foutje wordpress - help

08-11-2011 16:38 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn website aan het bouwen via wordpress. Hiervoor gebruik ik het template 'CrimsonSky'. Als je naar het template kijkt, zie je dat wanneer je op een bepaald tabblad staat, dat tabblad in een andere kleur wordt aangegeven.

Nu ben ik bij het bewerken van de menu-opties zo stom geweest om het image weg te halen, waardoor het tabblad zou 'oplichten' (dus oranje zou worden). Heeft iemand een idee hoe ik dat image weer terug kan krijgen, of hoe ik zelf zo'n tabblad-verkleuring kan realiseren in de door mij gewenste kleur?

Hmmm...hopelijk snapt iemand wat ik bedoel...ik kan het neit zo goed uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wat je bedoelt. Is het alleen een 'kleur'verwijzing in je code? dan zou ik het template nog eens downloaden en de kleurcode kopieren. Is het echt een plaatje? Misschien ook gewoon nog eens downloaden en plaatje overzetten naar je map war de rest ok in staat.

Of als je heel goed bent, zelf een balkje photoshoppen?
Of als dat kan, de templatekeuze eraf halen (een ander voor in de plaats of de standaard) en hem dan weer terugzetten, dus opnieuw kiezen.

Wel voorzichtig zijn: ik weet niet of je zelf al in de code dingen hebt gewijzigd en/of waar je die wijzigingen hebt vastgelegd.

Het kan zijn dat je die wijzigingen dan ook opnieuw weer moet vastleggen.
En? Hoe is het nu?
Joehoe, Opgoedgeluk, hoest?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven