Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Dat zeggen ze idd he!? al merk ik wel dat hij veel tijd met zijn papa doorbrengt de laatste dagen. Hij lijkt nu ook meer naar hem te trekken.
ja het wordt gezegd !! maar volgens mij is het ook wel zo. Moeders zijn heel belangrijk voor zonen. Kijk ik vraag om een kusje en mijn dochter slaat me liever een paar keer in me gezicht terwijl ze er grinnikend bij staat te roepen : au, au, au !! (draak is het hoor)
Iemand het keukentje in de nieuwe k@rwei folder gezien? Die krijgt M. misschien voor haar verjaardag van schoonouders.
niet gezien fannie, zal eens gaan kijken.
ik zie hem niet?
Hij staat op de site in de folder : Extra aanbiedingen
leuk ding!
Fenks !!!! Misschien krijgt ze die dus. We zien het wel. We wilden eigenlijk geen keukentje meer, maar ook op vakantie toonde ze mega veel interesse in het keukentje...
Wat een mooie dochter, Murron! En mooi om je bevallingsverhaal op hyves te lezen (ik kan me de pijn ineens weer levendig voorstellen...). Wel sneu die krampjes. Bij ons hielp infacol best wel goed. Lukt het met de bv? Wat vindt grote zus N van de nieuwe huisgenoot?

Moom, wat lief van A! Hier is berend momenteel echt een moederskindje. Ik wordt plat "gekust". Alleen jammer dat ie nu elke keer gaat huilen als ik de kamer uitloop...

Justdeb, wat sneu dat T haar nieuwe bed zo eng vindt. 1 stap tegelijk (eerst kamer, dan bed) is inderdaad wel slim misschien.

Fan, kiwi's en mandarijnen helpen misschien ook wel?

Annika, beterschap!

Hus, wat een heerlijk nuchtere kinderarts en wat zal het een opluchting voor je zijn!

GW, H nog weg kunnen houden van alle spiegels in huis?
Speec, kiwi's lust ze niet. Mandarijntjes wel, daar eet ze er al vrij veel van... ze heeft dit vaker hoor met vlagen. Maar dus altijd in de periodes dat ze amper eet van haar avondeten...
Als ze nog gewoon fruit eet krijgt ze toch ook vezels binnen ?

Nou ja anyhow een slecht etend kind is niet leuk ben blij dat h weer beter eet, vond dit echt een mindere fase

deb winterbanden hoeven bij deze temp nog niet he

even fan keuken kijken
Leuke keuken (al past hij qua kleur hier niet)
En h van spiegel weg te houden is geloof ik wel gelukt

man heeft haar naar bed gebracht ik moest net weer werken

zo schattig tegenwoordig zegt ze dan tschuss en zwaait met haar handje
Ja GW, ze krijgt wel iets binnen aan vezels, maar wel in mindere mate als wanneer ze gewoon ook normaal haar prakje eet. Brood wordt nu ook al geweigerd. Eigenlijk wil ze gewoon niets meer (een echte peuterpuber haha)
H heeft maanden geen brood gegeten

gelukkig is ze een zuipschuit dus harde keutels heeft ze nooit echt gehad
Tja, GW, dan zitten de darmen van H. toch anders in elkaar als die van M.... want ze is ook echt een zuipschuit maar het helpt allemaal niet... van de week lag ze op vakantie echt te huilen van de pijn in haar buik. Heb echt 45 min. over haar buik heen moeten wrijven, en drukken op bepaalde punten. Gelijk een mandarijn erachteraan en idd een fles drinken en een half uur erna kwam er eindelijk een groot/hard plakkaat uit...

Maar niet zonder moeite...
Ik stop haar morgen gewoon helemaal vol met mandarijntjes. Gelukkig vindt ze die lekker, of ze nou wil of niet, mandarijntjes zal ze eten !!
Fan

ik heb nog foto's uit andere tijden

h heeft erg snel werkende darmen
Trouwens GW, spreekt H. ook nederlands? Of zegt ze enkel duitse woorden?
Zo blijft ze volgens mij ook zo'n spriet

snelle doorlooptijd
Ja dat is waar ook, bij H. ging het altijd zo snel, ik kan me ook nog wel een foto herinneren

Bij M. gaat het dus weer wat langzamer...
Nee ze kan ook nederlands

eten

poesje

bed

broek

uit

muziek

(maar dat klinkt meer als ziek)

Banaan aka naan

appel

klok

eigenlijk al best veel vind ik
En haar lievelingswoord

buiten
Maar mijn kollegas pesten mij altijd met hoe ik tschuss uitspreek dus ben wel benieuwd wat ze van haar uitspraak vinden
En ze kan ook douchen zeggen

en sok ( er schiet me steeds meer te binnen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven