table top (niet van stokke...)

18-11-2011 13:55 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Voor mijn knoeigrage dochter zoek ik een placemat voor op tafel. Eentje van hard plastic liefst met een opstaand randje en met zuignappen (of ander systeem) om hem op de tafel vast te maken. Daarvoor was ik vanochtend dus bij de prenatal waar die mevrouw me enthousiast verwees naar de table top van stokke. Dat is precies wat ik zoek! Maar dat ding kost gewoon ¤50,-! Ik vind dat erg veel...

Dus mijn vraag: heeft iemand een suggestie voor een ander merk / ding / antiknoeiplan? Alvast bedankt!
Koop je toch zelf een leuk dienblad, en een viertal zuignappen. Boor gaten in het dienblad, prop de zuignappen erdoor, en je bent voor beduidend minder klaar.
Wat wilde ik nou toch typen?
Haha mimsey! Misschien nog niet zo'n gek plan! Ik ga er even op broeden.

Marktplaats heeft er een aantal.
Of een dienblad met een mega antislipmat eronder. Dat spul koop je op een rol (Ikea/bouwmarkt) en is eigenlijk voor in keukenladen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik ga dus zelf creatief zijn begrijp ik? Hmmm... Nou ja wie weet, het is toch bijna december / knutseltijd.

2e hands weet ik niet chrissiy... Heb ik wel naar gekeken, maar daar heeft een heel ander gezin op zitten knoeien / kwijlen / etc.
1 x wassen en het is weer schoon, toch.
quote:Bebje schreef op 18 november 2011 @ 14:08:

Ik ga dus zelf creatief zijn begrijp ik? Hmmm... Nou ja wie weet, het is toch bijna december / knutseltijd.

2e hands weet ik niet chrissiy... Heb ik wel naar gekeken, maar daar heeft een heel ander gezin op zitten knoeien / kwijlen / etc.Even door de vaatwasser? Soppie bleek of dettol als je echt smetvrees hebt.
quote:Bebje schreef op 18 november 2011 @ 14:08:

2e hands weet ik niet chrissiy... Heb ik wel naar gekeken, maar daar heeft een heel ander gezin op zitten knoeien / kwijlen / etc.Je kunt het toch afwassen? Zou zelf daar niet zo'n probleem mee hebben denk ik. Maar joh, zo'n ding in elkaar knutselen is natuurlijk ook leuk
Vaatwasser kan best veul hoor. Die dingen hebben nauwelijks/geen randjes waar vuil onder kan bkijven zitten.

Bovendien staan er op marktplaats ook een paar "nieuw in de doos" .
Overigens zou ik, als je toch gaat knutselen, er geen antislipmat onder plakken. Het grote voordeel van zuignappen is dat een kindje het tafelblad niet op kan tillen, om kan kieperen, of met een mooie boog door de kamer kan... euh.. smijten.
Ah dank! Ik zal nog een op marktplaats gaan kijken dan.

Is het niet vreemd dat er geen B-merk ding bestaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven