HELP !!!

07-11-2011 14:17 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, allereerst thans alvast als je dit lees en nog meer thanks als je eventjes reageert. Ik zit een beetje krap op dit moment. Maar ik krijg donderdag mensen wie bij mijn komen eten. We zijn met 6 personen in totaal en het kan niet met varkensvlees. Dus ik zoek een lekker niet te duur en zonder varkens vlees recept voor 6 personen. Wie weet iets ?? Groetjes
boerenkool,soep met stokbrood,andere stampotten!
Macaroni.
Moet je daarom zo hard 'help!!!" roepen? Ik dacht minstens aan iets heel ergs.

Google maar op kooksites, dan kom je genoeg tegen.
Pannekoeken.
kaasfondue

Enne: een topictitel als 'goedkoop diner voor 6' lijkt me meer gepast.
http://www.budgetkoken.be/
Spaghetti bolognese
Spagetti met saus?

Pak eigenmerk spagetti kost iets van 40 cent

Twee uien, twee paprika's. Rundergehakt (beetje), bakje champignons, wat blikjes tomatenpuree (of pakjes voor saus). Klein stukje kaas om te raspen. Wat kruiden (heb je misschien wel).

Al met al kun je volgens mij voor een euro of zes ver komen.
tsja.....
Pasta of lasagna zelf maken is niet zo duur, vrij makkelijk en het vult aardig. Stamppot (vooral met dit weer) is ook bij veel mensen geliefd. Je kan bijvoorbeeld 2 pannen/2 soorten stamppot maken. Andere optie; stevige maaltijdsoep.

Pan nasi maken met kipsate, ook lekker.

Genoeg te bedenken! succes!
Kaastosti's met zzzzoep.
Vooraf soepjes met een stokbroodje met smeerpesto of olijven erbij. Ik zou een grote pan pasta maken. Spaghetti of macaroni ofzo. En dan achteraf een bolletje ijs ( kan je grote bak ijs halen voor weinig bij de Aldi) Of je kan er ook een grote tiramisu kopen voor weinig.

Maak je dr een beetje een italiaans thema van ofzo?
linzensoep, kan het helemaal zonder vlees..., groot turks brood erbij en klaar ben je
Oh en als er geen varkensvlees gegeten wordt ivm islam, dan is tiramisu misschien niet zo'n goed idee.. (Alcohol)

Pannekoeken kosten geen drol en zijn altijd lekker en gezellig om te eten. Zeker als je er wat variatie in aanbrengt door bijvoorbeeld kaas of appel er doorheen te doen.
Chinees laten komen en iedereen zelf laten betalen
Hier kun je ook hulp zoeken
Op amerikaanse wijze, iedereen neemt wat mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Primabella schreef op 07 november 2011 @ 14:24:

Chinees laten komen en iedereen zelf laten betalenAls ik ergens uitgenodigd wordt voor het eten zou ik dat absoluut niet kunnen waarderen
"HELP!!!"

Serieus?! Heb je 112 al gebeld?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
@ begonia_blueee

Ja was misschien een wat overdreven HELP !!! :D:D

Maar jou tip www.budgetkoken.be is niet verkeerd thanks !!
quote:Dana schreef op 07 november 2011 @ 14:26:

"HELP!!!"

Serieus?! Heb je 112 al gebeld?Sorry ik zal nooit meer HELP !!! zeggen
Stamppot rauwe andijvie. Andijvie is momenteel goedkoop. Aardappelen zijn ook niet duur. De spekjes kun je er los bijgeven.

In de stamppot kun je bijvoorbeeld kaas doen.
quote:flowerbombje schreef op 07 november 2011 @ 14:25:

[...]

Als ik ergens uitgenodigd wordt voor het eten zou ik dat absoluut niet kunnen waarderen Nee ik ook niet inderdaad. Die mensen komen bij mijn thuis dus ik doe ook gewoon mijn best. Groetjes
quote:patriessie87 schreef op 07 november 2011 @ 14:29:

[...]

Sorry ik zal nooit meer HELP !!! zeggen

Is al goed, ben blij dat je zelf ook inziet dat je topictitel ietwat overdreven was.

Succes met je kookperikelen!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven