relaties

11-06-2011 09:18 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens theapeute kan een man verrandert zijn,na lange tijd van afwezigheid.Is dat zo? ook als een man slordig,bezitterig,onbetrouwbaar,en onverantwoordelijk was? Wat is jullie mening,en wat is jullie ervaring hiermee?
Alles kan, van alles gebeurd zijn.

Praat eens met je man/vriend.
Een vos verliest wel z'n haren maar niet z'n streken. Een onbetrouwbare man zal dus niet zomaar betrouwbaar worden.
veranderen door afwezigheid? Wat houdt dat in?
..popcorn?
Dat ik hem een jaar niet meer gezien heb. Het is goed gegaan.alleen peutert hij voortdurend in zijn neus waar ik bij ben.Is dit onzekerheid?
Ik denk dat die therapeute oongelofelijk naief is. Zoek een ander.
Een man kun je niet veranderen,misschien eventjes maar dan vervalt hij toch weer terug in oud gedrag..

Hoe ik dat weet? ik ga scheiden van zo'n exemplaar..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Aubrey schreef op 11 juni 2011 @ 09:50:

Ik denk dat die therapeute oongelofelijk naief is. Zoek een ander.Een andere man of een andere therapeute?
Ik voel me zo moedellooos
Haha Tjemig. In dit geval denk ik eerst een andere therapeut en als ze daar wijzer van geworden is kan ze op zoek naar een man. Deze man moet ze ondertussen sowieso links laten liggen.
Beide...
Die therapeut zegt: We gaan een rollenspel doen,Jij bent die vriend! en ik ben jou, In de volgende sessie-
quote:harriet07 schreef op 11 juni 2011 @ 10:17:

Die therapeut zegt: We gaan een rollenspel doen,Jij bent die vriend! en ik ben jou, In de volgende sessie-Hoe vinden jullie dit voorstel van haar?
quote:harriet07 schreef op 11 juni 2011 @ 10:41:

[...]

Hoe vinden jullie dit voorstel van haar?
Harriet, het gaat erom wat jij ervan vindt. Als jij er een goed gevoel bij hebt moet je het doen, anders niet.
quote:harriet07 schreef op 11 juni 2011 @ 10:47:

[...]

gek voorstel zeker.....een kennis van haar zegt dat ze een goede therapeute is .Ze geeft veel workshops...vergeven....ze zegt daarbij in haar blog ...Ik ben vergevings therapeute......? en ze is pschygotherapeute.
quote:Aubrey schreef op 11 juni 2011 @ 10:50:

Harriet, het gaat erom wat jij ervan vindt. Als jij er een goed gevoel bij hebt moet je het doen, anders niet.Ik weet het niet meer,met al de adviezen......rollenspel kan mij anders met hem leren omgaan misschien,zodat hij zich een beetje aanpast..?!!!
Ik denk niet dat je uit moet gaan van de ander, en of die zich al dan niet wil aanpassen. Ik denk dat je kracht en wijsheid in jezelf moet vinden. Op het moment dat je daarin groeit ga je dat uitstralen en als dat gebeurt zullen mensen jou anders gaan benaderen.
quote:Aubrey schreef op 11 juni 2011 @ 10:58:

Ik denk niet dat je uit moet gaan van de ander, en of die zich al dan niet wil aanpassen. Ik denk dat je kracht en wijsheid in jezelf moet vinden. Op het moment dat je daarin groeit ga je dat uitstralen en als dat gebeurt zullen mensen jou anders gaan benaderen.

DANK JE VOOR DEZE WIJZE RAAD,IK PROBEER HET OP TE VOLGEN.

Weet jij toevallig ,hoe ik mijn profielfoto hierop mijn profiel krijg.? Op wijzigen profiel ben ik geweest ,Het wizigen ging goed!maar het komt niet op de topics mijn profielfoto? alvast bedankt
Harriet, er is een tijdje een bug geweest waardoor men geen foto's kon plaatsen. Weet niet of dat nu nog zo is, maar je kunt kijken op 'Overige' in het bugtopic. Succes.
lieve Audrie,

Wat lief van je dat je me ook nog advies voor de foto s..geeft. Nu weet ik waar het aan kan liggen.Je bent wel een van de meest serieuze om mee te schrijven op dit topic.Veel anderen schrijven maar wat. nog bedankt Audrie
quote:lichtbron schreef op 11 juni 2011 @ 09:59:

Een man kun je niet veranderen,misschien eventjes maar dan vervalt hij toch weer terug in oud gedrag..

Hoe ik dat weet? ik ga scheiden van zo'n exemplaar..bedankt voor de adviezen,ik heb iets om over na te denken.En jij sterkte met de scheiding.
Ja,dank je..
Hierbij wil ik jullie hartelijk danken,Want ik ben ook ongelooflijk eigenwijs.Maar inderdaad voor eventjes zijn ze verrandert,en daarna zijn ze weer precies dezelfde,En die therapeut wil me wel helpen,Maar ze vergeet hoe het in elkaar zit met mij en met mijn relaties.Daar doet ze niet veel mee. Een andere....?

of beter mezelf als therapeut. Nog bedankt voor jullie adviezen
Hoi Harriet, eigenwijs zijn is niet erg zolang je jezelf daar maar geen pijn mee doet.

Houd je vast aan je eigen motto 'de zomer komt gauw'.
Harriet hoe gaat het nu? Ik kan me herinneren dat je al veel topics hebt geopend over deze man. Ik heb ook al redelijk vaak advies gegeven erover, maar het ziet er naar uit dat je het toch blijft proberen met hem. Dat is natuurlijk jouw keuze. Ik wil je alleen mee geven dat je jezelf niet moet verliezen in een relatie, en je grenzen moet blijven aangeven. Goed dat je erover praat met een therapeut. Succes verder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven