Nou ja zeg! Poging 3...Hm dus. En de boord van de mouw van de jas erover.
Anoniem_107547
zondag 13 november 2011 om 17:06
Bij de Hema. Zorg dat er touwtjes aanzitten die je door de mouw van de jas kan doen. Anders blijf je kopen...
Anoniem_111093
zondag 13 november 2011 om 17:16
Ik vind de Tinsulate wantjes van Barts erg fijn. Door het klittenband kan je ze goed om de pols heen plakken, en zakken ze niet af. Ze hebben ook een touwtje voor door de jas.
Mijn dochter heeft wollen wantjes van de H&M met een leren palm. Tot nu toe zijn ze warm genoeg, voor sneeuw heb ik synthetische wanten die geen water doorlaten.
De ski-wanten van de H&M. Deze hebben een langere bovenkant boven het elastiek. Dan kan je de handschoenen goed over de mouw van de jas trekken. Dat werkt hier goed.
Wij hebben wanten van de CenA, mijn dochter heeft net zo'n tussenmaatje waardoor de babywanten van de hema te klein zijn en de kinderwanten te groot. Maar ik ben er niet echt tevreden over, ze plukt ze zelf af en dan zitten ze binnenstebuiten. Ik krijg dat duimpje er nooit goed in. Ook maar even naar de HenM dan. Hebben die ook kleine maatjes? Ze draagt nu maatje 80
Anoniem_107486
maandag 14 november 2011 om 13:48
Zoon heeft wantjes van de Hema (Thinsulate) zijn met klittenband goed vast te zetten om de pols. Bevallen hier prima en vallen niet van zijn handjes.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.