Hallucineren
woensdag 16 november 2011 om 14:32
Hoi,
Ik heb regelmatig tijdens het sexen dat kleuren/lichten feller worden of dat alles wat ik zie bijvoorbeeld in een keer knal rood wordt en vage beelden ga zien. Het zal wel klinken alsof ik drugs op heb maar dat is dus niet het geval, vroeger wel in kleine mate van gesnoept maar denk niet dat het daar aan ligt naja ik was benieuwd of jullie dat ook wel eens hebben..
xx
Ik heb regelmatig tijdens het sexen dat kleuren/lichten feller worden of dat alles wat ik zie bijvoorbeeld in een keer knal rood wordt en vage beelden ga zien. Het zal wel klinken alsof ik drugs op heb maar dat is dus niet het geval, vroeger wel in kleine mate van gesnoept maar denk niet dat het daar aan ligt naja ik was benieuwd of jullie dat ook wel eens hebben..
xx
woensdag 16 november 2011 om 14:44
woensdag 16 november 2011 om 15:12
Ok... misschien nogal een persoonlijke vraag, maar heb je in het verleden wel eens een negatieve ervaring gehad met seks? Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ik zou me kunnen voorstellen dat dit er iets mee te maken kan hebben. Dat je geest zich automatisch probeert te onttrekken aan de realiteit en dit bewerkstelligt door te gaan hallucineren?
woensdag 16 november 2011 om 23:06
quote:summerbreeze21 schreef op 16 november 2011 @ 14:44:
Ben ik niet met je eens Molly
Het lichaam kan ademhaling naar mijn mening prima zelf reguleren. Als
TO verder nergens last van heeft zou ik het niet doen.
Er teveel op letten had bij mij erg vervelende gevolgen, tot het enorm benauwd krijgen aan toe.
En dáár ben ik het dan weer niet mee eens. Want als het lichaam alles perfect regelt, dan zou er niemand zijn die hyperventileert. Daarnaast zijn er heel veel mensen die verkeerd ademhaling, zónder dat ze het weten.
Ik bedoel met 'letten op ademhaling' niet dat je het gaat forceren, maar er letterlijk 'op letten'. Gewoon je adembeweging voelen, nagaan, niet forceren. Zoals bij ontspanningsoefeningen geleerd wordt. Maar da's teveel hier om uit te leggen vermoed ik.
Hoe dan ook: TO, succes met je kleurtjes. En anders even naar de ha inderaad.
Ben ik niet met je eens Molly
Het lichaam kan ademhaling naar mijn mening prima zelf reguleren. Als
TO verder nergens last van heeft zou ik het niet doen.
Er teveel op letten had bij mij erg vervelende gevolgen, tot het enorm benauwd krijgen aan toe.
En dáár ben ik het dan weer niet mee eens. Want als het lichaam alles perfect regelt, dan zou er niemand zijn die hyperventileert. Daarnaast zijn er heel veel mensen die verkeerd ademhaling, zónder dat ze het weten.
Ik bedoel met 'letten op ademhaling' niet dat je het gaat forceren, maar er letterlijk 'op letten'. Gewoon je adembeweging voelen, nagaan, niet forceren. Zoals bij ontspanningsoefeningen geleerd wordt. Maar da's teveel hier om uit te leggen vermoed ik.
Hoe dan ook: TO, succes met je kleurtjes. En anders even naar de ha inderaad.
woensdag 16 november 2011 om 23:18
Ik ben wel eens 'out' geweest.. Alles was wazig (geen kleuren) kon minstens een kwartier geen normaal woord uitbrengen.. Ook net alsof ik onderinvloed was (al kan ik daar zelf niet over oordelen aangezien ik nog nooit onder invloed van iets ben geweest.. geen drugs geen alcohol)
Bij mij ontstaat het door de intentie en frequentie van klaarkomen.Kan me best voorstellen dat ademhaling daar dan ook iets mee te maken heeft, maar niet iets wat onder controle gehouden kan worden op dat moment.
Bij mij ontstaat het door de intentie en frequentie van klaarkomen.Kan me best voorstellen dat ademhaling daar dan ook iets mee te maken heeft, maar niet iets wat onder controle gehouden kan worden op dat moment.