angst over dit gesprek
maandag 14 november 2011 om 21:03
Hallo allemaal,
Hebben jullie hier ook wel eens last van. Ik moet woensdag bij mijn baas komen voor een gesprekje omdat wat zaken niet helemaal goed lopen. Ik maak mij daar al dagen druk om. Kan er niet van slapen en haal mij de ergste dingen in het hoofd. Misschien moet ik wel weg etc. etc. Maar hij wil alleen wat dingen bespreken. Waarom maak ik mij toch zo druk.....
Groetjes.
Hebben jullie hier ook wel eens last van. Ik moet woensdag bij mijn baas komen voor een gesprekje omdat wat zaken niet helemaal goed lopen. Ik maak mij daar al dagen druk om. Kan er niet van slapen en haal mij de ergste dingen in het hoofd. Misschien moet ik wel weg etc. etc. Maar hij wil alleen wat dingen bespreken. Waarom maak ik mij toch zo druk.....
Groetjes.
maandag 14 november 2011 om 21:11
Wat heeft je leidinggevende gezegd toen hij je vroeg om een afspraak? En welke dingen bedenk je er nu zelf bij? Als je niet precies weet waar het gesprek over gaat, dan kun je hem dat misschien morgen vragen?
Vraag ook gerust aan je direct leidinggevende welke input voor het gesprek hij geeft. Dan heb je ook al een indicatie.
Vraag ook gerust aan je direct leidinggevende welke input voor het gesprek hij geeft. Dan heb je ook al een indicatie.
maandag 14 november 2011 om 21:51
quote:hopeful schreef op 14 november 2011 @ 21:44:
Heb ik ook altijd.. hele gespekken voer ik dan al in mijn hoofd pff zeer vermoeiend..volgende x meteen vragen waar het over gaat en of het gesprek niet eerder kan plaats vinden! succes
morgen meteen vragen waar het over gaat zodat jij je ook goed kunt voorbereiden. Gewoon even langs je leidinggevende lopen.
en bedenk dat het niet heel heel heel erg kan zijn want dan had je het meteen wel gehoord.
Heb ik ook altijd.. hele gespekken voer ik dan al in mijn hoofd pff zeer vermoeiend..volgende x meteen vragen waar het over gaat en of het gesprek niet eerder kan plaats vinden! succes
morgen meteen vragen waar het over gaat zodat jij je ook goed kunt voorbereiden. Gewoon even langs je leidinggevende lopen.
en bedenk dat het niet heel heel heel erg kan zijn want dan had je het meteen wel gehoord.
maandag 14 november 2011 om 22:21
Niet zo netjes dat hij het niet meteen met je besproken heeft. Nu maak je je ontzettend druk terwijl er waarschijnlijk niets aan de hand is. Ik heb niet echt een tip, behalve: fok je er niet te veel over op (maar dat zou je wel doen als je dat kon). Waarschijnlijk valt het mee. Of vraag er morgen idd even naar, het is geen staatsgeheim dus het lijkt me niet meer dan normaal dat jij van te voren ook mag weten waar het gesprek over gaat.