Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
MIjn moeder zegt dus echt dat H een mini-me van mij is....

we gingen vanochtend even klein rondje in dorp lopen, H had op een gegeven moment geen zin meer gaat voor me staan en zegt, dragen....

whaha dat deed ik vroeger ook.
Bij de tr.ekp.leister komende week de l.ittle.p.eople. kers.t.st.al. in de aanbieding. en 2e speelgoedje half geld. Nu hebben wij een kerststal, maar die poppetjes zijn van steen. En meneer is nogal van het gooierige. Zal ik ze kopen, om nog in de zak van S te stoppen? (ook een dan voor neef/nichtlief). Vent vindt het maar stom. Maar als ik het in zak stop, weet ie niet dat ik het gekocht heb!
geestig, gw. (en zegt, verstandige keus!)

kun je een link / prijs doen van dat kado mss, gw... mss onthouden voor zijn 2e verjaardag.
welk kado bedoel je moom?

Die speelgoedkist?

(en wat was een verstandige keuze?)
zegt ipv zei/zij

ja, dat kado, gw.
Hier ook stenen kerstgroep,

heb ik zelf meegenomen uit midden-amerika toen ik daar 9 maanden was, is me dus heeeeeeel dierbaar dus ik weet ook nog niet of ik het aandurf die neer te zetten.
waar de f. zit een t.re.kpl.eister? winkel zoeken doet het niet eens op de site! slecht zeg.
Hey meiden.

Ik weet het lang geleden en ik ben jullie zeker niet vergeten. Ookal lijkt het soms wel zo. Ik heb het alleen zo druk, ik kom tijd te kort. Zeker met de kleine man. Verder gaat het op het op het werk wat minder met mijn rooster enz. En daar ben ik nu mee bezig met de vakbond en geloof me dat vinden ze op het werk niet grappig!

Hoe ervaren jullie kids Sinterklaas. D. vind het geweldig. Maar een appel in zijn schoen vind hij niets. Zeker niet in zijn nieuwe schoen. hahaha.

Hoe doen jullie eigenlijk plassen op het potje trainen. Ik heb hier een potje en zet hem er om het kwartier op om een plasje te doen. (moet eerlijk bekennen nu al een week niet) Maar hij zit en doet ssssssss. en dan komt ie omhoog en dan is hij klaar. Niets gedaan en vervolgens plast ie tegen de tafelpoot!!!!

Ik zag ook weer iets van een meet voorbij komen. Ik had graag gekomen maar in de maand december moet ik best veel werken. Zeker met de feestdagen etc. Helaas word het dus niets. volgende keer beter.

Husk je ziet niets in haar mondje van spruw of zo? D. ging toen ook iets minder drinken en dat waren toen maar een paar plekjes.

Met jullie verder alles goed?
http://www.kreafeest.nl/speelgoedkisten.html

wij hadden model 2, 135 euro (zoveel geef ik normaal niet aan een kraamkado uit, maar goed, ik denk dat het van die tak van de familie het laatste neefje/nichtje is )

Ah zo, ja had ik wel slim bedacht he?
wowwwwww. geld!!

hahahaha, yaya! tegen de tafelpoot!!!!
Deb, wat goed dat T in haar grote bed slaapt!

Moom, A geen middagdut meer. Gaat hij echt huilen in bed?

J1 slaapt eigenlijks altijd wel tussen de middag, heel soms ligt hij eerst nog een uur te zingen/kletsen en valt dan nog in slaap een enkele keer kletst hij gewoon 1,5 uur lang in zn bedje.

Hij rust zo toch een beetje uit en ik kan hier even snel t werk doen.

Speec, wat vervelend dat je nog evenveel werk in minder uren moet doen
ja, was niet heel goedkoop

yaya, serieus om het kwartier??? Ik snap wel dat je geen tijd meer hebt om te forummen

Ik denk dat hij er gewoon nog niet aan toe is, hij is ook nog geen 2! En jongejtes zijn sowieso later omdat hun gevoel voor blaasvulling later uitrijpt
Hooooooi Yaay!!! Vervelend van de werkperikelen.... en potje trainen, ja weet je, ik doe er niet meer aan. M. vindt het niet interessant. Dus ik heb zoiets van ik kan mijn energie beter in andere dingen steken. Hier werd het gister ook niet gewaardeerd dat er een wortel in haar schoen moest. Woedend werd ze... maar Sint vindt ze verder wel grappig !! Intocht vond ze heel erg leuk

M. heeft trouwens vanavond in haar onderbroekje geplast... ze had een dikke plasluier, dus ik dacht doe haar even een onderbroekje aan. We waren op vriend aan het wachten, die was bezig om haar badje in orde te maken. En op een gegeven moment hoor ik drup.drup,, staat ze te plassen in haar kamer... ze keek ernaar en zei : PLAAAAAS !!!
Eerst een kwartier/half uur gebrabbel en zingen en doen (gezellig), daarna echt hysterie, maya. Hij gaat er ook bij staan. En zodra je hem teruglegt, vouwt ie zijn knieen onder zich, en met 1 nano-seconde staat ie.
Shit, zit mijn tijd te verdoen, moet Sjaak's huiswerk nog afmaken!
Het begin is er fan

Ik ben van plan op vakantie op het strand H zonder zwemluier te laten lopen, eens kijken hoe ze daar op gaat reageren.
quote:DJ.Momo schreef op 20 november 2011 @ 20:45:

Shit, zit mijn tijd te verdoen, moet Sjaak's huiswerk nog afmaken!Is het niet de bedoeling dat hij zijn eigen huiswerk maakt?
Ja nou GW, ik was niet van plan om haar vanaf nu rond te laten banjeren in onderbroekjes... in de zomer vind ik het geen probleem, maar nu nog maar even niet...
Nou dat is dan niet de hele dag hoor GW . Dan heb ik helemaal geen tijd meer over. Nee na het eten van 18:00 tot 19:00 trainen we een beetje. laatste week niet meer omdat hij het niet interessant vind.

En ik vind dat prima. Komt vanzelf hoor daar niet van. Maar fam. zit de hele tijd te zeggen dat ik moet trainen en dat wij al zinnelijk waren toen we nog geen 2 waren. Ik voelde me bijna schuldig!

Haahahahh die M. Ze heeft het wel door dus.

Leuk he sinterklaas. Ik vier dit jaar ook alleen de sint ik vind het prima!
yaya, dan zou je ook moeten stoppen met pamper en over op papieren luiers, is nu gewoon andere tijd, rustig laten zeuren.

Iemand trouwens nog beheofte aan de 10 euro kortingsbon voor pampers?
quote:germanwings schreef op 20 november 2011 @ 20:47:

[...]

Is het niet de bedoeling dat hij zijn eigen huiswerk maakt?sja... maar hij knipt en schrijft nog niet zo best he? maar de handafdruk is wel van hem! en hij heeft geposeerd voor de foto.
Jullie hoeven niet te wachten op mij voor het prikken van een datum. Ik sla deze meet over en ga weer een keer mee als M. wat ouder is.

GW, hmmmm de informatie die je gaf over de draagdoek is minder. Ik let wel op dat ze haar neus en mond vrij heeft en heb haar er ook redelijk hoog in zodat haar nek niet erg gebogen is. Bedankt voor je aanbod van het lenen van jouw draagdoek. Welke was dat ook al weer?

Jemig Moom, je mag niet hopen dat A. zijn middagslaapje voorgoed achter zich laat. Wat doet als je hem in bed legt, kletsen of huilen? Is al beantwoord zie ik.

Mariss, een heerlijke reis voor de boeg. Geniet je ook een beetje voor degenen die achterblijven in dit mistige, koude kikkerlandje?

Wij hebben vanavond voor het eerst de schoen gezet. Dat stond in eerste instantie voor gisteren gepland maar N. gooide zelf roet (hoe toepasselijk) in het eten door hysterisch te worden en niet aan tafel te willen eten (is ook zonder warm eten naar bed gegaan). Het leek me geen goed idee om daarna schoentje te gaan zetten.

Zo, ik ga me weer laten zogen (zo raar dat zoogcompressen niet borst(voedings)compressen heten) en kijken of M. daarna wil slapen.
Murron,

ik heb (o.a.) een bondolino, die gebruik ik nu niet meer omdat ik de manduca makkelijker vind voor rugdragen.

deze is het.
GW: waar is die kortingsbon van als ik vragen mag?? Bepaalde winkel oid?? Moet nl nog érg veel pampers halen, T is er bijna door, en voor baby moet ook nog gehaald worden....

Magoed, er zijn vast meer die em wel willen

Yaya: leuk dat je er weer bent!! Hier was potje ook totaal geen succes, geen interesse... Wc daarintegen wel! Dus verkleiner gekocht en nu gaat ie prima.. Hebben haar niet 'getraind' en ze heeft ook gewoon nog een luier om, ze geeft het zelf aan..

Ik was ook zindelijk voor ik 2 was... Nou T niet, en daar kan ik me ook niet druk om maken.. haha... Dus niet schuldig voelen tegenover anderen, ieder kind op zijn eigen tempo.
GW: ik ben ook al druk aan het oefenen met je draagdoek te knopen...

Oh kraamvisite was zooo leuk vanmiddag! T vond het ook erg leuk en interessant! Keek af en toe even in de wagen, en toen vriendin de kleine even op de arm had stond ze er ook mooi bij te kijken en even aan het handje te voelen..

En het kindje: ohwwww wat een schatje!!! ,zo klein en zo fijn nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven