Mr Muscle toiletpistool ???
woensdag 16 november 2011 om 17:38
Zit net weer vol ongeloof naar de reclame van Mr Muscle te kijken. Omdat er altijd bacterien zijn op je toiletblok en je dit met vervangen aanraakt is er nu een soort 'pistool' ontwikkeld waarmee je een nieuw toiletblok in je toiletpot 'schiet'.
Ik vraag mij af er nu werkelijk mensen zijn die dit gaan kopen. Ik héb niet eens een toiletblok. Elke week een scheutje wc reiniger & bleek en dat is het wel.
Hier iemand die dit werkelijk gaat kopen? Ben benieuwd!
Ik vraag mij af er nu werkelijk mensen zijn die dit gaan kopen. Ik héb niet eens een toiletblok. Elke week een scheutje wc reiniger & bleek en dat is het wel.
Hier iemand die dit werkelijk gaat kopen? Ben benieuwd!
woensdag 16 november 2011 om 21:03
quote:helene31 schreef op 16 november 2011 @ 17:48:
Hier ook een kwakje in de pot. De blauwe stinkt idd, de groene ruikt naar limoen en die vind ik wel lekker ruiken.
En ideaal, je hoeft geen vieze toiletblokjes beet te pakken.
Maar ik maak sowieso mijn wc schoon met handschoenen, dan maakt een wc-blokje opvissen me weinig uit hoor. Dus wat is dan handig aan een kwakjespistool?
En wcblokjes vervangen doe ik alleen bij de uitgebreide wekelijkse schoonmaak. Door de weeks haal ik over bril, deurknop en wasbak weleens een wegwerpdoekje, maar dat is eigenlijk ook niet nodig als je beiden werkt, weinig thuisbent, zittend plast en vooral: geen kids hebt.
Hier ook een kwakje in de pot. De blauwe stinkt idd, de groene ruikt naar limoen en die vind ik wel lekker ruiken.
En ideaal, je hoeft geen vieze toiletblokjes beet te pakken.
Maar ik maak sowieso mijn wc schoon met handschoenen, dan maakt een wc-blokje opvissen me weinig uit hoor. Dus wat is dan handig aan een kwakjespistool?
En wcblokjes vervangen doe ik alleen bij de uitgebreide wekelijkse schoonmaak. Door de weeks haal ik over bril, deurknop en wasbak weleens een wegwerpdoekje, maar dat is eigenlijk ook niet nodig als je beiden werkt, weinig thuisbent, zittend plast en vooral: geen kids hebt.
woensdag 16 november 2011 om 21:07
Haha de eerste keer dat ik die reclame zag dacht ik wel
"he, dat is handig" Maar heb het nooit gekocht.
Eigenlijk alleen al omdat ik de naam mr muscle zo fake vind.
Net als vanisch ( ofzo)
Ik haal bij de lidl een fles bleek/ wc reiniger met dennenbos geur en ik maak mijn wc 2 x in de week schoon. Ik woon dan wel alleen, maar werk in de schoonmaak.. dus het is meer een "tic" geworden dan dat het eigenlijk nodig is.
even op youtube gekeken hoe dat ding dus werkt...
Maar dat 'mondstuk' zet je in de wc tegen de rand aan ( ook een schone wc heeft bacteriën..... en dan ligt hij dagen/ weken in je kastje met bacteriën eraan...echt heerlijk idee... :-s
"he, dat is handig" Maar heb het nooit gekocht.
Eigenlijk alleen al omdat ik de naam mr muscle zo fake vind.
Net als vanisch ( ofzo)
Ik haal bij de lidl een fles bleek/ wc reiniger met dennenbos geur en ik maak mijn wc 2 x in de week schoon. Ik woon dan wel alleen, maar werk in de schoonmaak.. dus het is meer een "tic" geworden dan dat het eigenlijk nodig is.
even op youtube gekeken hoe dat ding dus werkt...
Maar dat 'mondstuk' zet je in de wc tegen de rand aan ( ook een schone wc heeft bacteriën..... en dan ligt hij dagen/ weken in je kastje met bacteriën eraan...echt heerlijk idee... :-s
woensdag 16 november 2011 om 21:25
Hier ook kwakjes in de pot, ik vind het wel handig. Ik maak het toilet 1 keer in de week grondig schoon (tussendoor gewoon even met zo'n vochtig doekje). Het kwakjes-restant boen ik dan gewoon weg.
Zo duur vind ik het eigenlijk niet, ik doe met 1 kwakje een week en er zitten 5 of 6 kwakjes in zo'n ding.
Met zo'n houder heb ik altijd ruzie als ik de pot met een doekje schoonmaak, dan moet ik hem verschuiven en optillen enzo.
Zo duur vind ik het eigenlijk niet, ik doe met 1 kwakje een week en er zitten 5 of 6 kwakjes in zo'n ding.
Met zo'n houder heb ik altijd ruzie als ik de pot met een doekje schoonmaak, dan moet ik hem verschuiven en optillen enzo.
Uhm... stuff... and things
donderdag 17 november 2011 om 07:40
Ik koop altijd het goedkoopste toiletblokje en als die op is gooi ik het houdertje weg en koop een nieuwe. Ik ga dat ding niet open zitten frummelen om er een nieuw blokje in te doen...
En wat betreft die geurtjes met stokjes er in: als je er minder stokjes in steekt (bijvoorbeeld maar 1 of 2) heb je een minder overheersende geur en gaat hij langer mee.
En wat betreft die geurtjes met stokjes er in: als je er minder stokjes in steekt (bijvoorbeeld maar 1 of 2) heb je een minder overheersende geur en gaat hij langer mee.