Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ja, ik doe het allemaal rustig aan hoor, 1 grote klus per dag, de rest komt later wel. Wat me niet lukt krijg ik hulp bij van man of moeder.

GW: klopt, normaal checkt de vk de urine ook hoor, ik geloof vanaf 32 weken ofzo. Maar ik moest naar de ha om uit te sluiten dat ik geen blaasontsteking oid had, of iets anders waar die buikpijn vandaan kon komen.. En de ha vertelde na de co dat er eiwitten in de urine zaten.

Heb uiteraard wel even de vk gebeld, en zij heeft me precies uitgelegd, bij welke klachten ik meteen moet bellen, wat de klachten kunnen zijn enz.

Sterretjes zie ik (nog) niet, bloeddruk was gisteren ook prima (120/65), ik heb geen "band"gevoel vlak onder de ribben. Het enige wat ik wel heb, is dat ik weer wat vocht vast houd in mijn gezicht en voeten, en dus die eiwitten.

Trouwens GW: H is echt supergoed gegroeid!! Wow! Wbt oogarts, ach je kan er heengaan, beter een keer te veel dan een keer te weinig toch?

En A van Moom kan uit een rietje drinken! wat goed!
goed dat je ook even met vk heb gebeld, justbdeb!
en nog voor char:

Oh, gw. Mijn kinderarts zei dat kindjes op deze leeftijd al snel lijken te loensen, omdat hun neusbrug wat korter is. Maar goed, kan nooit kwaad er even naar te laten kijken natuurlijk.
Justdeb, goed dat je even met vk overlegd heb!

Moom, gekke vind ik dat nog nooooooit iemand gezegd heeft dat ze loenst, maar goed, ik ga er wel een keer langs, moet nog even kijken of ik dat voor de vakantie ga redden of niet. Maar er was ook geen haast bij volgens de ka...

(ik heb gewoon een beetje het gevoel hier soms met de medische zorg dat je als particulier verzekerde uitgemolken wordt....)
uhm. volgens mij heb ik het toch wel eens gezegd? Bij baby foto's van H volgens mij wel een paar keer. De laatste tijd viel het me niet meer (zo) op.
oh serieus? Is me dan niet bij gebleven (ga even op haives zoeken tussen de oude H foto's )
Maar als echte baby is het volgens mij ook nog wel normaal. Weet alleen niet vanaf welke leeftijd het niet meer normaal is.
Ja, dat weet ik ook niet. nogmaals, de laatste tijd viel het mij niet meer (zo) op!
Je had gelijk moom!

Je hebt het een keer gevraagd (en nu krijgt ze later dyslexie volgens jou.... )
M. keek echt scheel als baby, je zag die ogen af en toe alle kanten op gaan hahahaha.

GW, H. is wel enorm goed gegroeid zeg !!! Ben benieuwd hoe lang M. is...

Moom, knap van A. !

Deb, oppassen jij, niet teveel doen

En voor char, heppie birfdeee !!!!
whahahahaha. nou, als ze daar later op school over beginnen, dan denk je maar weer aan mij

A is aan het ontwaken!
(ps, keurige stats, gw! lange den is het!)
Ehm even denken wat ik ook alweer gelezen heb..

Deb, goed dat je vk ook gebeld hebt. Hier werd met urine controle gezegd dat ik van te voren even moest afvegen, omdat als er wat afscheiding zat er dan zo wat eiwit in de urine kan komen (en er dus niet echt eiwit in de urine zit). Wel goed opletten dat je niet meer klachten krijgt, en rustig aan moest je t toch al doen...

Gw, lastig is dat als je niet weet of je echt door gestuurd wordt omdat ze denken dat er echt wat is of om je verzekering. Wat is de link tussen dyslexie en loensen? Ik loens ook (is niet te opereren, of je is wel te opereren maar dan grote kans dat ik dubbel ga kijken) maar ben niet dyslectisch
Char gefeliciteerd!

j2 is pas over 1,5 maand jarig hoor hij is nog lang niet 1! gaat me veel te snel...
Is een soort onderzoek geweest tussen loenzen en verhoogd risoco op dyslexie, had moom toendertijd iest over geschreven onder een foto van een (loenzende?) H.

En kraamkado voor Neef is af!! Ik ben zo benieuwd! Man haalt hem vandaag op
We gaan 16/12 naar de oogarts, konden wel eerder maar dan zijn we nog op vakantie.
Wat is het geworden, gw?

Heb hier de schoenkadootjes gescoord!
Ik zit in shock achter mijn computer... vermist meisje gevonden, al weg sinds zomer 2010.. eindelijk haar lichaam gevonden... vlak bij mijn werk...
Wat krijgt A. voor moois in zijn schoentje?
He bah fan

A krijgt van oma iets, van ons de dup.lo agent, en vent krijgt een gezichtscrub (Homo!!!) En voor mezelf douchespul en bodylotion. Allemaal kleinigheidjes dus, of iets dat we toch wel zouden kopen
oeh ik heb een nacht A'werpen gescoord voor ergens volgend jaar, inclusief champie op de kamer, eten, cocktails, late check out, en nog meer!! Even een weekendje luxe met z'n 2-en!

Charlotte, gefeliciteerd, mooie datum om jarig te zijn!

Rustig aan doen justdeb!

Hier een heel ziek meisje, vanochtend pcm gegeven, net 39.6, ligt al weer even te slapen, dan vanavond maar wat later.
Zou vanaaf 10man visite krijgen, bellen ze nu stuk voor stuk af... Wel met goede reden. Maar blijf ik weer met mega veel gebak zitten
Oh ja, er komen er nu nog 2
KUT, het is sint maarten! En ik heb niets, maar dan ook niets in huis..... hopelijk slaan ze mijn huis over!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven