Hallo,Stofzuiger
maandag 31 oktober 2011 om 15:31
maandag 31 oktober 2011 om 15:37
http://www.besteconsument ... aratuur/beste-stofzuiger/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 31 oktober 2011 om 15:38
http://www.google.nl/#q=stofzuiger+best ... 20&bih=936
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 31 oktober 2011 om 15:43
Ik heb een stofzakloze,iets van 180 euro,veel geld vond ik,maar als je uitrekend wat ik bespaar op stofzuigerzakken met 2 honden 3 katten en nog wat vee,is het het zeker waard.
Heb een AEG supercyclone.
En goedkoop is inderdaad vaak duurkoop.
En goed letten op het aantal Watt,want minder als 1000 zowiezo niet doen.
Heb een AEG supercyclone.
En goedkoop is inderdaad vaak duurkoop.
En goed letten op het aantal Watt,want minder als 1000 zowiezo niet doen.
maandag 31 oktober 2011 om 16:05
Dames let op, laat je in de winkels niet wijs maken hoe meer Watt hoe beter. Het wattage van een stofzuiger is het verbruik van de stofzuiger. Een goede zuinige met een laag wattage is qua zuigkracht meer liters per minuut dan een goedkoop merk van bijvoorbeeld 1200 watt.. Ook de herrie die een goedkope maakt is vaak dubbel zo hard bij een pikkepouly merk die ook nog korter mee gaat. . Laat je voorlichten, onthou het type en koop via webshop. Die verkoper met stropdas moet ook betaald worden.