Ervaringen Firefox 8.0 ?

14-11-2011 17:40 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht altijd even met updates tot ik gehoord heb dat het een goede is.

Hebben jullie ervaring met 8.0?
Ik vind de gewone firefox niks meer. Ik ben overgestapt op firefox aurora en ben meer dan tevreden.
Ik ben overstapt op Chrome. Wat een verademing! Firefox liep continu vast.
Je kan je Mozilla Firefox map even hernoemen en de nieuwe installeren. Mocht je hem niet goed vinden dan gooi je hem weg en gebruik je de eerste weer.
quote:chrissiy schreef op 14 november 2011 @ 18:07:

Ik ben overstapt op Chrome. Wat een verademing! Firefox liep continu vast.Dat komt bijna altijd door extensies. Als je ze even uitschakelt dan zal hij waarschijnlijk weer stabiel worden. Daarna moet je zien uit te vogelen welke de instabiliteit veroorzaakt.
Als je op Help klikt (eerst alt indrukken) dan zie je de optie Restart with add-ons disabled.
Bij mij draait 8.0 tot nu toe stabiel, beter dus dan de vorige versies.
Ik merk geen verschil qua snelheid. Crashen deed hij bij verder nooit (Chrome wel, die is ook trager bij mij...). Maar mijn enige addons zijn XMarks, Easy Youtube Video Downloader, en AdBlock Plus.

Wat ik wel gelezen heb is dat addons die je niet zelf geïnstalleerd hebt (maar die andere programma's geïnstalleerd hebben) standaard uitgeschakeld worden bij de update naar FF 8. Meestal zijn dat toch kansloze addons (en het soort addons dat zorgt voor vastlopen/vertraging), maar goed, als je dus een addon "mist" even checken of ze aan staan...
quote:Bahco schreef op 14 november 2011 @ 18:15:

Als je op Help klikt (eerst alt indrukken) dan zie je de optie Restart with add-ons disabled. Ik heb je tip opgevolgd en toen kon ik niet meer folderen.
quote:Cateautje schreef op 14 november 2011 @ 19:05:

[...]

Ik heb je tip opgevolgd en toen kon ik niet meer folderen. Folderen, wat bedoel je? Hij start dan met alle add-ons uitgeschakeld. Je kan ze ook handmatig uitschakelen. Tools -> Add-ons.
quote:chrissiy schreef op 14 november 2011 @ 18:07:

Ik ben overstapt op Chrome. Wat een verademing! Firefox liep continu vast.

Firefox is traag op mijn Sony VAIO (64-bits laptop, 8 GB RAM), veel trager dan op mijn vorige laptop, HP Pavilion dv7. Waarom hij op de Sony trager is weet ik niet.

Deze problemen heb ik niet met Chrome, dus ik ben dan ook overgestapt thuis. Op mijn werk werk ik nog steeds met Firefox.

Maar nu zie ik de naam Firefox Aurora. Wat is het verschil met de "gewone" Firefox?
World of Warcraft: Legion
*leest nog altijd mee*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven