Werk & Studie alle pijlers

Touroperator

20-11-2011 22:36 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie werkt er als touroperator? En bevalt het?
ik, ja hoor, wel lastige tijden nu he...
Als/voor/of bij een touroperator..

Ik heb voor een touroperator gewerkt als Hostess (vroeger toen ik nog jong en ongebonden was,ben nog wel jong nou ja vind ik zelf maar niet meer ongebonden door 4 kids)...

de laastste jaren heb ik bij een touroperator gewerkt. Wel de grootste in Nederland dus er was nog wel werk, maar een collega ging toen naar d-reizen en die kon naar 3 weken als manager te hebben gewerkt weer wieberen. (verkeerde tijd toen_

als je als touroperator wil beginnen nu..dan ben ik een van de laatsten die op dit moment zegt: Doen!...je wordt of weggewerkt of opgeslokt door de groten in de ze tijd.
Puck
Nou het is eigenlijk meer voor mijn dochter deze vraag,Zij heeft morgenmiddag een afspraak bij een touroperator maar danvoor een stageplek.Zij moet 5 maanden stage gaan lopen bij een touroperator.Ze heeft er nu 5 maanden stage opzitten bij een reisburo,maar dat is toch iets heel anders als een touroperator?Ik heb begrepen dat een touroperator meer pakketreizen organisteren etc,DUs ik denk wel dat het afwisselender is als bij een gewoon reisburo,daar staat alles al voorgeprogammeerd in de pc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven