Ziek over mijn hand

12-11-2011 19:32 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week zaterdag vrijdag in de Melkweg is er iemand goed ziek geworden, deels over mijn hand... nu is mijn vraag een zoekende naar de vrouw in kwestie en hoe het nu met haar (je) is?
quote:xalliesuper schreef op 12 november 2011 @ 20:36:

Weird,

kennelijk vind je haar leuk, ondanks dat ze over je hand kotste.Misschien een fetish?
Speelde er zo'n slechte band in de Melkweg dat ze ervan moest kotsen?
De "band" was er zelf ook ziek van (vooraf al), maar verder erg goed!

Waarom moet het nu weer gelijk op leuk vinden en fetisch uitdraaien?
Anders vraag je het toch niet, dan boeide je het niet.

Dus wees eens eerlijk
Als je die link zo kan leggen, is het misschien iets waar je zelf vaker mee bezig bent?

"Gratis is een fictie in de uitvoering van bedrog". Hans Andersen
Typisch geval van liefde op het eerste kots
Staat de melkweg om bekend trouwens. Ik zag daar eens een band die af en toe even moest stoppen met spelen omdat de drummer in een emmertje moest kotsen. Daarna speelden ze gewoon weer verder tot de volgende kotspauze
Nee hoor dat is gewoon psychologische redenatie als je jouw teksten leest. Je bent naar haar op zoek. Waarom? Tsja.

Je kan het wel om gaan draaien, maar ik heb gelukkig geen ervaring met kotsende mensen over mij heen. Laat staan dat ik daarna graag wil weten hoe het met ze gaat

Maarre , succes ermee.
Was je bij gotye? Gaaf he? Ik was het.. XD
Al redenerend is het misschien handig om de psychologie tussen de regels uit te lezen. Het gelijk is aan jouw zijde, succes met de instandhouding ervan!

Haha avedon, leuk optreden... was het wel de moeite waard?
Was ik! Gaaf zeker! Gaat het weer goed met je?
quote:sensei schreef op 12 november 2011 @ 21:13:

Al redenerend is het misschien handig om de psychologie tussen de regels uit te lezen. Het gelijk is aan jouw zijde, succes met de instandhouding ervan!

Haha avedon, leuk optreden... was het wel de moeite waard?Ja was echt lachen, de band maakte er zelf ook maar een grap van. Optreden was leuk en dr drummer deed het tussen de kotspauzes door verbazend goed
Maar een blijvend schone hand? Verbazingwekkend! Een soort magische kots dus?
"Een blijvend schone hand", Friezin. Lees: heb een vriendin die juist niet (nooit hoop ik) over mijn hand kotst... en als wel, dan nog niet het ergste.

Maakt verder ook niet uit dan, beter over grappen dan "verbergen in een emmer". Voor mij geen reden om daar weg te blijven. Straks even kijken of er binnenkort nog een goed optreden is.... nog tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven