Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Zitten jullie ook intocht te kijken? Ik zit er helemaal in
Net mini stukje gezien waren even met werkauto thuis langs gereden

,

Mooi zei h tegen het blauwe licht
Werkauto
I. heeft wel een half uur naar de tv gezwaaid "dag Pietje"

Ik heb vanochtend met I. koekjes gebakken, zo leuk!! Eerst naar de supermarkt, en I. zei de hele tijd onderweg "suiker, boter, koekjes bakken!" Daarna samen deeg gerold en met vormpjes koekjes uitgestoken. Alleen jammer dat ik ze daarna niet op tijd uit de oven heb gehaald, het waren net zwarte pietjes...
Zo! Had hele dag visite verwacht, maar vanochtend kwamen ze allemaal aan rond 10en!

Ineens 25 man in huis!

Van 2 tot nu ff rust en nu komen mn vader met zn vriendin en mn zusje en vriend nog. Rustige middag/avond verder!

Voornamelijk geld gekregen. Maar eens kijken wat ik mezelf ervoor koop

Straks ook lekker relaxed eten met familie, geen haast omdat er nog meer visite kan komen, heerlijk!

Fijne avond allemaal!
Waar is iedereen ?

Husk wat schattig dat i al zo van de pietjes is, ik heb niet het idee dat dat voor h al speelt
In almere city
Ik benijd je niet moom
Ach ja, gunst voor mijn moeder.
Ebp
Goedemorgen!

gw, als je nog optimel codes nodig hebt, ik heb er nog een paar..

Hier een redelijke nacht gehad. S maar 1 keer voor een fles gekomen, dus erg lekker. D wel weer 5 keer hysterisch wakker, dat was weer minder.

Logopediste was geweest voor S vrijdag. Ze kan niet snel genoeg slikken, daardoor verslikt ze zich steeds. Advies gekregen om 1 schepje johannesbroodpitmeel door de voeding te gooien, zodat het iets minder snel gaat. Nu drinkt ze veel rustiger, en drinkt haar flessen aardig leeg. Dus super!

Gister ook naar de intocht geweest. Druk staan zwaaien naar alle pieten op de boot, en hij durfde zelfs 1 een handje te geven.
Fijn duuv, lijkt een relatief eenvoudige oplossing!

Zo, de Sjaak is vandag weer een stuk beter te pruimen dan gisteren!
Wat een rust hier zeg.

Wij hebben sinterklaas niet echt geïntroduceerd. J1 zag laatst al een cadeau liggen, ik zei gewoon die krijg je van sinterklaas. Hij snapt t toch nog niet. Vent is met hem naar de intocht geweest, hij vond t wel leuk, maar hij snapte er nog niets van. J2 heeft nog even bij Sinterklaas in de armen gelegen.

Wij kijken ook het sinterklaas journaal. Alleen mijn zwager heet Klaas en J1 riep steeds Ome Klaas, waar is … (naam schoonzusje) nou. Haha

Ik ga wel 2-3 x schoentje zetten, Sint komt ook op school en op werk van vent en we vieren t 2x. Zal wel afkicken worden voor hem.

Ik hoefde afgelopen week alleen maandag en gister te werken, en dinsdag had ik werkoverleg. En nu weer een week vrij. Gister moest ik ook nog op andere woning werken, dus kom 2 weken niet op mn eigen groep. Komt niet heel handig uit, bewoner waar ik mentor voor ben moet veel voor geregeld worden, ivm ingeplande operaties. Heb gister nog wat dingen door gemaild en ga der nu maar vanuit dat t goed komt...
Haiiiii

Hier is de sint ook nog niet geintroduceerd... Ze snapt het nog niet. Op tv ziet ze het wel natuurlijk, maar we gaan niet naar de intocht hier (die dag zijn we er niet nl)..

Vanavond mag ze haar schoentje zetten, ben heel benieuwd naar de reactie morgenvroeg

Gistermiddag visite gehad van beste vriendin en man.. Ze waren het zkh even helemaal zat, en wouden even afleiding. En aangezien wij vlakbij het zkh wonen, belden ze of ze even mochten komen.. Dus even weer bijgepraat over alles.

Daarna nog even gauw wat boodschapjes gehaald en 's avonds visite gehad van andere vrienden. Was ook gezellig.

T was om 8.30 wakker vanmorgen, en man is dr uitgegaan met haar, ik heb nog tot half 11 in bed gelegen.. Even rust, even bijkomen....

Verder niets gedaan eigenlijk vandaag...

Het is een hele grijze, mistige dag, het nodigt dus ook niet uit om er op uit te gaan..
Hier wss het de hele dag weer heerlijk zonnig! Echt superweer. Net lootjes getrokken bij oma, sjaak liep een partij uit te sloven. Die stort zo in denkik.
Hier ook mistig, vannacht al maar ook de hele dag al

ik heb tot een nog geslapen daarna zijn we naar de kinderboederij geweest en daarna heerlijk in de stad gegeten

nu net thuis kind op bed en even relax time
husk,

ik heb je hulp nodig!!!

Ik kan toch sowieso geen fiscaal partner van man zijn?
En klopt het dat ik nergens de uitgaven voor kinderopvang hoef op te geven?
Vent en ik zijn wel fiscaal partner en klopt dat je nergens je kinderopvang hoeft op te geven dat gaat apart.
Ok, dan klopt dat in ieder geval van de kinderopvang

en ik geloof dat wij geen fiscaal partner kunnen zijn omdat ik geen nederlands inkomen heb en niet in NL woon, maar ik kan het nergens zo precies vinden (en ik weet dat ik het er al een keer met husk over heb gehad).
Haai! Hier fijn weekendje weg geweest met vriendinnetjes. Gezellig!! Meisje heeft de afgelopen nachten goed geslapen, das ook fijn! Nu maar vast even mijn tas inpakken, want morgen weer vroeg op..

Slaap lekker allemaal!
M. is ziekjes .... heeft lekker gelogeerd bij opa en oma en vandaag 4x gespuugd (maar pas heel laat in de middag voor dat we gingen eten...)
Goedemorgen!

Ben ook weer terug van druk weekend! Nu klaar maken en naar werk.

S is al 3 wk niet in dr hum, gister koorts, als ze dat vandaag weer heeft ga ik met dr naar dokter toe. Duurt nu te lang voor ze opknapt.

Fijne dag allemaal!
Hier ook weer wakker

char das wel lang al drie weken een niet fitte s
Meurning. Vent wil vandaag ook met N naar ha. Ze hoest echte veel te erg en de hele nacht. Geen idee of er iets is wat helpt maar vind het zo sneu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven