Te diep

06-11-2011 14:28 141 berichten
Hallo viva-dames,

Wanneer mijn vriend en ik seks hebben gaat hij al gauw te diep, en dat is voor mij nogal pijnlijk. Daarom aan jullie de simpele vraag: bij welke standjes voorkom je dat hij te diep gaat?

Door veel oefenen zijn we al een end gekomen, maar hopelijk kunnen jullie me nog inspireren, zodat mijn vriend en ik niet telkens tot dezelfde standjes hoeven te vervallen .

Alvast bedankt!

liefs, Penelopeia
Je benen in zijn nek? Bij een (te) grote pik? Nah, das geen plan hoor.

Je standje snap ik heel goed, alleen die benen onder je heup niet, dat is ook helemaal niet nodig. Als hij vanuit missionaris op zijn knieën gaat zitten, en jouw benen naar één kant beweegt, ben je er.
Alle reacties Link kopieren
ja en als hij de g-spot raakt kan het wezen dat de vrouw zoveel vocht produceert lijkt me niet echt geweldig
Ik denk dat als we het proberen, het duidelijker wordt :P Want ik kan me niet zo goed voorstellen dat mijn heupen dan op zijn béide bovenbenen liggen, lijkt me logischer alleen op één van de twee?
@ autumnrainbow : 2e ronde zit er meestal niet in. Maar we hebben er beide geen problemen mee hoor! Dus ook eigenlijk geen oplossingen nodig hihi.

Dat te diep herken ik trouwens ook. En zeker nu ik zwanger ben is het vervelend. Dus ik ga ook ff aan de slag met de standjes! Al zal dat met mijn benen in mijn nek niet gaan lukken haha!
quote:Rooss4 schreef op 06 november 2011 @ 16:00:

Je standje snap ik heel goed, alleen die benen onder je heup niet, dat is ook helemaal niet nodig. Als hij vanuit missionaris op zijn knieën gaat zitten, en jouw benen naar één kant beweegt, ben je er.

He thats how he does it to me. Ik weet het verder ook niet

En benen in nek werkt hier prima, maar dan moet meneer dus niet naar beneden stoten.
quote:Rooss4 schreef op 06 november 2011 @ 16:00:

Je standje snap ik heel goed, alleen die benen onder je heup niet, dat is ook helemaal niet nodig. Als hij vanuit missionaris op zijn knieën gaat zitten, en jouw benen naar één kant beweegt, ben je er.O wat een duidelijkheid, nu snap ik hem haha!
quote:attackrijder schreef op 06 november 2011 @ 16:00:

ja en als hij de g-spot raakt kan het wezen dat de vrouw zoveel vocht produceert lijkt me niet echt geweldigMaar voor de vrouw wel
Zijn nek dus haha! Typo via iphone en kan niet wijzigen via de app :P
quote:penelopeia schreef op 06 november 2011 @ 16:00:

Ik denk dat als we het proberen, het duidelijker wordt :P Want ik kan me niet zo goed voorstellen dat mijn heupen dan op zijn béide bovenbenen liggen, lijkt me logischer alleen op één van de twee?Wacht. de volgende x ga ik goed opletten en kom ik met uitgebreid verslag nu ben ik zelf in de war..
quote:Ivetje schreef op 06 november 2011 @ 16:01:

@ autumnrainbow : 2e ronde zit er meestal niet in. Maar we hebben er beide geen problemen mee hoor! Dus ook eigenlijk geen oplossingen nodig hihi.

Dat te diep herken ik trouwens ook. En zeker nu ik zwanger ben is het vervelend. Dus ik ga ook ff aan de slag met de standjes! Al zal dat met mijn benen in mijn nek niet gaan lukken haha!lijkt me ook een eng idee, dat hij te diep gaat, als je zwanger bent!
quote:Ruza schreef op 06 november 2011 @ 16:02:

[...]

Maar voor de vrouw wel Haha idd.
quote:Ivetje schreef op 06 november 2011 @ 16:01:

Dat te diep herken ik trouwens ook. En zeker nu ik zwanger ben is het vervelend. Dus ik ga ook ff aan de slag met de standjes! Al zal dat met mijn benen in mijn nek niet gaan lukken haha!Mentalpicture: jij die met gigantische zwangere buik uit alle macht probeert je benen in zijn nek te krijgen
Los van alle standjestips, kan er ook een lichamelijke oorzaak zijn?

Endometriose, verzakte baarmoeder oid?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:sweetfirefly schreef op 06 november 2011 @ 16:07:

Endometriose, verzakte baarmoeder oid?Ik denk dat sommige vrouwen gewoon minder diep zijn dan anderen. Ik weet nog dat ik vroegah las over 20cm vagina ofzo..maar als ik mn vinger er diep instop voel ik mn baarmoeder gewoon zitten hoor. En mn vinger is niet 20cm lang.
Wat ook nog goed werkt als je van achteren langs lekker vindt is plat op je buik blijven liggen, je kont iets omhoog steken en je benen bij elkaar houden, dan kan hij er ook niet zo diep in.
quote:sweetfirefly schreef op 06 november 2011 @ 16:07:

Endometriose, verzakte baarmoeder oid?

Nou daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Het is op zich toch wel een vrij veel voorkomend probleem?

Ik ben wel eens bij de dokter geweest omdat seks pijn deed, maar dan ging het er vooral om dat het pijn deed bij het binnengaan. En zij kon als enige oorzaak vinden dat alles aan mij klein is en dus ook mn vagina :') Maargoed, ik was er vanuitg egaan dat dat ook nu het geval is.
Of het veel voorkomend is weet ik niet, ik kan alleen over mezelf zeggen dat bij mij het penetreren op een gegeven moment pijnlijk werd, ik dat enige tijd negeerde, en uiteindelijk toch naar mijn HA ging. Toen bleek ik endometriose te hebben (verklevingen). Die zijn operatief verholpen en daarna heb ik nooit meer last gehad. Vandaar mijn vraag.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:sweetfirefly schreef op 06 november 2011 @ 16:15:

Of het veel voorkomend is weet ik niet, ik kan alleen over mezelf zeggen dat bij mij het penetreren op een gegeven moment pijnlijk werd, ik dat enige tijd negeerde, en uiteindelijk toch naar mijn HA ging. Toen bleek ik endometriose te hebben (verklevingen). Die zijn operatief verholpen en daarna heb ik nooit meer last gehad. Vandaar mijn vraag.

Ik heb het vanaf het begin al gehad als een man groot geschapen is.

Is baarmoederverzakking niet iets wat vrouwen meestal pas krijgen na een bevalling?
Ik heb het eigenlijk ook vanaf het begin al, dus ik verwacht dat het verder geen lichamelijke oorzaak heeft.
mijn vriendin heeft zich toen der tijd laten onderzoeken. en alles was oke. maar als een vagina maar 20 cm diep is hoe doe je het dan met een grootgeschapen kerel . dan zou die vrouw toch altijd last moeten hebben
Anatomisch kunnen de meeste vrouwen zelfs de grootste mannen hebben. Des te geiler je bent, des te flexibeler alles wordt en dus ook des te meer ruimte er komt. Als je echter de ervaring hebt dat het pijn doet, dan zul je wellicht toch iets minder ontspannen zijn, waardoor het juist nauwer blijft en helaas dus sneller pijn zal doen.
quote:Ruza schreef op 06 november 2011 @ 16:08:

[...]

Ik denk dat sommige vrouwen gewoon minder diep zijn dan anderen. Ik weet nog dat ik vroegah las over 20cm vagina ofzo..maar als ik mn vinger er diep instop voel ik mn baarmoeder gewoon zitten hoor. En mn vinger is niet 20cm lang.

Een vagina is bij mijn weten in gewone staat zo'n 14 cm diep. Maar wanneer een vrouw opgewonden word, "draait"/trekt" de baarmoeder ophoog dus ontstaat er een grotere/langere ruimte.

staat vast wel op google:P
krijg helemaal zin van al dat gepraat over standjes
ben je niet de enige ruza hoop dat me vriendin snel komt

kijken of ik haar nog wat kan leren

en breng jij het nog in praktijk
Ik vrees dat ik even geduld moet hebben. meneer was hier vannacht nog en de rest van de week ben ik druk en ongesteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven