Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Moom, das idd helemaal belachelijk dat je dan extra zou moeten betalen!

Becky, je betaald toch niet voor die week dat t kdv dicht is?

Annika, waarom sluit t kdv? Ik snap dat t voor medewerkers lekker is om dan vrij te zijn, maar zo worden ouders die wel moeten werken verplicht om vrij te nemen of wat anders te regelen. Daar snap ik echt waar niets van
Hier is kdv ook gewoon open hoor rondom de feestdagen! Wel zo fijn, aangezien wij normaal gesproken ook gewoon beide moeten werken... Nu heb ik dan verlof om die tijd, maar T gaat wel gewoon heen.

En extra betalen, zoals Moom zegt, vind ik ook ronduit belachelijk!

Verder ben ik met Maya eens.
argument van kdv: "dat we dicht zijn tussen kerst en o/n zit in uurprijs (die je voor rest van het jaar betaald) verrekend. Als ze open zouden zijn, zou die dus hoger zijn. dito voor vakanties".

ach ja.... kost nou eenmaal geld. en is voor ons allebei 1 dag extra opnemen, en hebben we beiden lang weekend (vent helemaal, met kerst, ik met o/n)
Zijn toch gewone werkdagen tussen kerst en oud en nieuw? Wij zijn open en rekenen niets extra's. Het is wel altijd erg rustig dan, maar wel erg gezellig om te werken..
Hier heeft de go zes week vakantie per jaar

3 week zomer

1 week pasen

1 week herfst

en de week tussen k&on

andere weken gaat h wel altijd naar de vervangende go maar die heeft dan ook vrij

Voor man is het dan toch tote hose op het werk dus hij neemt vrij

ik heb 1 x alle 6 jaar vrij
Duvel, inventariseren jullie van te voren niet wie er komt? Dat doen ze bij ons bij dagbesteding en dan word bekeken wie er extra vrij kan

Vent is hier verplicht vrij tussen kerst en oud en nieuw dagen krijgt hij vd baas. Ik moet wel 2 dagen werken + met o/n
Dat doen ze ook hoor maya.. er is altijd personeel dat vrij wil. Ik werk altijd, dit jaar heb ik dan nog verlof..
Rain, heb bij mijn laatste berichtje op haives mijn mail adres toegevoegd

(kon alleen wijzigen )
Oh en sinterklaas is bij me thuis geweest

ben rete nieuwsgierig maar ga het geloof ik niet redden naar huis te gaan
Hier kdv wel open tussen kerst en oud en nieuw.

Heb prikker ingevuld.

Nu bankhangen en vroeg slapen
dringende vraag op hyves......
Kan niet op haives reageren en hier wordt het denk ik te herkenbaar

maar sterkte
dank gw
En nu het goede nieuws: Vent droeg vanmorgen A'tje onze slaapkamer in, en toen zei hij: Mama! En vanaaf zei hij Papa!
(en ook heel veel "ohoh" toen zijn blokkies omvielen)
Lief!!

N ouwehoert ook veel! Oog oor neus mond buik. Maar ook tillen buiten thuis lekker melkje mooi etc etc

Ook steeds meer twee woordjes zinnen zoals, lekker eten, jas uit, pop slapen etc. Het leuks vind ik dat ze haar eigen naam zegt
H weet nog steeds niet goed hoe ze heet
moet je niet zo een moeilijke naam uitzoeken!

veel kindjes op kdv kunnen a's naam al heel goed zeggen. En ook wel grappig, kom ik A ophalen, kom ik ander kindje buiten tegen (ouder kindje, andere groep), roept die tegen me: jij komt A halen!

euhm, ja, en wie ben jij!?
GW, je hebt hem ontvangen hoor! Ik had een punt tussen voorletters en achternaam staan.

S zegt al een tijdje mama. Papa wil nog niet dat is dada. En hij zegt kijken. Maar of hij daar ook daadwerkelijk kijken mee bedoelt??
Ach h spreekt haar naam allerschattigst uit

heb hem ook ingevuld

gaat nu tussen 29 en de 30 lijkt het

En ik zag dat leo hele gave plannen heeft!!! Kom je ons nog even vertellen hoe en wat?
Grr staan we gewoon achter kan ik morgen dat weer tig keer aanhoren
Wat leuk Moom! Hier is mama nog steeds niet doorgedrongen.. Fijn dat koeien, poezen, auto's, Bumba en papa belangrijker zijn.. En ik word hier helemaal gek van oh-oh.. T lijkt wel of ik een teletubbie in huis heb..

Heb btw op Haaifs gereageerd..

Pff, vandaag wel echt vermoeiend hoor.. "Nee" is niet een woord waar ze heel veel op uit doet.. En capriolen uithalen, op de leuning van de bank klimmen en op haar stoel gaan staan, kleine acrobaat!

Voel me wel aardig verder, heb alleen echt mega-honger de hele dag, prop mezelf volledig vol.. Mijn maag rammelt 3 seconden na de lunch alweer.. Dus ik heb al een beste vetrol te pakken op mijn buik.. En koud.. Zo koud!!

Goed, moet nog even wat doen voor schoonzusje, dus tot later!
Moom, ja A. papa en mama gezegd!

Gw, h heeft ook wel een moeilijke naam hoor

Eindelijk maar toch, mn beste dinnetje komt weer thuis. Ze zou zondag al thuis komen, maar ivm hevig sneeuwval in afghanistan uitgesteld en nu komt ze morgen. Donderdagavond even borrelen
Datumprikker ingevuld. Met mij valt geen rekening te houden, man krijgt pas een week van te voren zijn rooster.. Spreken jullie maar af, en bekijk ik last minute of ik mee kan.
oh ja, moom, berichtje op hyves!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven