Gezondheid alle pijlers

Gekneusd stuitje

20-11-2011 21:22 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik weer. Twee weken geleden steek ik de weg over met mn klasje, ik misstap me over een geul in de weg en verzwik daarbij mn enkel. En om t af te maken val ik met een harde klap op mn stuitje.

Nu dacht ik, die val valt wel mee. Die kont van mij vangt dat wel op, maar blijkbaar ben ik toch minder goed gevallen dan ik dacht.

Met m'n enkel gaat t weer helemaal goed en ben "weer op de been". Maar m'n stuitje blijft maar pijn doen

De dokter gaf al aan dat ie gekneusd is en dat we er niks aan kunnen doen dan afwachten.

Tja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zitten is een hel en op een gegeven moment weet ik ook gewoon niet meer hoe ik moet zitten. Het blijft enorm pijn doen en t lijkt erger te worden. Een soort stijfheid.

Opnieuw naar de dokter geweest, maar die zei opnieuw dat we er niks aan kunnen doen.

Wie o wie heeft dit ook al eens gehad en heeft de gouden tip. Zitten, werken, autorijden, noem t maar op. Tis gewoon niet te doen
mijn moeder heeft dit gehad en schrik niet heeft zeker 2 maanden geduurd voordat ze enigsinds goed kon zitten. Ze lag vooral op haar buik 's avonds want zitten deed teveel pijn. Misschien zo'n vreselijk zwembandje (zwangere vrouwen gebruikte hem vroeger)
succes!

Mijn moeder is jaaaaren geleden van een paard gevallen en raar op een boomstronk terecht gekomen met haar stuitje.

Is nooit meer goedgekomen,ze loopt anders en het blijft een doof gevoel.
Die van mij is gebroken geweest en het was 3 maanden een hel. Ik kon niet zitten, alleen liggen of staan.

En heb er idd ook altijd een doof gevoel aan over gehouden.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Vorig jaar februari gestuiterd met de slee, gekneusd stuitje, echt wel 10 maanden last van gehad!
Ik heb er een scheurtje in gehad, 14 jaar geleden, 1 maand op een zitring/zwembandje gezeten. (heel leuk als puber in de brugklas...).

Als je zoveel pijn hebt zou ik zo'n ding halen bij de thuiszorgwinkel! Heb er trouwens nog altijd last van, tijdens menstruatie of als het gaat regenen/sneeuwen; voel het steevast aan mijn stuitje aankomen.
This is not kosher!
Met deze mist voel ik het trouwens ook!
This is not kosher!
quote:mali30 schreef op 20 november 2011 @ 21:25:

Die van mij is gebroken geweest en het was 3 maanden een hel. Ik kon niet zitten, alleen liggen of staan.

En heb er idd ook altijd een doof gevoel aan over gehouden.

Die van mij ook. Is nu ongeveer 25 jaar geleden en ik kan nog steeds niet langer dan ongeveer een kwartier fietsen, dan gaat het zeer doen.

Hoewel dat het enige is heb ik er destijds wel lang last van gehad dat ik ook niet lang kon zitten, of regelmatig wisselen van de ene bil naar de andere.

Sterkte TO.
Pff zo lang. Ik hoorde al zoiets, maar hoopte dat er iemand was die met een bepaald iets er sneller van af is gekomen haha.

Zelfs liggen is gewoon prut. Want dan moet je weer opstaan en hoe ga je dat in godsnaam doen?

En in mn werk moet ik veel bukken. Met een beetje strakke broek is dat dus verrekte pijnlijk!
Mijn moeder heeft vroeger haar stuitje gekneusd. Ze heeft een maand op een zwembandje gezeten en verder zeker 3 maanden last gehad. Sterkte ermee, vervelend zeg
Vriend is een paar maanden geleden van de trap gegleden en had ook last van zijn stuitje. Heeft er ca. 4-6 weken last van gehad. Wij vonden dat al lang, maar als ik hier zo de reacties lees heeft hij dus nog mazzel gehad...
Soms is het forum een niet zo'n fijne plek voor informatie.......... Arme Mrsje
quote:knorretje28 schreef op 20 november 2011 @ 21:36:

Soms is het forum een niet zo'n fijne plek voor informatie.......... Arme MrsjeHaha dankje! Mja tot zover nog geen hoopvolle berichten, maar ik wacht af
op een krukje zitten was bij mij toen het minst pijnlijk...

Misschien kun je dat proberen?
Succes... Ruim 10 jaar geleden van een paard gevallen. Heb geen doof gevoel eraan over gehouden, maar voel/heb nog elke dag pijn..

Op een half opgeblazen zwemband zitten heeft mij in het begin geholpen.
Ook gehad, glijer achterover gemaakt op een gladde houten brug. Bijna een jaar last van gehad.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
hihi
Oeh, dat klinkt allemaal niet best!

Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar wens je veel sterkte!

Hier kun je misschien een mooi kussentje uitzoeken
Heb het ook gehad, door de bevalling gekneusd. Nog een paar jaar last van gehad en nu kan ik nog steeds niet lang op een harde stoel zitten. Verder merk ik er gelukkig niets meer van, maar je kunt er lang last van hebben. Beterschap!
quote:maryni83 schreef op 20 november 2011 @ 21:40:

Oeh, dat klinkt allemaal niet best!

Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar wens je veel sterkte!

Hier kun je misschien een mooi kussentje uitzoeken Hahaha bedankt Maryni! Mwah..ik zie er toch even vanaf. Heb genoeg zwembandjes aan mn lijf
Ik ben als kind van de trap afgestuiterd en heb daarbij mijn stuitje gekneusd en verbogen. Ik heb daar heel lang mee rond gelopen en ben uiteindelijk via de orthopeed bij de fysio terecht gekomen. Ik kreeg daar 1 keer per week een soort warmtelamp op mijn stuitje gedurende een half uur. Na 12 behandelingen was ik van alle pijn af en heb er ook nooit meer last van gehad, ondanks dat het door het gestuiter ook scheef vergroeid is.
Ik ben als kind gevallen en heb toen ook mijn stuitje gebroken of gekneusd. Alleen namen mijn ouders dat niet serieus en vonden me een aansteller. Langer dan een half jaar pijn gehad. Met heel veel pijn gaan zitten en als ik dan weer op moest staan, nog erger! Gelukkig geen naweeen meer gehad na het herstel. en dat is dan weer een geluk als ik hierboven zo lees.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een jaar last van gehad en nu met weerwisselingen blijft het een zwakke plek. Zat met verhuizen klem tussen de bank en de steeg..
Ik las de titel en dacht 'och arme TO toch'. Ik heb als kind ooit een fietsongeluk gehad, gleed van de trapper af toen ik ff haast had, en viel op het randje van het zadel. En toen op de grond... Akelig ongeluk, gelukkig was ik vlak bij huis. Maar van mijn stuitje heb ik ook bijna een jaar last gehad. Nu speelt ie af en toe nog op, met zitten op een bepaalde manier.
In het begin ook niet fijn als je moet poepen of ongesteld bent. En niesen en hoesten deed zelfs zo'n pijn, dat ik echt moest gaan zitten, wat dan weer niet lukte...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven