Hart luchten

12-11-2011 13:43 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onderstaande tekst heb ik niet echt gestuurd, maar heb ik geschreven omdat ik eraan denk om het contact te verbreken met een jongen waar ik al een hele tijd mee 'date'. Sommige hier op het forum zullen mijn verhaal van een tijdje geleden misschien nog kennen, andere niet. Wilde gewoon heel graag mijn hart luchten..

Weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen. Misschien wel gewoon bij het feit dat het voor mij zo niet meer gaat. Ik geef je alle ruimte die je nodig blijkt te hebben.. maar ik heb gewoon iets van bevestiging nodig. Ik heb het gevoel dat jij niet eerlijk bent tegen mij. Ik ben ooit eerlijk tegen jou geweest omdat ik dacht dat de verwachtingen niet gelijk waren.. Ik heb aan je gevraagd hier ook eerlijk over te zijn tegen mij. Ik heb het niet over jou twijfels, het gaat erom dat ik me gebruikt voel en het gevoel heb dat jij het allemaal wel prima vind. Ik vraag je niet om je sociale leven voor mij aan de kant te zetten. Maar ik wil meer voor je betekenen dan wanneer het jou gewoon uitkomt. Het lijkt misschien alsof het voor mij zo prima gaat, maar dat is het niet. Ik ga er echt aan kapot. Ik vind je echt heel leuk en dit gevoel wordt alleen maar sterker. Ik kan er niet mee omgaan dat ik het gevoel heb dat dit voor jou niet zo is. Hoe moeilijk het ook is, ik moet nu echt voor mezelf kiezen. Ik wil je niet voor het blok zetten dus vraag je ook niet om een keuze te maken, het enige wat ik wil dat je weet is dat ik nu voor mezelf kies. Er had niets hoeven te veranderen maar zolang jij niets van bevestiging aan mij kan geven ga ik daar aan onder door. Ik wil het niet afdwingen om je vaker te zien of dat jij je verplicht voelt om mij te bellen. Blijkbaar voelt dit voor jou gewoon niet juist of misschien denk je er niets eens aan…

Ik weet dat we ook hele mooie en leuke momenten delen. Op zo’n moment voelt het zo goed. Ik word er alleen te onzeker van wanneer ik je vervolgens 1 week niet zie en het van mij af moet hangen wanneer we elkaar weer gaan zien.. Ik hoop dat je begrijpt dat dit niet eens het probleem is, maar het mij opbreekt dat ik geen bevestiging van je krijg. Ik vind je gewoon te leuk om hier mee door te gaan..

Ik hoop dat je begrijpt dat ik nu voor mezelf kies…
Ik vind het wel een beetje een zwaar verhaal voor iemand waar je mee date.
Ik zou het niet opsturen want hoe hard je ook roept dat je geen reactie hoeft en voor jezelf kiest, de rest van de tekst pleit anders...het is heeel zwaar en dramatisch.

Sterkte het is rot om je zo te voelen

Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik ook. Als het niet (meer) leuk is, hou je er mee op. Jij hebt blijkbaar een stuk meer gevoelens voor hem dan hij voor jou in deze date-fase.
@ captain_obvious

kan me voorstellen dat het zo overkomt. Ken hem al bijna een jaar en er is heel veel gebeurd.. Hebben op een gegeven moment gekozen om door 'gaan' ondanks zijn twijfels.. Maar het voelt niet goed...

Durf het gewoon geen relatie te noemen omdat ik nooit die bevestiging echt heb gekregen..
Was inderdaad ook niet van plan het te sturen maar het helpt altijd voor mij om mijn gevoelens op papier te zetten..
Lees het boek Als hij maar gelukkig is. Je cijfert jezelf veel te veel weg. Een goede relatie doet geen pijn.
Ten eerste: sterkte!

Ken je verhaal verder niet, maar vind het erg tegenstrijdige tekst. "Je wilt hem niet veranderen, maar... Je vindt hem leuk, maar..". Ik zou hier als brieflezer/date erg weinig mee kunnen.

Als je het nog een kans van slagen wil geven zou ik concreet zeggen wat je precies dwars zit, wat je wil wat hij doet en hoe jij het eventueel anders kan doen.
quote:Habibti schreef op 12 november 2011 @ 13:56:

Lees het boek Als hij maar gelukkig is. Je cijfert jezelf veel te veel weg. Een goede relatie doet geen pijn.

Je slaat de spijker op zijn kop. Ben gewoon heel bang om het kwijt te raken. Heb veel met hem meegemaakt en ben echt veel voor hem gaan voelen..

Het is moeilijk maar voor mezelf kiezen is het beste..
Je vult wel veel voor hem in....
quote:sgl87 schreef op 12 november 2011 @ 13:43:

Onderstaande tekst heb ik niet echt gestuurd, maar heb ik geschreven omdat ik eraan denk om het contact te verbreken met een jongen waar ik al een hele tijd mee 'date'. Sommige hier op het forum zullen mijn verhaal van een tijdje geleden misschien nog kennen, andere niet. Wilde gewoon heel graag mijn hart luchten..

Weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen. Misschien wel gewoon bij het feit dat het voor mij zo niet meer gaat. Ik geef je alle ruimte die je nodig blijkt te hebben.. maar ik heb gewoon iets van bevestiging nodig. Ik heb het gevoel dat jij niet eerlijk bent tegen mij. Ik ben ooit eerlijk tegen jou geweest omdat ik dacht dat de verwachtingen niet gelijk waren.. Ik heb aan je gevraagd hier ook eerlijk over te zijn tegen mij. Ik heb het niet over jou twijfels, het gaat erom dat ik me gebruikt voel en het gevoel heb dat jij het allemaal wel prima vind. Ik vraag je niet om je sociale leven voor mij aan de kant te zetten. Maar ik wil meer voor je betekenen dan wanneer het jou gewoon uitkomt. Het lijkt misschien alsof het voor mij zo prima gaat, maar dat is het niet. Ik ga er echt aan kapot. Ik vind je echt heel leuk en dit gevoel wordt alleen maar sterker. Ik kan er niet mee omgaan dat ik het gevoel heb dat dit voor jou niet zo is. Hoe moeilijk het ook is, ik moet nu echt voor mezelf kiezen. Ik wil je niet voor het blok zetten dus vraag je ook niet om een keuze te maken, het enige wat ik wil dat je weet is dat ik nu voor mezelf kies. Er had niets hoeven te veranderen maar zolang jij niets van bevestiging aan mij kan geven ga ik daar aan onder door. Ik wil het niet afdwingen om je vaker te zien of dat jij je verplicht voelt om mij te bellen. Blijkbaar voelt dit voor jou gewoon niet juist of misschien denk je er niets eens aan…

Ik weet dat we ook hele mooie en leuke momenten delen. Op zo’n moment voelt het zo goed. Ik word er alleen te onzeker van wanneer ik je vervolgens 1 week niet zie en het van mij af moet hangen wanneer we elkaar weer gaan zien.. Ik hoop dat je begrijpt dat dit niet eens het probleem is, maar het mij opbreekt dat ik geen bevestiging van je krijg. Ik vind je gewoon te leuk om hier mee door te gaan..

Ik hoop dat je begrijpt dat ik nu voor mezelf kies…

ben zo vrij geweest om even dik te maken, waar het eigenlijk omgaat.

Ik vermoed dat het om een SV'tje gaat waar je nu meer voor voelt?

Als dat zo is he, dan heeft ie aan het vetgedrukte genoeg toch?

Of ben ik te voorbarig
Was idd niet van plan dit te sturen. Worstel hier al een tijdje mee (paar weken) maar de afgelopen weken waren toch weer heel leuk, mijn verjaardag waar hij als enige man was verder nog naar een hele leuk feestje geweest, en naar een voorstelling.. Is sinds deze week weer dat het terugvalt in het oude patroon.. Weet nog niet hoe ik het aan ga pakken. Hoe dan ook zal het face to face zijn en niet via papier. Daarvoor hebben we teveel 'meegemaakt' en ken ik hem te lang..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven