Te diep

06-11-2011 14:28 141 berichten
Hallo viva-dames,

Wanneer mijn vriend en ik seks hebben gaat hij al gauw te diep, en dat is voor mij nogal pijnlijk. Daarom aan jullie de simpele vraag: bij welke standjes voorkom je dat hij te diep gaat?

Door veel oefenen zijn we al een end gekomen, maar hopelijk kunnen jullie me nog inspireren, zodat mijn vriend en ik niet telkens tot dezelfde standjes hoeven te vervallen .

Alvast bedankt!

liefs, Penelopeia
Zeker niet op zijn hondjes.

Ieder gaat op zijn zij liggen, hij ligt achter je, en hij 'neemt' je van achteren.

Allebei op de zij liggen waarbij je elkaar aankijkt, je opent daarbij je benen en slaat ze om zijn benen.

Het moet om standjes gaan waarbij jij je met je bekken kunt kantelen.
Alle reacties Link kopieren
Voorkom posities waar jullie haaks (90 graden) ten op zichte van elkaar zijn.

Of anders gezegd, voorkom posities waar jij een L-vorm maakt.

Bovenstaande genoemde standjes zijn inderdaad geschikt, omdat beide personen min of meer parallel aan elkaar zijn.
Staand vanachter langs werkt ook goed.

Is toch op z'n hondjes, maar als jij iets rechter op gaat staan dan kun je controleren hoe diep hij komt.
mijn vriendin heeft hetzelfde probleem, iedere keer als we seks hebben stoot ik tegen haar baarmoeder aan. zeer pijnlijk voor haar. me vriendin houd soms der hand tussen haar en mij in, werkt redelijk hebben ook wel een ring om mijn penis geprobeerd gaat opzich goed alleen duurt het voor mij om klaar te komen veelste lang
Bedankt allemaal voor de tips, ik ga ze zeker onthouden

Die hoek van 90 graden had ik inderdaad ook al gemerkt. Ik vind het wel jammer trouwens want ik vind op z'n hondjes op zich wel echt heel geil maar dus alleen als mijn vriend zich een beetje kan inhouden en dat gaat zo lastig als hij bijna klaarkomt en af en toe een uitschieter maakt :P
Als de vrouw bovenop gaat ziten en hem berijdt dan kan ze ook de diepte bepalen en haar hand er tussen houden als dat noodzakelijk is.
De L vorm inderdaad ontwijken. Zo herkenbaar allemaal. Maar kan ook tussen je oren zitten heb iik gemerkt.
hand ertussen houden is soms wel een optie maar als zij het langere tijd moet doen houdt ze geen gevoel in der handen over

en wat jan doe zegt staand van achter is heel lekker maar moet je wel ongeveer dezelfde lengte hebben anders is dit standje niet echt comfromtabel
quote:penelopeia schreef op 06 november 2011 @ 14:54:

Die hoek van 90 graden had ik inderdaad ook al gemerkt. Ik vind het wel jammer trouwens want ik vind op z'n hondjes op zich wel echt heel geil maar dus alleen als mijn vriend zich een beetje kan inhouden en dat gaat zo lastig als hij bijna klaarkomt en af en toe een uitschieter maakt :P

Als je op z'n hondjes erg prettig vindt dan kun je met dat standje misschien beginnen. Wanneer je vriendje merkt dat hij het nog maar een paar minuten kan volhouden en (dus) de drang om in te houden mindert, dan van standje te veranderen waar mindere diepe penetratie plaats vindt. Een uitschieter is dan minder/niet pijnlijk.

Ik kan het me overigens wel voorstellen dat je in sommige gevallen niet wilt beginnen met op z'n hondjes, omdat het (voor mij in ieder geval) minder intiem is. Je kunt dit standje dan aan het begin van de tweede ronde doen.
quote:attackrijder schreef op 06 november 2011 @ 15:00:

hand ertussen houden is soms wel een optie maar als zij het langere tijd moet doen houdt ze geen gevoel in der handen over

en wat jan doe zegt staand van achter is heel lekker maar moet je wel ongeveer dezelfde lengte hebben anders is dit standje niet echt comfromtabelOp je tenen staan kun je ook oefenen
dat wil ik nog wel eens zien ruza jij een kwartier op je tenen staan en de stoten van je partner op vangen .
Op tenen staan zal niet genoeg zijn aangezien we zo'n 25 cm schelen haha. Maargoed, ik kan altijd nog ergens op gaan staan

@autumnrainbow: Goed idee, om die opbouw zo te doen
quote:penelopeia schreef op 06 november 2011 @ 14:54:

Die hoek van 90 graden had ik inderdaad ook al gemerkt. Ik vind het wel jammer trouwens want ik vind op z'n hondjes op zich wel echt heel geil maar dus alleen als mijn vriend zich een beetje kan inhouden en dat gaat zo lastig als hij bijna klaarkomt en af en toe een uitschieter maakt :PZorg dat je bovenlijf niet te haaks staat. Je handen boven (eigen) schouderhoogte houden zorgt dat je vriend niet te diep kan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Op je tenen?? Hij moet gewoon door z`n knieën.
Tip: gebruik een opstapkrukje: hadden wij bij de wastafel staan zodat ons kindje zelf kan tandenpoetsen, maar bleek ook erg handig te zijn in de douche
kunt natuurlijk ook andere gaatjes openen als hij te wild wordt en hij de controle verliest maar ligt aan jezelf of je dat wat vind
Jemig, ik hoor hier een kwartier en iets over van standje wisselen als hij denkt het nog maar een paar minuten vol te houden. Nou, die paar minuten is bij ons het hele gebeuren. Dat kwartier heb ik nog nooit meegemaakt :D
quote:Ivetje schreef op 06 november 2011 @ 15:24:

Jemig, ik hoor hier een kwartier en iets over van standje wisselen als hij denkt het nog maar een paar minuten vol te houden. Nou, die paar minuten is bij ons het hele gebeuren. Dat kwartier heb ik nog nooit meegemaakt :D

Time flies when you're having fun

Letterlijk
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:attackrijder schreef op 06 november 2011 @ 15:10:

dat wil ik nog wel eens zien ruza jij een kwartier op je tenen staan en de stoten van je partner op vangen .Doe dit zelf vaak zat. Ik op mn tenen, hij een beetje door zn knieeen. Gaat prima. Hij is ruim een kop groter dan ik ben.

Wat zonde

Ach, als het maar goed is!
quote:Tickel schreef op 06 november 2011 @ 15:26:

[...]

Time flies when you're having fun

Letterlijk Haha, dat blijkt wel weer ja :P

Jemig, ik hoor hier een kwartier en iets over van standje wisselen als hij denkt het nog maar een paar minuten vol te houden. Nou, die paar minuten is bij ons het hele gebeuren. Dat kwartier heb ik nog nooit meegemaakt :DOh, wat jammer. Zijn jullie nog jong? Meestal leert de man het met de leeftijd wel wat beter onder controle houden en kan het dan uitstellen.
quote:Ruza schreef op 06 november 2011 @ 15:29:

[...]

Wat zonde

Ach, als het maar goed is!Ach ja, je went eraan na 9 jaar en het is goeie, ben zwanger dus het heeft effect gehad *grin*

Maar het is ook lekker hoor haha! Dus vind het zelf niet zo'n probleem.
quote:Ivetje schreef op 06 november 2011 @ 15:32:

[...]

Ach ja, je went eraan na 9 jaar en het is goeie, ben zwanger dus het heeft effect gehad *grin*

Maar het is ook lekker hoor haha! Dus vind het zelf niet zo'n probleem.Nah. Hij doet het en jij bent happy. Dan geen probleem idd Zou er zelf denk ik wel heel erg van balen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven