Entertainment alle pijlers

Dr. Murray moet brommen.

07-11-2011 22:42 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Guilty! Zei de jury. En dus moet dr.Murray naar het gevang. Dat krijg je ervan. Maar als Murray junkie Jackson niet dagelijks onder narcose bracht, dan was er wel een andere arts geweest die voor (veel geld) mee had gewerkt aan deze banaliteiten. Dus zielig of net goed?
Als hij schuldig is dan is het zijn eigen schuld.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het is juist aan een arts om te adviseren over verantwoorde medische keuzes. Als arts iemand willens en wetens faciliteren in een dodelijke verslaving, mag wat mij betreft heel zwaar gestraft worden. En in het bijzonder als de motivatie om dat te doen een vette cheque is.
Guilty...maar MJ spoorde natuurlijk ook voor geen meter.
Tja dan kun je deze dokter wel de schuld geven zoals ze in Amerika doen, maar dan was er wel weer een andere dokter geweest die hem deze medicijnen af, net als er altijd een dokter was om zijn gezicht verder te verminken.

Ik vrees dat MJ zijn dood echt grotendeels zelf veroorzaakt heeft, want het was een wandelende tijdbom.
anders had ie het wel via een andere arts voor elkaar gekregen hoor,nu was doc Murray toevallig degene die het toe had gediend...
Het gaat er toch om dat hij als arts belachelijk veel toegediend heeft. Hij is fout als arts.
Een arts legt een eed af en dient daarna zijn verantwoordelijkheid te nemen. Er zijn zat gestoorde patienten die van alles willen wat niet goed voor hen is. Het is juist aan een arts om daarin grenzen te bewaken en er niet zomaar in mee te gaan. Doet een arts dat niet goed, dan zal hij ter verantwoording worden geroepen en daar - zoals nu - voor moeten boeten. Geheel terecht, lijkt mij.
Murray had beter moeten weten, maar hij koos voor het geld. In die zin is hij schuldig. Verder is MJ vooral zelf verantwoordelijk voor zijn dood. En zijn ouders mogen zichzelf ook wel eens achter de oren gaan krabben. Het is makkelijk om de totale verantwoordelijkheid bij de arts neer te leggen, zodat ze hun eigen aandeel niet onder ogen hoeven te zien.
@nessemeisje

Ik moet wel heel erg om jouw post lachen. Dat de ouders in zijn jeugd flinke steken hebben laten vallen, dat is algemeen bekend. Maar om hen hier de schuld van te geven, terwijl hun zoon inmiddels al 50 jaar oud was? Hoeveel 50-jarigen denk jij dat er zijn die nog naar hun ouders luisteren?
quote:zionomi schreef op 07 november 2011 @ 23:56:

anders had ie het wel via een andere arts voor elkaar gekregen hoor,nu was doc Murray toevallig degene die het toe had gediend...Toevallig? Daar koos Dr. Murray zelf voor. Als je arts ingaat op de (verkeerde) vraag van een patiënt is dat je eigen keuze.
quote:nummerzoveel schreef op 08 november 2011 @ 11:26:

@nessemeisje

Ik moet wel heel erg om jouw post lachen. Dat de ouders in zijn jeugd flinke steken hebben laten vallen, dat is algemeen bekend. Maar om hen hier de schuld van te geven, terwijl hun zoon inmiddels al 50 jaar oud was? Hoeveel 50-jarigen denk jij dat er zijn die nog naar hun ouders luisteren?Ik heb het meer over het huilen in de media en de schuld bij een ander leggen en zelf je eigen aandeel in de geestegesteldheid van je zoon niet zien.
ik vind zowel dr murray schuldig ( hij gaf MJ de medicijnen ) en MJ zelf ook, die vroeg er om en het is idd waar, had murray ze hem niet gegeven dan had een ander dat wel gedaan.

maar dan nog murray heeft zijn vak niet goed uitgeoefend in ruil voor een vette cheque, zoals hier al vermeld, het is terecht hem daarvoor verantwoordelijk te maken en te berechten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven