Deeltijdpoes
zondag 13 november 2011 om 10:11
Naast mijn twee fulltime katers heb ik nu ook een deeltijdpoes.
Het is de jongste poes van mijn buur, die 's morgens zodra mijn keukendeur opengaat naar binnen sprint, de woonkamer in waar de mand met kattenspeelgoed staat, om d'r favo muis ertussenuit te vissen.
Na een poosje fluit de buurvrouw, en húp daar sprint ze weer terug.
Dit gaat zo doordeweeks in de ochtenden en in het weekend wat vaker.
Ik vind het wel leuk, gezellig.
De buurvrouw vind het oké, zolang ik er geen bezwaar tegen heb.
Ik heb geen bezwaar, ben gek op katten.
Mijn twee katers zitten als lulletjes rozewater te kijken naar die wervelwind. Ze tolereren wel, maar accepteren is niet aan de orde.
De een zit op een kast, de ander vanaf de eettafel te kijken wat daar op de vloer gebeurt.
Wat zal ik doen, de kleine erbuiten houden voortaan, of zullen mijn katers zich op den duur wel relaxed gaan voelen bij de buurpoes?
Het is de jongste poes van mijn buur, die 's morgens zodra mijn keukendeur opengaat naar binnen sprint, de woonkamer in waar de mand met kattenspeelgoed staat, om d'r favo muis ertussenuit te vissen.
Na een poosje fluit de buurvrouw, en húp daar sprint ze weer terug.
Dit gaat zo doordeweeks in de ochtenden en in het weekend wat vaker.
Ik vind het wel leuk, gezellig.
De buurvrouw vind het oké, zolang ik er geen bezwaar tegen heb.
Ik heb geen bezwaar, ben gek op katten.
Mijn twee katers zitten als lulletjes rozewater te kijken naar die wervelwind. Ze tolereren wel, maar accepteren is niet aan de orde.
De een zit op een kast, de ander vanaf de eettafel te kijken wat daar op de vloer gebeurt.
Wat zal ik doen, de kleine erbuiten houden voortaan, of zullen mijn katers zich op den duur wel relaxed gaan voelen bij de buurpoes?
zondag 13 november 2011 om 10:19
zondag 13 november 2011 om 10:48
Klinkt wel gezellig, zo'n deeltijdpoes. Ik heb er sinds 4 dagen ook één en mijn kat is bang. Is een held op (witte) sokjes en ziet zo'n vreemde kat helemaal niet zitten. Ze vechten (nog) niet, en ik hoop dat dat zo blijft. Ga er nu steeds met de plantenspuit achteraan.
Stand tot nog toe: vreemde kat lijkt van water te houden en eigen kat bepaald niet.
Stand tot nog toe: vreemde kat lijkt van water te houden en eigen kat bepaald niet.
zondag 13 november 2011 om 11:55
Hier ook een deeltijdpoes. Omdat onze heren haar van kleins af aan hebben meegemaakt hebben ze er geen moeite mee. Mevrouw laat zichzelf binnen door het kattenluik en heeft hier een eigen mandje. Buurman heeft zelf geen luik en ze komt hier soms ook wel eens pitten. Eten geven we haar niet. Dat gaat ze thuis maar halen.
zondag 13 november 2011 om 12:31
quote:redband schreef op 13 november 2011 @ 10:33:
Hahah schitterende opening van topic, ik zat totaal ergens anders aan te denken.
Sorry..
Whoehahaha, ik had hetzelfde want ik dacht: 'O, ik heb een fulltime'...........
Zo was er ook een keer een topic titel met: mijn poes aan de diaree. Whoehahaha toen dacht ik ook van huh? daar zit iets niet goed
Flauw he? Maar thnx voor het lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hahah schitterende opening van topic, ik zat totaal ergens anders aan te denken.
Sorry..
Whoehahaha, ik had hetzelfde want ik dacht: 'O, ik heb een fulltime'...........
Zo was er ook een keer een topic titel met: mijn poes aan de diaree. Whoehahaha toen dacht ik ook van huh? daar zit iets niet goed
Flauw he? Maar thnx voor het lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!1