Entertainment alle pijlers

Peter R. de Vries

30-10-2011 21:34 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf zondagavond 30 oktober 2011 weer om 21.30 uur op SBS6

Met vanavond: Peter heeft tijdens een maandenlange, omvangrijke verborgen camera-actie een grote illegale wapenhandelaar ontmaskerd. Met hulp van infiltranten heeft ons programma bij Rabobank-medewerker Koen B. uit Gouda een grote hoeveelheid verboden wapens gekocht. Het betrof onder andere mitrailleurs, volautomatische pistolen, riotguns met afgezaagde loop en geluiddempers. Daarnaast is een grote hoeveelheid munitie inclusief een partij dum-dum kogels geleverd. Het resultaat van deze verborgen camera-actie is aanstaande zondag te zien in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen.
quote:Goldielocks schreef op 08 november 2011 @ 16:21:

Dat kan wel, maar hij kwam sowieso door dat gehucht, zelfs over die weg, als ie van het sporten naar de brandweer ging.

Dus die plek zegt op zich niks.

Dat er een mobiel-etui was gevonden heb ik even gemist geloof ik..Misschien heb ik niet goed geluisterd maar ik dacht dat zijn mobiel van de Brandweer daar op die plek lag. Toen werd er gezegd, die heeft hij altijd bij zich, is die zegmaar mee getrouwd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
In een tweet van Peter wordt vermeld dat er bruikbare tips zijn binnengekomen waarvan één heel belangrijk. Die persoon heeft 'iets' gezien op de plek van de auto.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 november 2011 @ 16:24:

[...]

Misschien heb ik niet goed geluisterd maar ik dacht dat zijn mobiel van de Brandweer daar op die plek lag. Toen werd er gezegd, die heeft hij altijd bij zich, is die zegmaar mee getrouwd.Dat was de pieper van de brandweer.
heeft iemand vanavond de uitzending gezien over de overboord geslagen zeeman van de Shell tanker?

Wat een stinkend zaakje zeg.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik ga nu slapen, morgen vroeg op, maar hoop morgen wat reacties te lezen.
Ik heb het gezien...wat vreselijk voor de familie. Ze hebben altijd gedacht dat hij misschien wel zelfmoord heeft gepleegd...

Echt een doofpot-gevalletje
Heel triest voor de familie van die Leo die zoveel jaar heeft gedacht dat hij was verdronken door een ongeluk of zm. Terwijl het gewoon moord was.

Ik moet wel zeggen dat ik het vreemd vind van de getuigen om daar 21 jaar later mee te komen.

Erg dat Shell en de moordenaar er zo mee wegkomen. Verschrikkelijk gewoon.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
inderdaad erg triest voor die familie.

Dat vroeg ik me dus ook al af, waarom hebben die getuigen nooit eerder iets gemeld?

En ik vraag me ook af of hier verder nu niks meer aan gedaan kan worden, of zou deze zaak al verjaard zijn?

Maar dat de Shell stinkt, dat is in ieder geval heel erg waar.

Walgelijk gewoon!
@Lavan, in het programma zeiden ze dat de advocaat van de Shell had gezegd dat het ook allemaal niet uitmaakte omdat het toch verjaard was. Als familie zou ik de onderste steen boven willen hebben, gewoon gerechtigdheid.

Wat gissen is, zouden de getuigen gewoon gewacht hebben tot het verjaard was tot ze wat hebben vertelt? Want als er zoveel getuigen bij waren, waarom heeft niemand ingegrepen. Ze stonden erbij en keken ernaar. Ik kan niets anders verzinnen dat ze het 24 jaar hebben verzwegen om hun eigen hachie te redden? Bang dat ze aangeklaagd zouden worden, bang dat ze ontslagen zouden worden? Wie zal het zeggen?
@MV ok bedankt, dat had ik dan niet gehoord kennelijk, over die verjaringstermijn. Ik vind het wel dapper dat Peter R de Vries de Shell heeft aangepakt in hun "onschendbaarheid".

Maar ik vind het wel zorgelijk, dat die getuigen nu pas met verklaringen komen. Waarom doen mensen dit, vraag ik me dan af? Zijn mensen dan zo egoistisch, om hun baan of whatever niet op het spel te durven zetten om zoiets ernstigs?

Triest eigenlijk.
Net de herhaling gezien van gisteravond. Ik heb zelf geen kinderen maar wat er qua misbruik van kinderen aan het licht is gekomen, wat die Bas R allemaal heeft aangericht, is om te huilen.

Niet normaal dat een veroordeelde pedofiel nog zoveel schade dagelijks kan aanrichten. Arme kinderen. Zo erg voor die onschuldige kinderen.

Dit was de laatste uitzending, volgend jaar in maart nog een paar afleveringen en dan is het over zei Peter. Ik hoop dat er nog ergens een petitie komt om te tekenen dat dit programma blijft bestaan. Zoveel evil wat naar boven is gekomen in al die jaren. Je zou bijna Peter door elkaar willen schudden dat het niet mag stoppen, dat het werk wat ze verricht hebben te belangrijk is.

De maatschappij komt hier niet achter terwijl is aangetoond wat het belang is dat we het wel weten. Ik hoop dat iemand het stokje van Peter gaat overnemen.
Peter heeft inderdaad goed werk verricht. Ik wist trouwens niet dat hij ermee gaat stoppen, ik dacht alleen dat het de laatste uitzending van dit jaar was. Vind ik wel erg dan, wat is de reden dat hij ermee gaat stoppen trouwens?

Ik heb gisteravond wel gekeken, vol walging uiteraard. Wat ik ook niet begrijp, die klojo Bas R had een voorwaardelijke straf, mocht niet met kinderen gaan werken. Hoe kon hij dan in godsnaam een zeilschool beginnen met kinderen? Kennelijk is ons systeem dan ook zo lek als een mandje.
Zie hier

http://www.peterrdevries.nl/nieuws/pete ... in-dwdd-2/
Ik heb het ook gezien. Ook die eerdere uitzending over die zeilschool.

Ik heb eigenlijk nog meer moeite met de ouders van die zeilkinderen.

Hoe kun je in Godsnaam willens en wetens je kind toevertrouwen aan iemand van wie je weet dat hij een pedofiel is.

Had graag die ouders in de uitzending gezien
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nou, een laatste poging om Meds weer te lokken naar het forum.

(of Rtl4 moet weer verder gaan met de Mediums, dan hebben we nog een andere kans dat ze terug komt)

Meds, laatste afleveringen of wat dan ook aanstaande zondag. In de promo is het niet heel duidelijk wat ze gaan doen. Laten zien hoe de dossiers bij Peter R gesloten worden?

http://www.peterrdevries. ... en-begint-zondag-8-april/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven