Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Hier wel een goede nacht

sterkte rain en duuv voor vandaag

en zo schattig gisteren heeft h de hond van de buren onze tuin ingelokt

ze gaat altijd bij het hek staan en dan charlie roepen

en deze keer kwam hij haha ze was helemaal blij

buurman iets minder blij

en onze kat ook

lampionlicht doet het dus echt niet grr kan ik er vandaag nog mee terug
Goedemorgen!

Hier ook wel een goede nacht gehad.

Nu even wachten tot T klaar is met eten, dan kan zij naar het kdv voor een halve dag.
Hier ook goede nacht gehad..

voor Duuv en Rain!

Vanmorgen vent ineens pissed! Ons sexleven ligt beetje stil sinds zwangerschap, ligt voornamelijk aan mij, maar dat hij er zo'n punt van maakt...

S gaat vandaag ook naar kdv. Kan ik mn verjaardagsboodschappen doen. Worden drukke dagen.
Rain, klinkt bekend, toen M. zo oud was als S. nu hadden we dit regelmatig. Is een soort verlatingsangst...
Char: is hier ook zo sinds een tijdje, maar dan meer vanwege die ellendige buikpijn eigenlijk... Man maakt er gelukkig geen probleem van, hij zegt ook: het is niet anders, zolang de zw.schap eerst maar goed gaat, de rest komt daarna wel weer..

Bah, het is hier zo vreselijk mistig. Gisteren ook al de hele dag en gisteravond en vanacht nog erger... Ik hoop dat het vandaag in de loop van de dag toch wel weer wat wegtrekt, vind dr niets aan zo.. Lijkt allemaal zo triest.
Hi leo! Arme M. zo verkouden. Een mutsje is voor C. sowieso wel handig. Zn handjes zal hij wel boven de dekentjes uitsteken, wantjes bleven hier echt niet zitten ik deed het eerste jaar bij j1 ook wel sokjes om zn handen.

Duvel, hebben ze S ook even gewogen? Groeit ze wel goed? Ben benieuwd wat de logopedist zegt

Hier wel redelijke nacht gehad. Alleen J2 om 00:00 even wakker, heel hard huilen, even heen geweest geen idee wat er was. Vanmorgen was t 7:45 dus dat was wel lekker

Char, laat je vent maar zeuren. Toch logisch dat je hoofd er nu niet naar staat.

Hopelijk helpt het ondergoed.

Hier was t gister ook hele dag grijs en sinds gisteravond ook goed mistig. Idd niets aan.

leuk hoor een kind dat kan staan, heb je net nr 1 er van af dat hij overal aan zit, heb je nr 2 die overal aan zit. Ik zit even met J1 achter de laptop, kruipt (nou ja tijgert) J2 snel naar voren, boem eerste kopje al van tafel.
hier aardig geslapen. droomde alleen dat A van de trap af donderde.. pff

voor rain en duuv!
enge dromen zijn dat he moom! Droom regelmatig dat ik 1 van de kinderen kwijt ben die naast me zou moeten liggen, terwijl ze lekker in hun eigen bed/ wagen liggen..

rain, ook al zo'n rotnacht.. bah.

char, man had er hier ook zo'n last van. Ik had er de laatste weken van de zwangerschap ook echt geen puf meer voor, mijn hele lijf deed zeer.. Lekker laten zeuren..

Eigenlijk zouden mannen ook eens zwanger moeten zijn,kijken hoe ze dan piepen..

Lopen ze bij jullie ook lampionnetje gw?

Hier niet meer geslapen sinds 2 uur, ben moeee.. maar ja, moet wel even door.. S had erg krampen vannacht.

maya. ze was erg goed gegroeid, vorige week dinsdag was ze 4010 gram, nu 4340 gram..
dat is inderdaad keurig, duuv! En die droom dat A bij ons in bed zou liggen, maar 'kwijt' is, ook regelmatig gehad. god, wat een drama. zelfs eerste keer in genève heb ik mijn hele hotelkamer overhoop gehaald, op zoek naar A.

Morgen weer naar KNO arts. Ik ben zo benieuwd. Maak me best zorgen om zijn oortjes. Soms lijkt ie ons helemaal niet meer te (willen?) horen... Er komt ook nog steeds prut uit.
Jullie hebben ook gelijk. Mijn lijf wil niet geweldig, plus dat ik al best mega ben ( ga zo foto maken) en buik en bekken niet bepaald fijn aanvoelen. Ach... Hij kan zichzelf ook wel een keer helpen toch?

Boodschap voor verjaardag in huis. Wat een geld ben je dan kwijt voor simpele hapjes en drankjes!

Nah ja, alles voor de gezelligheid!

Nu ff bankhangen en herhaling o.bese kijken. Vind dat erg indrukwekkend programma
Klopt char, vind ook dat je altijd zoveel kwijt bent voor een paar boodschappen. Deed eerst ook voor iedereen apart drinken halen. die drinkt witte wijn, de ander drinkt rode wijn, de ander drinkt weer berenburg. Ik doe het niet meer, ze drinken maar wat ik in huis heb (dingen die we zelf ook drinken)
Dat doe ik ook niet hoor. Ze drinken maar wat ik heb

Zo, nu ff herhaling kijken.
Foto van pokkel gemaakt. Vriendin van me viel bijna van stoel.
Staat op haajf
Char: hoeveel weken ben je nu?? Ongeveer 20?? Mooie buik zag ik op haifs..

Zal de mijne van vorige week er zo eens bijplaatsen, want heb juist het idee dat waar de mijne eerst zo groot leek, hij nu wel meevalt voor het aantal weken(30).

Boodschapjes: ja, je schrikt je af en toe rot wat je moet betalen! Ik houd ook niet met iedereen rekening qua drinken hoor, ze kunnen gewoon drinken wat er is...

We hebben een vrij klein budget (in verhouding met mensen die ik wel eens hoor praten) voor boodschappen per week, en dat wil prima tot nu toe.
Mag ik vragen hoeveel budget jullie hebben deb?

Ik heb laatst eens zitten rekenen hoeveel wij uitgeven aan boodschappen en ben me rot geschrokken. Pin nu sinds deze maand een vast bedrag waarvan ik vind dat we ons ermee moeten redden. Heb nu 350 euro ( dat is dus inclusief luiers en flesvoeding). Ben benieuwd!
Hoi
duuv, gw en husk. mijn credit card afrekening is binnen, willen jullie het geld overmaken? details stuur ik via fb.
heeeeeey party! hoe is het bij jullie?
doe ik moom, maak het vanavond even naar je over!

Rain, vraagje voor jou op hyves in ons afvaltopic!
Zal mijne nu even plaatsen, let niet op mijn bolle toet, ik begin namelijk alweer heerlijk vocht vast te houden...

Daarna ben ik even weg.. Even man wakker maken na nachtdienst, Straks T uit bed halen, en om half 4 moet ik weer bij de vk zijn.. Dan ook eens even die buikpijn aankaarten.

Daarna komen mijn moeder en dr man, en die blijven eten, dus geen stress als jullie niets horen, ik meld me vanavond weer.
husk heeft een whatsappie (ipv fb).

super duuv!
Duuv: wij hebben 300 euro waar we de boodschappen van moeten doen. Soms zelfs minder. Luiers koopt mijn vader altijd bij groothandel. Vriend rookt. Meestal redden we ons hiermee, maar als er verjaardag bij komt word het alweer anders
Hier gaat ie goed....ik wil een 2de baby

oooo,ik word er gek van ineens kreeg ik rammelende eierstokken!
Succes bij vk Deb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven