Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Hmmmm... hier nog steeds wakker.. M'n moppie is erg aan het hoesten en draaien en keren in haar bedje... .. Huilen doet ze gelukkig niet, en ze is zooooo moe, ze wil zo graag slapen..

En juist nu heb ik geen hoestdrankje oid meer in huis....

Heb haar al even wat water laten drinken, en we hebben hoofdeinde iets omhoog gezet.. Dus hopelijk gaat ze straks nog even weer slapen... kunnen wij ook slapen...

Om half 7 gaat morgen de wekker alweer...

Slaap lekker allemaal!
Ebp weer ebp

nog een dagje werken Ebp en ik heb weer weekend!

En eindelijk echt vrij, verjaardag van over honderdjarige oma!
Hee justdeb. Hoe is het gegaan vannacht met T? Zielig hè. N heeft er ook zo'n last van.

Leuk GW. Nog een oma! Vent heeft er ook nog 1 maar die kwam zelfs niet op onze bruiloft. Stom hè.
knapt N al een beetje op, Beck?
Goeiemorgen! Daar gaan we weer een dagje werken!

Nog 3 meiden moeten de datumprikker nog invullen. Yaya, Murron en specu. Daarna wordt dus de echte datum bekend. Nog even geduld dus.

Moom, voor jou nog een vraagje op Hyves. Ga ik nu typen dus niet te snel kijken hè
Rain zit nog in de auto. Dus komt goed. Wel rete nieuwsgierig!
Justdeb, arme T. hoest ze zo in der slaa of wordt zee r ook echt wakker van?

Murron, zielig he die krampjes. J2 had er ook zo’n last van! Hem ook veel in een draagdoek gehad.

Afspraak voor morgen bij de HA geweest. Ook J2 heeft last van eczeem. Viel nog wel wat mee, steeds vet houden werkte goed. Maar nu wordt het steeds erger. Moet alleen naar een andere ha dan mn eigen. Die weet natuurlijk niet welke weg we met J1 al begaan zijn. Dus hopelijk schrijft hij wel iets anders voor dan vette zalf. Voor mezelf ook afspraak gemaakt voor ac
antwoord voor rain
Iemand die nog een wishbonebike wil? Is nu 120
gw, had jij nog codes nodig?

murron, sneu, die krampjes, heeft S ook nog regelmatig last van.

Leg haar altijd op haar zij in de wagen als ze gaat slapen, vannacht ook. Word ik vanmorgen wakker, was ze op haar buik gedraaid! Eng kind.. Schrok me rot! Gelukkig met haar hoofdje opzij, maar heb wel even gewiebeld of ze nog bewoog. .

S slaapt zo onrustig overdag, steeds wakker en dan mopperen, ze wil alleen op mijn buik slapen. Heb haar nu voor het eerst ingebakerd weg gelegd, ben benieuwd!
quote:germanwings schreef op 17 november 2011 @ 11:57:

Iemand die nog een wishbonebike wil? Is nu 120neeuh, dank.
GW, heb jij het ZH nog besteld?
Duvel, eng dat ze omgedraaid was. Ik had voor j1 zo'n zijslaap kussen, dan kon hij niet doorrollen.

Ben benieuwd of ze nu beter slaapt met inbakeren. Hielp bij J2 wel goed.
Zo, mijn ochtendje werken zit er weer op!

Becky: Het ging vanacht wel aardig met T.. Heb haar wel een paar keer flink horen hoesten.. Ze was alleen nog lange niet uitgeslapen vanmorgen. Wel sneu dat ik haar om 7u wakker moest maken voor het kdv.

Maya: ik heb geen idee of ze vanacht in haar slaap gehoest heeft, of dat ze echt wakker was... Ze hoestte wel behoorlijk in elk geval. Maar aangezien ze verder gewoon stil was, durf ik het niet zeggen. Gisteravond zag ik toevallig via de babyfoon dat ze wakker was, want ook toen deed ze alleen hoesten en bleef verder ook rustig liggen..

Duuv: kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Misschien idd een zijliggingskussen proberen dan? Ben benieuwd hoe het slapen overdag gaat nu ze ingebakerd is..
waarmee heb je gebakerd, duuv?
Duuv, ik ws op zich wel op zoek naar optimel punten, maar ik heb geen account, mss kun je ze moom geven?

Daarover gesproken, ik ga het bedje nog even niet bestellen, wil even kijken wat ze evt. op haar verjaardag gaat krijgen qua poppenspul.

(Heb het zh van duplo dus ook nog steeds niet gekocht, twijfel wel nog steeds.....)

En duuv, wil ze op haar rug niet slapen? Geen ervaring met het zijkussen, maar dat anders idd maar eens proberen?
Kopen voor in de zomer, gw? Is wel een enorm goeie. Prijs!
Ze krijgt hem sowieso niet voor haar verjaardag of kerst, dat vind ik teveel van het goede.

Dan weet ze volgens mij echt neit meer waar ze mee moet spelen.

H is trouwens tegenwoordig echt into kleien.

Ik had haar net even aan tafel gezet om te kleuren (kon ik mooi even achcter de laptop , eten staat al in de oven/op) maar ze riep te de hele tijd tije (=kleien).

Dus nu heeft ze twee potjes klei en is druk bezig.
Iemand nog leuke boektips?
haai, een heerlijke rust hier zeg! kan ik mooi even bijlezen...

Wanneer ga jij nou weg GW? Bijna toch? Ben zo benieuwd hoe H. het vindt! We hebben nu op ons lijstje staan dat we ooit met N. naar Nieuw Zeeland willen. Over een paar jaar en dan een week of 4.

En over de hoeveelheid speelgoed die madam krijgt, das niet normaal, ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Van mijn moeder, inclusief lekkernijen krijgt ze minstens 10 kadootjes. Bij mijn schoonmoeder ook weer enorm veel en thuis een keukentje. Volgend jaar moet het echt anders! dit is echt van de zotte en we hoeven zelf niets kopen zo'n beetje....

Duuv, hoe ging het bakeren? Schrikken zeg, dat ze was gedraaid!

Hier is het druk, donderdagavond is echt mijn laptopavondje. Vent aan het werk en een slapend meisje.
We vertrekken volgend weekend becks, eerst nog een weekje werken hier.

En ik ben ook wel heel benieuwd hoe het gaat uitpakken, heb er wel vertrouwen in. Maar je weet het natuurlijk nooit.

Nieuw-zeeland lijkt me ook gaaf, maar dat is wel zover weg dat ik dan ook graag week of 4 zou willen, met tussenstop in HK ofzo, even shoppen

Qua kado's krijgt H niet eens zo heel veel speelgoed, wij hebben vrij kleine familie en mijn moeder koopt vaak ook kleding omdat ze vind dat ze al genoeg speelgoed heeft (nu valt het hier nog wel enigzins mee, maar bij mijn zus is het echt heel erg, ik probeer het zelf ook wel enigzins te begrenzen, ze hoeft niet alles te hebben en zeker nu is ze vaak met kleine dingen nog zo tevreden, dat hoeft niet eens speelgoed te zijn, ze liep hier vanmiddag met een pan door de kamer, "kochen, kochen" te roepen

Maar goed ik wil deze keer een beetje georganiseerder vertrekken dus ben maar alvast met de voorbereidingen begonnen, dus o.a. alvast extra boeken op mijn e-reader aan het zetten.

Ga zo nog een lijst van drogist benodigdheden maken, kunnen we morgen alvast even zonnebrand e.d. inslaan.
Goed bezig! Zonnebrand inslaan.... tsss.

Ik heb op dit moment geen inspiratie voor leesboeken, ik hou van thrillers van Tess Gerritsen, Mo Hayder en David Balladici (of zo iets).

Nieuw Zeeland zou dan ook voor een week of 4 zijn......minstens!
Ik heb er al flink wat opstaan, is sowieso de vraag hoeveel we aan lezen toekomen natuurlijk.

Maar goed, 's avonds zullen we wel vaker rustig bij het hotel blijven als H slaapt en ik kan natuurlijk niet te weinig leesvoer hebben (Gelukkig hebben we voor dat geval altijd nog de gratis wifi in het hotel )
Ik ga op bed, ben op van de zenuwen!!

Meld me morgen wel snel ff na die tijd. Trusten lieffies!
Char,

succes morgen! (Zijn jullie het er nu al over eens of jullie het willen weten?)

Heb net dit boekje nog even in mijn mandje gegooid

Ik hou niet van zeilen, maar lijkt me toch lekker weg lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven