Mr Muscle toiletpistool ???

16-11-2011 17:38 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit net weer vol ongeloof naar de reclame van Mr Muscle te kijken. Omdat er altijd bacterien zijn op je toiletblok en je dit met vervangen aanraakt is er nu een soort 'pistool' ontwikkeld waarmee je een nieuw toiletblok in je toiletpot 'schiet'.

Ik vraag mij af er nu werkelijk mensen zijn die dit gaan kopen. Ik héb niet eens een toiletblok. Elke week een scheutje wc reiniger & bleek en dat is het wel.

Hier iemand die dit werkelijk gaat kopen? Ben benieuwd!
quote:MarianneDavids schreef op 16 november 2011 @ 17:54:

Heb het ding ooit uit nieuwsgierigheid gekocht, ruikt lekker fris maar je boent hem zo weg en dan wordt het een dure grap.Ik boen er omheen.
quote:helene31 schreef op 16 november 2011 @ 18:02:

Daydream, ik heb op het plankje zo'n potje met geurstokjes staan met citroengeur. Werkt prima.

Volgens mij drinkt m'n vriend dat ding leeg. Die olie is altijd zo snel op.

Maakt het merk nog uit? Ik had het van een wat duurder merk, maar zo snel als dat leeg was vond ik het zonde van het geld.
Ik heb ze van jysk, 2,99.
Heb het weleens gekocht. Die kwakjes spoelden zo weg en voor ik het wist was dat ding op. Vond het te duur.
Koop gewoon een flesje nep parfum bij Action, voor 2 Euro heb je minstens twee maanden geen last van ongewenste geurtjes. Dat zo'n toiletblok of die kwak van Mr Muscle je WC reinigt is kolder.
verba volant, scripta manent.
quote:Annie.Ooi schreef op 16 november 2011 @ 18:03:

[...]

Maak jij 1 keer per week je WC maar schoon?Ja.
Ik vind het een uitvinding en de groene vind ik prima fris ruiken. Geen gedoe en gehannes meer met die ranzige witte houdertjes
quote:helene31 schreef op 16 november 2011 @ 18:05:

Ik heb ze van jysk, 2,99.Bedankt voor de tip!
Ik heb de groene variant (blauw stinkt) en ben een beetje flieft Ze ruiken heerlijk en zijn super handig. Niks smeriger dan hannessen met die ranzige wc-blokjes die je moet verwisselen in zo'n houdertje :puke: Qua prijs maakt het nauwelijks uit. Hier komen dus geen gewone blokjes meer binnen.
quote:sondra_74 schreef op 16 november 2011 @ 17:38:

Zit net weer vol ongeloof naar de reclame van Mr Muscle te kijken. Omdat er altijd bacterien zijn op je toilletblok en je dit met vervangen aanraakt is er nu een soort 'pistool' ontwikkeld waarmee je een nieuw toilletblok in je toilletpot 'schiet'.

Ik vraag mij af er nu werkelijk mensen zijn die dit gaan kopen. Ik héb niet eens een toilletblok. Elke week een scheutje wc reiniger & bleek en dat is het wel.

Hier iemand die dit werkelijk gaat kopen? Ben benieuwd!Even helemaal off-topic, maar toilet schrijf je toch echt maar met 1 l hoor.
Mijn schoonzusje en zwager hebben zo'n groene snotklodder in het toilet. Ik weet niet wat ik ervan moet denken behalve dan dat het er uit ziet als een snotklodder.
quote:sondra_74 schreef op 16 november 2011 @ 18:21:

[...]

Ja.Ik ook, en soms zelfs minder. Is dat niet goed?
Je wc maar 1x per week of minder schoonmaken is gewoon ranzig.
Hoezo flowerbombje? Ik neem aan dat de borstel erdoorgeen gaat bij een grote boodschap en de bril niet ondergespetterd wordt.

Hier worden ook maar 1x per week de toiletten schoongemaakt. Zo vies worden ze echt niet.
Voordat de discussie "maar 1 keer in de week het toilet schoonmaken is ranzig' begint, zal ik nog even OT blijven..

Ik heb het ook gebruikt, die klodder. Ik vond het handige eraan dat je het vrij makkelijk in de toiletpot 'schiet'. Geur was ook prima. Onhandige eraan vind ik dat je daardoor niet lekker kan boenen met de toiletborstel, want als je even niet oplet, heb je de klodder weggeborsteld.
Ozo.
De borstel door de plee heen raggen maakt de pot schoon (hele rare zin zeg). Maar ik zit toch wel graag op een schone bril.

Misschien vanwege mijn kinderen? Alhoewel, toen mijn man en ik nog met ons tweeën waren, deden we ook wel vaker even een doekje er over heen.

Ik maak meerdere keren per week de WC schoon, ik gebruik dan overigens geen bleek.
O ja, OT, ik zat laatst ook bij iemand met zo'n ding in de plee. Het rook wel fris maar na een paar wasbeurten had hij nou niet bepaald meer zijn eigen vorm en heeft het toch wel even geduurd voor ik wist wat er voor kwakje in de plee zat....Dat lijkt mij het enige nadeeltje....
Buiten dat ik m duur vind, vind ik het zo ontzettend zonde dat het kwakje na een tijdje helemaal gaat uitlopen. Dan heb je pas echt zo'n vies kwakje in de plee hangen. En dan nog groen ook! Brr!
Misschien is dat het verschil Annie.

Ik heb geen kinderen die de bril onderpiesen, mijn peutertje doet het nog fijn in haar luier.
Mijn broertje had 'm. Ik dacht: he, dat is handig ga ik ook proberen. Het werkt wel (ik vind 'm niet lekker ruiken), maar je kan inderdaad de wc niet goed schoonmaken. Dus ik maak op wat ik heb, maar dan ga ik 'n niet meer aanschaffen
Haha Annie, je reactie niet gezien, maar dat bedoel ik dus!
quote:daydream schreef op 16 november 2011 @ 17:46:

[...]

Even een vraag. Spettert het water niet wanneer je doortrekt?Nee hoor
Ik heb hem ook. Allereerst omdat ik een wc-pot heb met een hele brede rand zodat de gewone houdertjes er niet omheen passen. Gezocht naar een oplossing en op de groene kwakjes uitgekomen. En het bijkomende voordeel dat ik die ranzige houdertjes niet meer vast hoeft te houden. Ik vind het ideaal!
1+1=2
quote:daydream schreef op 16 november 2011 @ 17:47:

En blijven er geen afdrukken van achter als zo'n kwakje is opgelost?Ook niet, even met de wc-borstel erlangs en alles is weg (dat is ook gelijk het probleem dus )
Hmm wisselende verhalen dus! Ik heb trouwens een heerlijk wc blokje ontdekt, ambi pur spring collection blossoming flowers.

Ruikt heel erg fijn, niet té aanwezig. Krijg er zelfs complimenten over haha! Wat geurstokjes betreft hou ik van Rituals maar dan voor in de rest vh huis. Die is nl vrij aanwezig dus ik denk dat als je die in de wc zet je zo ongeveer vergast wordt (of je moet een balzaalformaat wc hebben..)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven