden gemaakt om te scoren bij de andere mannen. Zodra zo'n man de enige man aan tafel is, doet hij dat niet.
De groepjes jongens op straat die indruk op elkaar willen maken door zich raar te gedragen.
En doodsbang om een homo of vrouwelijk te worden gevonden, dat zie je ook aan de #no homo die volgt nadat ze een man een compliment over hun uiterlijk hebben gegeven.
donderdag 21 mei 2026 om 15:10
AnAppleADay schreef: ↑21-05-2026 14:08Haha ja in het kader daarvan vond ik deze tegenstelling bij Hugh Jackman wel grappig. Wat mannen willen zijn vs wat vrouwen willen zien.
![]()
donderdag 21 mei 2026 om 15:20
Ik vroeg niet om uitleg, ik vroeg je waar je de wijsheid vandaan haalt dan vooral mannen (in tegenstelling tot vrouwen) bezig zijn met wat andere mannen van hun vinden. Je schrijft het nogal stellig, dus kun je dat vast onderbouwen.
donderdag 21 mei 2026 om 15:32
Ehh.. kijk eens om je heen naar de wereld? Dan kun je het met je eigen ogen zien. Vrouwen zijn ook bezig met hoe ze overkomen op andere vrouwen maar niet op zo'n schaal dat het de samenleving ontwricht, wat dus wel gebeurt met mannen.
Mannen die geen gezichtsverlies willen lijden na een afwijzing, of door een roddel dat ze vreemd gaat, die maken de vrouw in kwestie gewoon af. Gebeurt veel hoor, wereldwijd.
Dat behoud van eer is voor zijn bro's.
donderdag 21 mei 2026 om 15:39
Ehh... Het ging over mannen die zich kleden voor andere mannen en een fit lijf trainen voor andere mannen. Je trekt de boel weer eens totaal uit zijn verband met je mannenhaat.Yejii schreef: ↑21-05-2026 15:32Ehh.. kijk eens om je heen naar de wereld? Dan kun je het met je eigen ogen zien. Vrouwen zijn ook bezig met hoe ze overkomen op andere vrouwen maar niet op zo'n schaal dat het de samenleving ontwricht, wat dus wel gebeurt met mannen.
Mannen die geen gezichtsverlies willen lijden na een afwijzing, of door een roddel dat ze vreemd gaat, die maken de vrouw in kwestie gewoon af. Gebeurt veel hoor, wereldwijd.
Dat behoud van eer is voor zijn bro's.
donderdag 21 mei 2026 om 15:43
Nee hoor, je zei "ik vroeg je waar je de wijsheid vandaan haalt dan vooral mannen (in tegenstelling tot vrouwen) bezig zijn met wat andere mannen van hun vinden. "
Dat mannen hun lichaam zo oppompen, is voor andere mannen, ga maar eens rondkijken op internet, dan vind je je bewijs.
En overigens heb ik haat naar het patriarchaat, niet naar mannen, veelgemaakte fout.
donderdag 21 mei 2026 om 17:02
altijd leuk, dat generaliseren. dus alle mannen die zich oppompen doen dat blijkbaar voor andere mannen.Yejii schreef: ↑21-05-2026 15:43Nee hoor, je zei "ik vroeg je waar je de wijsheid vandaan haalt dan vooral mannen (in tegenstelling tot vrouwen) bezig zijn met wat andere mannen van hun vinden. "
Dat mannen hun lichaam zo oppompen, is voor andere mannen, ga maar eens rondkijken op internet, dan vind je je bewijs.
En overigens heb ik haat naar het patriarchaat, niet naar mannen, veelgemaakte fout.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
donderdag 21 mei 2026 om 17:16
Ja, hoor. Echt genoeg vrouwen die daar wél op vallen, ik denk zomaar dat heel veel mannen het daar wel voor doen.Lila-Linda schreef: ↑21-05-2026 17:06Het maakt ze niet aantrekkelijker voor vrouwen. Wel voor de male gaze
donderdag 21 mei 2026 om 17:17
Ga ZelLuf MaAr ZoeKen - altijd een sterke onderbouwing.Yejii schreef: ↑21-05-2026 15:43Nee hoor, je zei "ik vroeg je waar je de wijsheid vandaan haalt dan vooral mannen (in tegenstelling tot vrouwen) bezig zijn met wat andere mannen van hun vinden. "
donderdag 21 mei 2026 om 17:25
Ik vind een fit en gespierd mannenlichaam prachtig en ik zou er van versteld staan mocht ik een uitzondering zijn.Lila-Linda schreef: ↑21-05-2026 12:38Hoewel vaak gedaan wordt, dat vooral vrouwen er last van hebben, zijn het vooral mannen die heel erg bezig zijn, met hoe andere mannen naar ze kijken. Of over ze denken.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in