Obese USA
zondag 20 november 2011 om 20:19
quote:Tickel schreef op 20 november 2011 @ 20:17:
Ik heb gemist hoe de rest van de familie eruit ziet...........iemand?Moeder was volgens mij ook veel te zwaar en is een paar jaar geleden overleden aan de gevolgen van haar overgewicht.
Ik heb gemist hoe de rest van de familie eruit ziet...........iemand?Moeder was volgens mij ook veel te zwaar en is een paar jaar geleden overleden aan de gevolgen van haar overgewicht.
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 20-11-2011 20:20
Reden: cruciaal woord vergeten!
Reden: cruciaal woord vergeten!
% gewijzigd
zondag 20 november 2011 om 20:20
quote:Rasa schreef op 20 november 2011 @ 20:18:
@Tickel, jazeker! Bij die NL versie leek iedereen hier gek van die Radmilo, maar ik vind deze veul lekkerder!
Hij is zeker leuker dan Radmilo, maar ik werd daar nou niet echt opgewonden van
Ik ga voor
Van Hawai 5 O en Moonlight
@Tickel, jazeker! Bij die NL versie leek iedereen hier gek van die Radmilo, maar ik vind deze veul lekkerder!
Hij is zeker leuker dan Radmilo, maar ik werd daar nou niet echt opgewonden van
Ik ga voor
Van Hawai 5 O en Moonlight
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 20 november 2011 om 20:23
Ladies, hello!! Beetje laat, maar ik ben er toch...
Even een recap tot nu, mijn man ergert zich nu al, roept net dat dit geen serie voor hem is, want dat gejank en vooral dat gekreun van haar irriteert hem enorm ENORM!
Ik laat het even afhangen van deze eerste uitzending. Maar eigenlijk smul ik nu al...
Even een recap tot nu, mijn man ergert zich nu al, roept net dat dit geen serie voor hem is, want dat gejank en vooral dat gekreun van haar irriteert hem enorm ENORM!
Ik laat het even afhangen van deze eerste uitzending. Maar eigenlijk smul ik nu al...