Hallo,Stofzuiger
maandag 31 oktober 2011 om 15:31
maandag 31 oktober 2011 om 16:51
quote:FliTz schreef op 31 oktober 2011 @ 16:05:
Dames let op, laat je in de winkels niet wijs maken hoe meer Watt hoe beter. Het wattage van een stofzuiger is het verbruik van de stofzuiger. Een goede zuinige met een laag wattage is qua zuigkracht meer liters per minuut dan een goedkoop merk van bijvoorbeeld 1200 watt.. Ook de herrie die een goedkope maakt is vaak dubbel zo hard bij een pikkepouly merk die ook nog korter mee gaat. . Laat je voorlichten, onthou het type en koop via webshop. Die verkoper met stropdas moet ook betaald worden.en dan vinden mensen het raar dat de winkelstraat steeds meer leegstaande panden heeft.......
Dames let op, laat je in de winkels niet wijs maken hoe meer Watt hoe beter. Het wattage van een stofzuiger is het verbruik van de stofzuiger. Een goede zuinige met een laag wattage is qua zuigkracht meer liters per minuut dan een goedkoop merk van bijvoorbeeld 1200 watt.. Ook de herrie die een goedkope maakt is vaak dubbel zo hard bij een pikkepouly merk die ook nog korter mee gaat. . Laat je voorlichten, onthou het type en koop via webshop. Die verkoper met stropdas moet ook betaald worden.en dan vinden mensen het raar dat de winkelstraat steeds meer leegstaande panden heeft.......
maandag 31 oktober 2011 om 17:09
Ik snap al niks van hoe dat werkt met het aantal watt en het geluid. Allemaal abracadabra voor mij.
Ik ga het liefst voor een iets kleinere stofzuiger, zonder zak maar welke nou een echt goede is voor een leuk prijsje?
Vind het al snel duur worden.
Het issue wat ik vind hebben met stofzuigers is dat de zuigkracht toch algauw afneemt. Koop zeker altijd net de verkeerde stofzuiger.
Ik ga het liefst voor een iets kleinere stofzuiger, zonder zak maar welke nou een echt goede is voor een leuk prijsje?
Vind het al snel duur worden.
Het issue wat ik vind hebben met stofzuigers is dat de zuigkracht toch algauw afneemt. Koop zeker altijd net de verkeerde stofzuiger.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
maandag 31 oktober 2011 om 17:26
quote:new_in_town schreef op 31 oktober 2011 @ 16:57:
Ik altijd voor de mooie kleur van de stofzuiger.
Ik ook, daarom heb ik twee rode stofzuigers, van Miele.
Kijk ook even goed naar de zuigmond of ie geschikt is voor jouw vloerbedekking. Je kunt trouwens ook losse zuigmonden kopen, van de bekende merken of universele.
Ik altijd voor de mooie kleur van de stofzuiger.
Ik ook, daarom heb ik twee rode stofzuigers, van Miele.
Kijk ook even goed naar de zuigmond of ie geschikt is voor jouw vloerbedekking. Je kunt trouwens ook losse zuigmonden kopen, van de bekende merken of universele.
maandag 31 oktober 2011 om 19:06