hij heeft het druk

10-11-2011 21:04 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds een tijdje date ik met een man . en we hebben een relatie sinds een week.maar na elke dag gechat te hebben heeft hij het druk zegt hij en komt niet zo vaak meer online. zou het waar zijn ? of word ik gedumpt?

wie heeft er ervaring met soort gelijke situatie?
quote:uiterwaarden schreef op 10 november 2011 @ 21:47:

En om je vraag te beantwoorden: ik heb ervaring met een soortgelijke ervaring. Ontzettend leuke jongen via paiq leren kennen, uren mee gechat via paiq en later via msn. Dat werd steeds minder. Reden: we hebben het beiden te druk om te chatten. Dat we eerder zoveel hebben gechat, kwam doordat we elkaar wilden leren kennen om te ontdekken of we elkaar zouden willen zien. Daarnaast vinden we het beide fijner om echte gesprekken te voeren (die ook uren duren).

En we zijn heel erg blij met elkaar

Heb dezelfde ervaring. In het begin als het allemaal nog pril is elke dag uren msn-nen. Je moet elkaar leren kennen en het enige waar je aan denkt is hij of zij. Je wilt de hele dag contact. Daarna wordt het minder, omdat je elkaar beter kent en het wat gewoner wordt. Hoeft helemaal niets negatiefs te betekenen. Mijn vriend is ook geen prater om te praten. Hij is meer een doener. Dus ook voor ons geen msn, chat, uren bellen meer. Ik zou er verder niks achter zoeken. Tenzij je natuurlijk het idee krijgt dat hij je gaat ontwijken.
quote:Ananas schreef op 11 november 2011 @ 11:33:

Optie C:

Jullie hebben nu een relatie en de man in kwestie kan eindelijk die irritante en tijdrovende chat, sms en belsessies achter zich laten. (laatste twee invulling van mijn kant). Hij heeft die manier van communiceren gebruikt om je langzaam beter te leren kennen, nu jullie een relatie hebben zal hij die middelen weer laten vieren omdat ze voor hem geen toegevoegde waarde meer hebben.

Hij zal je namelijk vast opzoeken en persoonlijk willen spreken als hij iets met je wil delen. Of jouw opzoeken als jij iets met hem wil delen.

Mijn ervaring is dat mannen geen smsers, chatters of bellers zijn. Die doen dingen liever face to face.

Dagelijkse 'hoe was je dag' gesprekken vinden ze ook niet altijd bijster interessant. Wil je lekker kletsen, bel je moeder of vriendin. Zoek je sterke armen of een praktische oplossing voor problemen dan kun je bij je vriend aankloppen.Dit is helemaal waar.
we hebben elkaar al wel een paar keer gezien
Komt er initiatief van hem uit? Wil hij graag met je afspreken? Of ben jij meer degene die dat moet regelen?
Als je tegen hem net zo stil/kort van stof bent als hier op het forum, begrijp ik goed dat de man geen zin meer heeft om online te komen/sms-en/af te spreken.
quote:Marsepeintje schreef op 11 november 2011 @ 22:54:

Als je tegen hem net zo stil/kort van stof bent als hier op het forum, begrijp ik goed dat de man geen zin meer heeft om online te komen/sms-en/af te spreken.een waarheid als een koe
Vraag jezelf eens niet af wat hij allemaal zou willen of niet, want niemand kan zijn gedachten lezen.

Misschien heeft hij het echt wel druk, misschien denkt ie idd dat "de buit"binnen is en kan ie zijn"ik moet indruk maken op dit meisje met mooie woorden"-masker afzetten en gewoon zijn ietwat saaiere zelf zijn.

Vraag je af wat jij nu precies wilt en verwacht van een relatie. Hoe vaak zou je contact willen hebben en op welke manier. Wanneer vind je het echt te weinig en raak je onzeker en gefrustreerd? Wat heb je nodig aan bevestiging en is het reeel om dat van hem te verwachten? Als je het antwoord weet op die vragen, dan kun je ook je verwachtingen bespreekbaar maken en beslissen of het zin heeft om deze prille relatie voort te zetten of af te kappen. ( Want wil je een relatie met iemand die eighenlijk helemaal geen tijd voor je heeft/wil vrijmaken?)
return:dat zou weleens kunnen over dat masker hahah hij probeert altijd indruk te maken. misschien is hij in het echt veel saaier idd.

heb hem van de week gebeld maar pakt niet op. wel een mailtje toen gehad waarin hij schreef dat hij het druk heeft hij sloot de email wel af met kusjes .ahhh ik weet het niet ik word er gek van.
quote:nienke501 schreef op 12 november 2011 @ 11:32:

return:dat zou weleens kunnen over dat masker hahah hij probeert altijd indruk te maken. misschien is hij in het echt veel saaier idd.

heb hem van de week gebeld maar pakt niet op. wel een mailtje toen gehad waarin hij schreef dat hij het druk heeft hij sloot de email wel af met kusjes .ahhh ik weet het niet ik word er gek van.

Ik zou me niet teveel ophangen aan zijn kusjes onder de mailtjes, die zijn zo gezet. En een mailtje is lekker afstandelijk en zo gemaakt. Dat zegt totaal niets, zijn gedrag mbt afspreken etc. is veel belangrijker.

Voorbeeldje mbt tot de kusjes in de mail. Die kreeg ik ook altijd van een man met wie ik een tijdje heb gedate. Bleek gewoon getrouwd te zijn. Ik bedoel maar............
quote:erikje1969 schreef op 11 november 2011 @ 19:53:

Maar ze hebben net een "relatie" van 1 week chatten, moeten zijn prioriteiten dan al helemaal bij haar liggen?Tja, je wilt iemand WEL of NIET beter leren kennen toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven