...Bar too mucht 192....
vrijdag 11 november 2011 om 08:50
Een goede morgen voor allen! Jammer dat ik gisteravond crashte na een overvolle dag en dus te laat was voor de gezelligheid hier. Ben nog steeds bekaf, heb mezelf weer de hele nacht wakkergehouden met mijn gesnotter en gehoest. Zelfs de codeïne lijkt niet te werken
Vandaag weer rennen-vliegen-etc. maar dan ga ik daarna ook echt het hele weekeind niks doen!
Vandaag weer rennen-vliegen-etc. maar dan ga ik daarna ook echt het hele weekeind niks doen!
vrijdag 11 november 2011 om 10:19
Ha! Wat waren jullie nog laat zeg. Gisteren toegegeven aan schoonmaken (vriend kon ik opvegen toen hij thuis kwam, tja je moet wat met je vrije tijd als de rest van je vrienden en collega's aan het werk zijn), dus volgens mij gaat het de goede kant op met deze moeder in spé!
Yette, beterschap!
Hoe is het met de rest?
Yette, beterschap!
Hoe is het met de rest?
vrijdag 11 november 2011 om 15:42
Rennen met griep? Klinkt als rennen met dikke buik... Rustig aan Yette, op de bank liggen met de andere 3 en aan de thee! Hoop niet dat ik aangestoken word, ben mijn hele zwangerschap niet ziek geweest en hoop dat die laatste weken zo te houden..
Hé Flower, ja de laatste loodjes, bijna 37 weken, verlof bevalt goed deze week. Hahaha, kinderfitness, ik ben heel benieuwd wat ik me daar bij moet voorstellen!
Jo, staat de alcoholvrije Torres witte wijn koud? Ik heb ook trek in een borrel!
Hé Flower, ja de laatste loodjes, bijna 37 weken, verlof bevalt goed deze week. Hahaha, kinderfitness, ik ben heel benieuwd wat ik me daar bij moet voorstellen!
Jo, staat de alcoholvrije Torres witte wijn koud? Ik heb ook trek in een borrel!
vrijdag 11 november 2011 om 15:44
quote:rouge1234 schreef op 11 november 2011 @ 15:42:
Rennen met griep? Klinkt als rennen met dikke buik... Rustig aan Yette, op de bank liggen met de andere 3 en aan de thee! Hoop niet dat ik aangestoken word, ben mijn hele zwangerschap niet ziek geweest en hoop dat die laatste weken zo te houden..
Anders ik wel,is 1e keer, in het kader van fysiotherapie voor de buikspieren... na ja, zal allemaal wel....
Anders ik wel,is 1e keer, in het kader van fysiotherapie voor de buikspieren... na ja, zal allemaal wel....