CARNAVAL
maandag 21 november 2011 om 20:03
maandag 21 november 2011 om 20:16
Ik ben blij dat ik dit jaar niet mee hoef
Carnaval is niet zo aan mij besteed (al heb ik er ook veel leuke momenten mee gehad).
Wat ik in de kast heb hangen:
- Spaanse jurk in blauw/geel --> zelfgemaakt
- Jasmine (van Alladin) gele broek/blauwe top --> zelfgemaakt
- Chinese jurk
- Zwarte kat accesoires (oortjes, staart, halsbandje met bel)
- Nog wat blauw/gele accesoires
Mijn idee voor dit jaar: lekker thuis op de bank of naar Noorwegen
Carnaval is niet zo aan mij besteed (al heb ik er ook veel leuke momenten mee gehad).
Wat ik in de kast heb hangen:
- Spaanse jurk in blauw/geel --> zelfgemaakt
- Jasmine (van Alladin) gele broek/blauwe top --> zelfgemaakt
- Chinese jurk
- Zwarte kat accesoires (oortjes, staart, halsbandje met bel)
- Nog wat blauw/gele accesoires
Mijn idee voor dit jaar: lekker thuis op de bank of naar Noorwegen
maandag 21 november 2011 om 20:18
maandag 21 november 2011 om 20:32
Haha nu al een carnavalstopic
Leuk, leuk!!
Wij worden dit jaar minimaal 1x piraat, onze kindjes (4 en 2) vinden het leuk als we allemaal hetzelfde zijn en de pakjes van vorig jaar waren wat op de groei gekocht
Verder weet ik het nog niet: heb vanalles in de kast maar wil ook wel weer eens wat nieuws. Nog leuke tips?
Leuk, leuk!!
Wij worden dit jaar minimaal 1x piraat, onze kindjes (4 en 2) vinden het leuk als we allemaal hetzelfde zijn en de pakjes van vorig jaar waren wat op de groei gekocht
Verder weet ik het nog niet: heb vanalles in de kast maar wil ook wel weer eens wat nieuws. Nog leuke tips?
maandag 21 november 2011 om 20:36
quote:tonkje schreef op 21 november 2011 @ 20:14:
Zal wel zijn omdat ik uit dat saaie westen kom, maar waarom nu ineens een carnavaltopic? Dat is toch pas volgend jaar ergens in februari?
Zal dan ook wel zijn omdat ik uit het saaie westen kom dat ik het raar vind dat TO als 1e post in haar topic begint met sneren. Erg gespitst op 'wij vieren carnaval en zijn leuk en jullie snappen het niet en zijn dus saai'
Het zal wel
Zal wel zijn omdat ik uit dat saaie westen kom, maar waarom nu ineens een carnavaltopic? Dat is toch pas volgend jaar ergens in februari?
Zal dan ook wel zijn omdat ik uit het saaie westen kom dat ik het raar vind dat TO als 1e post in haar topic begint met sneren. Erg gespitst op 'wij vieren carnaval en zijn leuk en jullie snappen het niet en zijn dus saai'
Het zal wel
maandag 21 november 2011 om 20:44
quote:Lunax schreef op 21 november 2011 @ 20:36:
[...]
Het zal wel Dat lees ik helemaal niet.
[...]
Het zal wel Dat lees ik helemaal niet.
maandag 21 november 2011 om 20:59
Wat was jullie carnavals hit vorig jaar?
Ik had leuke, maar dit is DE TOPPER
LUISTEREN ALLEMAAL
http://www.youtube.com/watch?v=udqfqfDdZP8
Ik had leuke, maar dit is DE TOPPER
LUISTEREN ALLEMAAL
http://www.youtube.com/watch?v=udqfqfDdZP8
maandag 21 november 2011 om 21:50
Ik kom uit het 'gezellige' Zuiden, ben best voor een feestje te porren, maar carnaval vind ik echt vreselijk.
Het meest ernstige vind ik nog altijd als mensen gaan roepen dat ze een paar dagen zo 'lekker zichzelf' kunnen zijn.
*KoekKoek!*
Maar goed.... Ik wil niet zuur doen.
Ik gun jullie je feestje van harte en wens jullie veel voorpret en gezellige dagen!
Het meest ernstige vind ik nog altijd als mensen gaan roepen dat ze een paar dagen zo 'lekker zichzelf' kunnen zijn.
*KoekKoek!*
Maar goed.... Ik wil niet zuur doen.
Ik gun jullie je feestje van harte en wens jullie veel voorpret en gezellige dagen!