Naar Flavourites Live geweest?
vrijdag 18 november 2011 om 21:57
Vandaag ben ik naar Flavourites Live geweest in Amsterdam Noord. Ik vond het helaas erg tegenvallen, want:
- stands waren rommelig en kleiner opgezet dan 2010;
- in de nieuwe locatie, De Overkant, was het KOUD en tochtig. Veel mensen klaagden erover. Lekker chillen in restaurant kon je ook wel vergeten, want op de tocht zitten is niet relaxt! Locatie van 2010 was perfect.
- drama om te parkeren, overvol industrieterrein. 2010 een parkeerterrein
- teveel stands met sieraden, meer kinderkleding gewenst.
Voor mij volgend jaar geen Flavourites meer, ben er klaar mee!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden?
- stands waren rommelig en kleiner opgezet dan 2010;
- in de nieuwe locatie, De Overkant, was het KOUD en tochtig. Veel mensen klaagden erover. Lekker chillen in restaurant kon je ook wel vergeten, want op de tocht zitten is niet relaxt! Locatie van 2010 was perfect.
- drama om te parkeren, overvol industrieterrein. 2010 een parkeerterrein
- teveel stands met sieraden, meer kinderkleding gewenst.
Voor mij volgend jaar geen Flavourites meer, ben er klaar mee!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden?
vrijdag 18 november 2011 om 22:11
zondag 20 november 2011 om 20:25
Ik ben ook geweest en vond het leuk. Vond inderdaad wel dat er erg veel stands met sieraden waren, en ik vond ook dat veel standhouders wat ongeinteresseerd overkwamen (misschien moe?). Sommige waren meer met elkaar bezig dan met de klanten of hadden het te druk met hun telefoon of met lezen in hun boek :-S.
Tochtig etc. vond ik het niet. Ben een koukleum, maar heb gewoon zonder jas gelopen en in het restaurant gezeten. Parkeren geen probleem. Wij waren er op tijd, en er was plaats genoeg.
Tochtig etc. vond ik het niet. Ben een koukleum, maar heb gewoon zonder jas gelopen en in het restaurant gezeten. Parkeren geen probleem. Wij waren er op tijd, en er was plaats genoeg.